Zoek in het forum!
[Forum] -> [RuneScape Revolution: Clan Nieuws] -> [Clan War Gaat Niet Door!]
Clan War Gaat Niet Door!
Ik hoor net dat BlackSamurai voor aanstaande Zondag een war heeft geregeld. De clan waartegen we het moeten openemen heeft 49 leden, allemaal CB 75+, we zullen het dus vooral van de grote aantallen moeten hebben. De war zal plaatsvinde om 3 uur 's middags bij het prayerhuis (level 40 wild) in world 10. Ik hoop velen van jullie aanwezig te zien en natuurlijk de aars te kicken van die andere clan.

OKE HIJ GAAT DUS NIET DOOR, NEXT DATUM VOLGT NOG.

P.S. Hun website is [http://www.rsmegaclan.tk]
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats

Deze signature is een eerbetoon aan mijn oude character "KillerBart". waar ik gedurende 4 jaar met veel plezier RuneScape op heb gespeeld. Helaas ben ik door een hack genoodzaakt nu als "The Skyer" door het RuneScape leven te gaan.
Gepost door ZharlaxRune Member (6.9) op 24-9-2004 19:12
Antwoorden:
Pasmaaaan

Gewist lid

hmm heb ik nu wel toestemming om te gaan flammen want daar krijg ik behoorlijk een neiging toe..:@
25-9-2004 17:28
Jules

Inactief

Lafhartig en lager kun je niet zinken. Erg laf en zwak.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
25-9-2004 17:54
Pasmaaaan

Gewist lid

....? ik denk niet dat jij 200k ranged exp heb getrained omdat je morguh war had..? en als het dan niet doorgaat vind ik het terecht dat ik boos benPlaatje:@
25-9-2004 17:58
Bartho_e

Gewist lid

Weaklings.. Wat maakt het nu uit of je leader komt of niet? Wat een aso is die Tristan.
25-9-2004 19:21
Bobsel

Rune Member (6.9)

quote:
Dutchlord zei: oke jullie gedarg op de rsm public rsm bord is outraged slecht gedraag eens netjes op ander mensen bords
als jullie was zal ik niet zo arogant doen
want ons/jullie clan bestaat voornaam uit noobs and low levels
mischien kunnen jullie winnen als je met ze alle kommen
want wat hier boven staan we zijn allemaal 75+

ps. ik vecht met rsm mee want ik ben 1 van de leaders van hun dus is logics als ik met mijne clan vecht
Je hebt gelijk de leden van rsr gedragen zich zeer noobish op vele wars maar nu begin jij je ook een beetje irritant te gedragen, en hoezo gaat de war neit door als je accept weet je toch dat je kan *sjeesj*
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
26-9-2004 05:59
Bartho_e

Gewist lid

Omfg bobben, je poste dit voor 6 uur s'ochtends. Op een zondag!

Back on topic dan maarPlaatje
26-9-2004 14:42
Blacksamuray

Gewist lid

quote:
Bartho_e zei: Weaklings.. Wat maakt het nu uit of je leader komt of niet? Wat een aso is die Tristan.

mee eens maar voor die rest is tristan01 wel aardig
26-9-2004 15:33
Wp Kievit

Gewist lid

quote:
Bloodlover99 zei: Lafhartig en lager kun je niet zinken. Erg laf en zwak.

wrom? omdat een war word uitgesteld?
dit zou trouwens een vriendschappelijke war zijn, ik zie nix vriendschappelijks aan wat jij schrijft.
en..
BlackSamurai en Tristan01 hebben deze war geregeld, nou hij niet kan gaan wij (de andere leaders van rsm) niet achter zijn rug om de rest van de war regelen, tristan01 is trouwens niet vaak online en moeilijk te bereiken.. heb geduld
ik wil nou is duidelijkheid!

jullie willen dus:
datum: zaterdag of zondag, rond 20:00u
plaats: lvl 45, greaterdemons

p.s. stop nou in godsnaam is met flamen, hebben jullie geen manieren? hebben jullie al een rsm member zien flamen? ik niet!
26-9-2004 16:43
Damnimstrong

Gewist lid

het kwam mij goed uitPlaatje
ik moest nog eerst naar 600+ skill omdat ik mee wilde doen en anderen wilden dat ik mee deed, als de war niet was uitgesteld, had ik er niet bij kunnen zijnPlaatjePlaatje
tristan bedanktPlaatje
26-9-2004 16:49
Blacksamuray

Gewist lid

quote:
Wp Kievit zei:
wrom? omdat een war word uitgesteld?
dit zou trouwens een vriendschappelijke war zijn, ik zie nix vriendschappelijks aan wat jij schrijft.
en..
BlackSamurai en Tristan01 hebben deze war geregeld, nou hij niet kan gaan wij (de andere leaders van rsm) niet achter zijn rug om de rest van de war regelen, tristan01 is trouwens niet vaak online en moeilijk te bereiken.. heb geduld
ik wil nou is duidelijkheid!

jullie willen dus:

p.s. stom nou in godsnaam is met flammen, hebben jullie geen manieren? hebben jullie al een rsm member zien flammen? ik niet!

het is blacksamuray niet met een i.
tss moch ik het maar regelen nee dat doe die bart wel weerPlaatje

wat viel er eigelijk nog te regelen alles was al geregeld?
26-9-2004 17:13
Bobsel

Rune Member (6.9)

quote:
Bartho_e zei: Omfg bobben, je poste dit voor 6 uur s'ochtends. Op een zondag!

Back on topic dan maarPlaatje
korstmeloenmarrokkaan zeg Plaatje so what ik had koppijn en kon niet PlaatjePlaatje rs is een soort paracetamol
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
26-9-2004 17:56
Wp Kievit

Gewist lid

quote:
Blacksamuray zei:

het is blacksamuray niet met een i.
tss moch ik het maar regelen nee dat doe die bart wel weerPlaatje

wat viel er eigelijk nog te regelen alles was al geregeld?

srry van je naam, niet genoeg opgelet Plaatje
en dr was nog onenigheid over de plaats en tijd
26-9-2004 19:42
Thulinma

Retired Sub-Leader (R)

quote:
Wp Kievit zei: jullie willen dus:

p.s. stom nou in godsnaam is met flammen, hebben jullie geen manieren? hebben jullie al een rsm member zien flammen? ik niet!

Het is flamen, niet flammen Plaatje
Anyway, onthoud dat we elke eerste zondag van de maand om 20:00 uur een vergadering hebben, dus dan kan er geen war.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
26-9-2004 20:53
Wp Kievit

Gewist lid

argh gaan jullie alle spelfouten dr uithalen Plaatje
en thul ik zal het proberen te onthouden Plaatje Plaatje
27-9-2004 19:00
Kippendoder

Inactief

Hmm mij maakt het toch niet uit wanneer het komt. Lang leven zal ik toch niet.Plaatje Zolang het maar leuk blijft.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
hey!
27-9-2004 19:03
Antwoord 61-75 van 80 totaal.
Vorige 15 << >> Volgende 5

Reageren:

Dit nieuwsbericht is te oud om nog op te mogen posten.