Zoek in het forum!
[Forum] -> [RuneScape Revolution: Clan Nieuws] -> [Hedenavond vergadering!]
Hedenavond vergadering!
Jaja lieve mensen, het is weer zover!

Mijn klokje zegt me dat het vandaag zondag 2 juni is, en dat is de eerste zondag van de maand. Als beloning betekent dat dat het niet alleen mooi weer is, maar dat er ook nog een vergadering is vanavond! 
Woei!

Tijdens een vergadering zullen de MOLs vertellen wat er de afgelopen maand gebeurd is, wat er deze maand staat te gebeuren, en is er ook voor leden de mogelijkheid om vragen te stellen en opmerkingen te maken.

Jullie zijn dan ook van harte welkom om deze geweldige gebeurtenis vanavond bij te wonen. Zoals gewoonlijk begint hij om 20:00 op de enige echte IRC Chat.
De aanwezigen (tussen 19:45 en 20:30) kunnen een extra vergaderblaadje (
97
) ontvangen van onze lieftallige assistent, Pino.

Tot dan!

~ Cat

Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Gepost door IlovearagornLeader (9) op 2-6-2013 10:15
Antwoorden:
Elanthiel

Leader (9)

De vergadering van 2 juni 2013 begon weer prima op tijd. Er was een hoop te zeggen, dus we gingen snel aan de gang.

Tim beet het spits af, door te vertellen over zijn eventguide. Vanwege de lage hoeveelheid (goede) events in de afgelopen paar jaar, vond Tim het tijd om een goede guide hiervoor te maken. Vanuit zijn ervaring als leider bij de Chiro (nadrukkelijk GEEN scouting), heeft hij een opleiding gehad tot het maken van spelletjes. De belangrijkste punten heeft hij samengevat op dit topic. 
Cat vulde dit punt een beetje aan dat ze haar mede-MOLs heeft aangespoord om weer wekelijkse eventseries te gaan organiseren. Let wel: we proberen het goede voorbeeld te geven, dus als je een event wil organiseren dat in deze series valt, geen probleem.

Martijn haalde daarna wat herinneringen aan de afgelopen IRL-meet op. Na het succes van Old-School Runescape, nu ook een Old-School meet, met een gezellig potje bowlen op het programma. Het was weer een gezellige meet, en zeker iets om vaker te doen, dus mocht je (naast een hoop rsr-events) ook een IRL-meet willen organiseren, ga vooral je gang!

Hierna vertelde Thomas over een toernooi dat er aan zit te komen. Dit gaat zich focusen op de nieuwe skill. Zodra de nieuwe skill uit is start het toernooi, en zal het de taak van ieder zijn hier zo veel mogelijk xp in te verzamelen. Degene die aan het einde van het toernooi de meeste xp in deze skill heeft, wint het toernooi.

Luc vertelde hierna over de nieuwe Player Owned Ports vaandel. Deze vaan kan je krijgen als je 20 volle scrolls unlocked hebt. Op het moment zijn dat alle scrolls die er zijn, maar het is mogelijk dat er later nog scrolls bij komen. Dan blijft de requirement voor deze vaan op 20 volle scrolls. 

Cat sloot de vergadering af door nog even te vertellen dat de RSR server laatst een flinke opdonder had gehad. Inmiddels zou alles weer moeten werken zoals het hoort, maar als dat niet het geval is, willen we dat graag horen. 

De vragenronde leverde niks op, dus daarmee werd de vergadering weer afgesloten. Tot volgende maand!

Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
2-6-2013 20:22
Deemril

Inactief

Net op tijd om toch nog mijn blaadje te krijgen Plaatje! Ik kijk al uit naar het nieuwe toernooi (ook al hoop ik dat deze maar begint na mijn examens Plaatje).
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Deemril on RuneClan
2-6-2013 20:31
Gregoryw

Rune Member (6.9)

Ik was half, half aanwezig. Alle logs gelezen en het verslagje van Elanthiel.

Nu hopen op enkele leuke events Plaatje (ik zou wel eens durven komen)

Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
3-6-2013 23:42
Ilovearagorn

Leader (9)

Je mag natuurlijk ook organiseren, Greg Plaatje 
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
4-6-2013 11:27
Nollie28

Operator (8)

Hou de kalender in de gaten dan greg, volgende week donderdag is f2p event waar jij ook kan komenPlaatje.
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
8-6-2013 11:36
Antwoord 1-5 van 5 totaal.

Reageren:

Dit nieuwsbericht is te oud om nog op te mogen posten.