Jamesbond 00 Gewist lid | cool als i sneller word vind ik het niet er dat het een paar mihn duurt of langer 2-5-2003 16:42 | ||
Thulinma Retired Sub-Leader (R) | eehhmm, na een halve maand zeg je dat? LOL 3-5-2003 22:13 | ||
Drass Rune Member (6.9) | Thul hij deed het nu pas bij Jamesbond Lol Windows 3.1 is toch niet alles meer Geld is net zoals schaamhaar, het groeit niet op mijn rug! 4-5-2003 00:53 | ||
Kill12 Gewist lid | ik heb er spijt van dat ik windows xp heb... windows 98 is veel sneller en dat zie je ook bij meeste spellen. bij xp is het dan heel slecht en bij windows 98 loop je nooit vast. ik denk erover om XP er stiekem af te gooien 5-5-2003 19:32 | ||
Thulinma Retired Sub-Leader (R) | 98! loopt! nooit! vast! man, ga je mond spoelen met water joh, windows 98 is de allerslechtste die ze ooit hebben uitgebracht! (Mijn persoonlijke favoriet is 95, maar ik gebruik zelf ME, op een pc die er niet echt voor gemaakt is, maar goed, dat terzijde) ik zal es ff de windows versies op een rijtje zetten: win 3.X = de oudste win 95 = de betrouwbaarste win 98 = degene met de meeste nutteloze features win ME = combo van 95 en 98 (met snufje NT) win XP = degene met wat handige features, en 50% NT win NT = degene met de minste spellen en ondersteuning win 2000 = zoals NT, maar dan hetzelfde zie dit niet als referentie, is allemaal mijn persoonlijke mening erover. (NT en 2000 heb ikzelf maar heel ff geprobeerd, voor ik ze het raam uitgooide, dus daarvan weet ik t niet zeker) 5-5-2003 19:46 | ||
Drass Rune Member (6.9) | hehe en wat heeft Drass dus... 2000 megacockpitroosteridioot ja .. Geld is net zoals schaamhaar, het groeit niet op mijn rug! 5-5-2003 20:37 | ||
Tt112 Rune Member (6.9) | yep 98 zuigt hard, ik spreek uit ervaring, me ziektejezusbeffer windows loopt zelfs nog vast tijdens het uitzetten, download ik daar een patch tegen word het nog erger die idioten bij microsoft kunnen ook niks goeds doen. Elke echte man heeft een opblaasschaap! retired from runescape 6-5-2003 09:24 | ||
Thulinma Retired Sub-Leader (R) | hahahahaha, daar heb je helemaal gelijk in, ik gebruik ME en heb exact hetzelfde probleem. voor me hebben ze gewoon alle bugs van 98 genomen, en de goedheid van 95 erdoorheen gesmeten, wat krijg je dan? Windows ME (Mismaakte Editie) 6-5-2003 09:27 | ||
Kingiman Gewist lid | update maar door word ie lekker snelleer van 6-5-2003 10:15 | ||
Tt112 Rune Member (6.9) | quote:hahaha yep mismaakte editie, windows 98SE heeft dat probleem minder alleen die is bijna nergens te krijgen Elke echte man heeft een opblaasschaap! retired from runescape 6-5-2003 11:11 | ||
Thulinma Retired Sub-Leader (R) | ik heb die op cd, stond op de pc waar nu deze server op draait 6-5-2003 19:48 | ||
Kill12 Gewist lid | kheb windows 98 op de C schijf staan en Windows XP op D schijf.. me moeder deed iets fouts, want XP moest eigenlijk over 98 heen.. dus nu heb ik al gelijk 2 volle schijfjes bijna D schijf is al vol trouwens.. misschien ligt het daaraan? 8-5-2003 21:36 | ||
Thulinma Retired Sub-Leader (R) | hangt er van af waar windows zn swap file heeft gepleurd, meestal doet ie dat op c, tenzij je anders opgeeft, en als die schijf dan een beetje vol zit, kan ie zn bestand van een paar honderd MB niet kwijt, en wordt ie ****** sloom 9-5-2003 08:50 | ||
Debesten Gewist lid | quote: omg windows 98 is dan wel niet goed. maar windows Millenium is dan wel veeel slechter. ik kan het weten want ik heb het een half jaar moeten gebruiken en het sux echt. (bewezen door verschillende profesionals die ik ken). en euch: win 2000 = zoals NT, maar dan hetzelfde lol debesten advies: neem xp voor de meeste games en zo ondersteuning en ook een partitie(of harde schijf) met linux, is heeeeel stabiel (meest stabiel van allemaal en is bovendien gis) 25-7-2003 19:37 | ||
Kiliyo Gewist lid | k had eerst xp maar vonk klotuh dus nu heb ik windows 98 en alles loopt pico bello ))))) 30-7-2003 21:42 |