Zoek in het forum!
LET OP!
EDIT: De server is net geupdate, duurde ongeveer 40 minuten. Zover ik zie draait ie goed Plaatje

Vandaag ga ik ergens de server updaten, dit wil zeggen, hij wordt sneller en kan meer. (En crasht minder Plaatje)

Het betekend ook, dat we een tijdje niet bereikbaar zullen zijn. Het kan 5 minuten zijn, (met wat geluk wel), maar ook een paar uur.

Geef het door!
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Gepost door ThulinmaRetired Sub-Leader (R) op 13-4-2003 10:15
Antwoorden:
Jules

Inactief

ik heb windows 95 d8 ik LOL Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
30-7-2003 22:01
Thulinma

Retired Sub-Leader (R)

xp is Plaatje als het om spellen gaat...

ok, de nieuwe draaien er goed op, maar probeer er maar eens 1 van mn 200 oude dos games op te draaien, zero beeld en geluid man Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
1-8-2003 22:48
Debesten

Gewist lid

quote:
Thulinma zei: xp is Plaatje als het om spellen gaat...

ok, de nieuwe draaien er goed op, maar probeer er maar eens 1 van mn 200 oude dos games op te draaien, zero beeld en geluid man Plaatje

maar niemand speelt nu nog zo'n oude spellen (behalve ohno, maar die doet dat op zijn oude pc)?
en als ik zo'n bejaarde spel wil spelen doe ik dat dan ook op men oude pc (maar die staat op men ma haar werk)
3-8-2003 18:05
Tt112

Rune Member (6.9)

ik had al zo'n gevoel dat debesten hier voor het laatst gepost had PlaatjePlaatjePlaatjePlaatje wtf moet je met al die oude postsPlaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats

Elke echte man heeft een opblaasschaap!
retired from runescape
3-8-2003 19:12
Thulinma

Retired Sub-Leader (R)

ik denk dat ik posten op topics van ouder dan een maand ga disablen..... debesten denkt gewoon posts te kunnen omhoogwerken Plaatje sterker nog, debesten, als ik nog 1 zo een post zie van jou, wis ik ze allemaal

Plaatje

Thul
PS: En nee, ik maak geen grapje Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
4-8-2003 12:51
Tt112

Rune Member (6.9)

zodra bart weg is word thul helemaal evil Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats

Elke echte man heeft een opblaasschaap!
retired from runescape
4-8-2003 12:56
Antwoord 16-21 van 21 totaal.
Vorige 15 <<

Reageren:

Dit nieuwsbericht is te oud om nog op te mogen posten.