Zoek in het forum!
[Forum] -> [RuneScape Revolution: Clan Nieuws] -> [Hacker (nog eentje)]
Hacker (nog eentje)
Right, omdat veel mensen niet up to date zijn met de gebeurtenissen van de laatste week, wil ik hier even waarschuwen voor een hacker.

Nickyvredevo. Hij is lang lid geweest van deze clan, leek ons aardig, heeft ook een aantal dingen gedaan voor de clan, maar uiteindelijk bleek dat hij een hacker was.

Nickyvredevo gaat zo te werk: Hij stuurt iemand een sig. Na een paar dagen stuurt hij het bestand "sigfinisher.exe" of zoiets naar diegene, met de mededeling dat het het watermerk uit de sig haalt. Het enge is, dat dat bestand dat ook nog echt doet. Gelukkig had iemand de helderheid van geest dit .exe bestandje eerst naar Thulinma te sturen. Thulinma heeft toen het bestandje ontleed (Kladblok ownt), en vond er een keylogger in. Ik raad dus iedereen aan die een sig van nickyvredevo in gebruik hebben hun pc even grondig te scannen en contact op te nemen met Thulinma.

Zijn e-mailadres is coolmike001@hotmail.com, ik raad jullie dus ook aan hem te blocken, en geen bestanden van hem aan te nemen.
Stats
Gepost door MacgyverGewist lid op 30-9-2004 18:33
Antwoorden:
Pk Ancient

Gewist lid

damn wat een loser goed dat dit bekend is gemaaktPlaatje hem
30-9-2004 18:45
Majin Wouter

Gewist lid

jah hijs een vuile hacker op rv poste hij zn char met gehackte stuff, hij had ook een keylogger daar gepost
30-9-2004 18:53
Kippendoder

Inactief

Hehe daarmee dat ik zo iets niet doe. Als je een sig via p-meesaging stuurt (op rsr), kun je dan ook een keylogger sturen?
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
hey!
30-9-2004 18:59
Petah112

Inactief

1. dankjewel voor het mededelen
2. thulinma bedankt voor de hulp

greetz, petah112
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Weer terug van weggeweest.
30-9-2004 19:00
Rutgermans

Inactief

Pff ik overwoog hem nog te vragen naar een sig...gelukkig toch maar niet gedaan dus...

Groetjes
Rutger

P.S. Nice work, Thulinma!
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats

Gestopt met RuneScape.
30-9-2004 19:02
Collin Kill

Gewist lid

gvd, thul hack die hufter maar weer trg, (met-jouw-vuile-altijd-super-goed-werkende-programmatjes moet dat kunnen lol)
30-9-2004 19:05
Bobsel

Rune Member (6.9)

Lol goed gedaan hoor Thul hopelijk worden mensen niet meer gehacked door hemPlaatje
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
30-9-2004 19:25
Kiliyo

Gewist lid

Thanks thul, en offcourse degene die het naar je stuurde, ik denk dat veel mensen dit zullen waarderen, HAIL RSR!
30-9-2004 19:46
Ixidor901

Gewist lid

ja thnx ik wou bijna ook een sig van vuile (...) vieze(...)
thnx any way
30-9-2004 20:05
Magie Masta

Gewist lid

Weg met die hackers ik ben al een keer gehackt door zo'n gast Plaatje
30-9-2004 21:55
Bloodgoat

Gewist lid

omfg wat een Plaatjeker.
ik vertrouw dus niemand meer uit deze clan behalve de mensen die ik irl ken...
stelletje naaiende naaidieren
30-9-2004 22:00
Brunn3

Gewist lid

w00t
nuja nooit exe bestandjes of iets anders ontvangen zonder dat je zeker bent dat het betroubaar is

maarja er zijn zoveel hackers en niemand verbied het echt ze houden ze gewoon buiten...
beter dan niets hé
30-9-2004 22:08
Magemiserx

Gewist lid

ik zou zo zeggen hack die hufters lekker terug, en zorg dat hun accountje geblocked word voor altijd door pass scamming te doen.

(men vriend is zo zen acc kwijt, door vuile hacker die langs mijn acc men maten heeft gehacked)
30-9-2004 22:12
Jwn_master

Gewist lid

Idd, ik accepteer nooit .exe's van wie dan ook, behalve als ik ze irl ken (want dan kan ik ze net zo lang martelen tot ze me de stuff teruggeven PlaatjePlaatje.

Gewoon niemand vertrouwen, zelfs je vrienden niet is het beste.
30-9-2004 22:17
Macgyver

Gewist lid

En uiteraard Thul en moi, als je ooit van de keyloggers af wilt Plaatje
30-9-2004 22:21
Antwoord 1-15 van 28 totaal.
>> Volgende 13

Reageren:

Dit nieuwsbericht is te oud om nog op te mogen posten.