Magie Masta Gewist lid | Jammer man ik wou ook wel eens een clanwars meemaken plz laat de nieuwe datum snel komen 29-9-2004 18:35 | ||
Jules Inactief | Argh stelletje apen, bij onze eerste wars (enige ook) komt er bijna nooit een leader, dan stellen wij die war toch ook niet uit. Gewoon een beetje onzin. Doe de groeten en vraag of hij mij nog kent van vroeger 29-9-2004 19:03 | ||
Bloodgoat Gewist lid | dus de war moet nog gebeuren? ik hoor allemaal gedoe dat het vandaag was ofzo. en wanneer hebben de bange apen nou een datum. 30-9-2004 22:31 | ||
Wp Kievit Gewist lid | Argh, de war was niet vandaag, anders had ik het wel geweten datum en tijd etc komen nog wel, tris regelt die war en die is nogal afwezig (zoals ik al een paar keer heb gezegd) btw reden voor zijn afwezigheid is dat hij een sopleiding volgt, leer/werk opleiding.. @bloodlover99: rsm is nou eenmaal anders dan rsr 30-9-2004 22:52 | ||
Bobsel Rune Member (6.9) | @bloodlover maar het verschil is onze leiders zijn (niet degraderend bedoeld hoor) niet zo voor dit soort dingen bv Bart is wss de enige die een btje pkt maar Jaron Jan Pol Terry denk ik niet maar hun leider gaat altijd mee met de trips etcetc Jules jij wist dit wss al wel maar de rest niet dus ik snap eigenlijk niks van wat ik zei 1-10-2004 06:38 |