Zoek in het forum!
[Forum] -> [RuneScape Revolution: Clan Nieuws] -> [Groepsskilltoernooi update]
Groepsskilltoernooi update

Hoihoi lieve leden,

Zijn jullie allemaal hard aan het skillen voor het toernooi? Zo ja, heb ik goed nieuws voor jullie. Jagex heeft ons Green Skins beloofd om aan het winnende team uit te delen. Natuurlijk.. it's not easy being green.. Want je moet wel dat toernooi zien te winnen.. Dus reden genoeg om nóg meer je best te doen!Plaatje

Jullie hebben nog één week, tot zondag 28 oktober 20:00. Succes!

Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Gepost door IlovearagornLeader (9) op 20-10-2012 13:46
Antwoorden:
Deemril

Inactief

Hopelijk zijn de verliezende teams groen van jaloezie...

Plaatje

Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Deemril on RuneClan
20-10-2012 14:09
Baldgod

Inactief

1 ding is wel zeker dit is gelijk de laatste toernooi waar ik aan meedoe

Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
20-10-2012 14:23
Pttim

Moderator (7)

Groen? Maar dan lijk je op Max! Plaatje

Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Image and video hosting by TinyPic
20-10-2012 17:51
Ilovearagorn

Leader (9)

Baldgod schreef:
1 ding is wel zeker dit is gelijk de laatste toernooi waar ik aan meedoe

Zou je ook willen uitleggen waarom?
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
20-10-2012 19:49
Baldgod

Inactief

Omdat het allemaal zo raar geregeld is .
Ik vraag of ik en ijs bij elkaar maogen mag niet maar de "leader liefjes" zitten wel bij elkaar .
Patrick vraagt om ander team mag niet nou lkkr dan .

Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
20-10-2012 21:42
Elanthiel

Leader (9)

Allereerst, ja ik snap dat je het vervelend vindt. Echter, de enige die wat te zeggen heeft gehad over de indeling is de hoeveelheid total xp die iemand had. De teams zijn door een spreadsheet in Google Documents (klik) ingedeeld om er voor te zorgen dat de hoeveelheid total xp per team zo dicht mogelijk bij elkaar lag. Aangezien total xp over het algemeen een indicator zou kunnen zijn over hoe actief iemand is in RS, is dit het eerlijkste. 

Voor zover ik weet is dit bij elk groepsskilltoernooi ooit ook zo gedaan. Hoe de berekening precies werkt moet je aan Cat vragen, maar de indeling is op die manier zo "eerlijk" als mogelijk verlopen.

Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
20-10-2012 23:19
Ilovearagorn

Leader (9)

Zoals ik al zei in de chat, de indeling wordt niet gekozen maar bepaald door een algoritme, dat ervoor zorgt dat het gemiddelde total xp van elk van de teams zo dicht mogelijk op elkaar ligt. Dat Tijn en ik bij elkaar zitten is toeval. Dat jij en Harja niet bij elkaar zitten is ook toeval.
Mocht je de formules in de teamindelingsspreadsheet willen inzien om zo te confirmen dat ik en Tijn inderdaad random bij elkaar in n team zijn gekomen, dan kan dat.

Pat mag niet ruilen van team, omdat tegen de "spirit" van het toernooi ingaat. Het is een groepstoernooi, en je moet er dus samen uitkomen. Moedig elkaar aan, geef elkaar tips voor snelle xp. Zodra je iemand uit het team kan kicken verandert de positieve stimulans in een negatieve. ("Je bent niet goed genoeg ik wil je uit het team")

Jullie zelf de teams laten indelen werkt ook niet goed, omdat de highlevels/nolifers dan bij elkaar in n team gaan zitten om zo te winnen. (en de rest dus geen kans maakt)

Als jij een betere oplossing weet dan wat wij nu hebben gedaan mag je t zeggen.

PS: De persoon met de op één na laagst behaalde xp so far zit in ons team. Just saying.

Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
20-10-2012 23:58
Hendrik73

Rune Member (6.9)

Aww, die skins hadden misschien leuk gestaan bij green phat's. Plaatje Wel leuk dat er nog zo'n reward bij komt. Geen runner up rewards though? :$
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
21-10-2012 00:26
Baldgod

Inactief

Dus pure toevl.
Mischien was het verstandiger geweest dat jullie gewoon dachten goh tijn en ik bij elkaar kan niet ik ruil gewoon met een persoon dicht in de buurt bij hem .
Maar nee het enigste leaders stelletje zit bij elkaar . (just saying) 

Maar zoals ik al zei ik doe niet meer mee met toernooitjes heb het na 1tje al gehad.

Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
21-10-2012 06:58
Ilovearagorn

Leader (9)

Als je indeelt met een algoritme kan je niet zomaar ruilen - dan kan je net zo goed niet indelen met een algoritme. Door de menselijke keuze er uit te halen voorkom je juist dit soort situaties.

@Hendrik: Ben bang dat 4x skins alles is dat we er uit hebben kunnen slepen Plaatje

Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
21-10-2012 10:18
Scottieboy

Inactief

De sfeer is toch al verpest door het wegpesten van leden door de ledengeile leaders, maar dat zien jullie waarschijnlijk niet zolang er maar nieuwe citadelgeile kinderen bijkomen. Maar daar zal ik wel geen verstand van hebben als dom ex rsr lid.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
21-10-2012 14:02
Kingofrune

Inactief

Jullie zelf de teams laten indelen werkt ook niet goed, omdat de highlevels/nolifers dan bij elkaar in n team gaan zitten om zo te winnen. (en de rest dus geen kans maakt)

Lol, dat is idd goed gelukt ja.

Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
21-10-2012 14:03
Baldgod

Inactief

lol de 2 no lifers zitten in 1 team 

hi cat en tijn 

Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
21-10-2012 14:05
Deemril

Inactief

Elanthiel schreef:
Allereerst, ja ik snap dat je het vervelend vindt. Echter, de enige die wat te zeggen heeft gehad over de indeling is de hoeveelheid total xp die iemand had. De teams zijn door een spreadsheet in Google Documents (klik) ingedeeld om er voor te zorgen dat de hoeveelheid total xp per team zo dicht mogelijk bij elkaar lag. Aangezien total xp over het algemeen een indicator zou kunnen zijn over hoe actief iemand is in RS, is dit het eerlijkste. 

Voor zover ik weet is dit bij elk groepsskilltoernooi ooit ook zo gedaan. Hoe de berekening precies werkt moet je aan Cat vragen, maar de indeling is op die manier zo "eerlijk" als mogelijk verlopen.

In mijn ogen is het "eerlijker" om te kijken naar hoeveel xp iemand de laatste 3/6/12 maanden heeft behaalt dan te kijken naar de hoeveelheid total xp. Je kan wel vb. 300m+ total xp hebben, maar als je de laatste tijd minder speelt... Iemand met vb. 100m total xp kan op veel manieren evenveel xp/u halen als iemand met 300m+ total xp. Achja tis maar een ideePlaatje.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Deemril on RuneClan
21-10-2012 15:30
Elanthiel

Leader (9)

@ Deemril, dat is eigenlijk wel een goed idee, ik denk dat we die wel kunnen meenemen voor de volgende keer.

@ Pat, Bert: Ik moet er wel bij zeggen dat ik niet meer speel dan normaal, dus wat dat betreft.. 

Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
21-10-2012 17:01
Antwoord 1-15 van 22 totaal.
>> Volgende 7

Reageren:

Dit nieuwsbericht is te oud om nog op te mogen posten.