Hallo allemaal en goeiemorgen, mijn lieve RSR vriendjes!
Zoals jullie op de vergadering al konden horen wilden we de zogenaamde toernooiduimpjes en de langverwachte event organisatorduimpjes gaan invoeren. Welnu, ik heb heugdelijk nieuws: deze zijn vanaf vandaag beschikbaar.
Degenen die meegedaan hebben met het afgelopen DM toernooi en elk toernooi dat we vanaf nu gaan organiseren kunnen voortaan opscheppen over hun deelnames met een duim met wuivende banier. Én 100 eventactiefheidspuntjes! Jeej!
Ook de fervente eventorganisatoren hebben iets om over te stoefen (ja, RSR is er ook voor onze Vlamingen!), want de orgduim is de bekroning op hun werk. Voor elk georganiseerd event waar zij een voldoende rating voor hebben behaald (>= 5,5 op een schaal van 1-10) hebben zij en zullen zij een org duim ontvangen. Dit is beduidend lager dan de req voor het vroeger kunnen organiseren van events, dat is namelijk 7.
Voor de geïnteresseerden, de rating voor een event wordt bepaald aan de hand van de volgende formule:
rating = 3.50*(1-e^(-0.1*A)) + 0.65*B
waarbij e = 2,718281828459...,
A = het aantal bezoekers op het event,
en B = het gemiddelde van hoe de bezoekers het event hebben beoordeeld (van 1 voor "slechtste event ooit" tot 10 voor "beste event ooit!")
In minder heugdelijk nieuws moet ik melden dat bij het coden van de toernooiduimuitdeeladmin een foutje in de SQL query geslopen was, waardoor de vergaderduimpjes van afgelopen zondag zijn opgegeten. Deze bug is inmiddels opgespoord en genadeloos afgeslacht, maar hij weigerde om de vergaderduimpjes weer terug uit te spugen.
Meer heugdelijk nieuws is dat de database backup nu weer wel werkt. Laten we blij zijn dat door mijn dessertmilleniumgevalup met de rewardcode we daar nu achter kwamen en direct wat aan hebben kunnen doen, in plaats van dat we er pas achter kwamen als er echt iets ernstigs met de db was gebeurd.
Anyway, veel plezier met jullie nieuwe duimen.
~ Cat out
Glowball02 Rune Member (6.9) | I lolled @ die afbeelding Hoera voor de duimpjes! En nu allemaal gaan verdienen en lekker actief wezen I'm not a Grammar Nazi. You're just a Grammar Jew. 5-6-2012 11:14 | ||
Deemril Inactief | Die afbeelding is goed gevonden :'). En blij dat rsr ook voor vlamingen is, want we zijn in de minderheid!!! 5-6-2012 12:02 | ||
Ilovearagorn Leader (9) | Deemril schreef: Ik gebruikte dan ook helemaal niet het woord "stoefen" omdat ik opscheppen al in de regel ervoor gebruikt had, ofzo. 5-6-2012 12:24 | ||
Pulpf Inactief | Ilovearagorn schreef:Ty cat :x . gj met de nieuwe duimpjes! en ik heb blijkbaar men blaadje al terug.
ohja; BESTE CARTOON OOIT!
5-6-2012 18:07 | ||
Chricke Inactief | ja, maar toch je had ook opsnijden of zo kunnen zeggen, dus we zien hier toch een signaal in gj met de duimpjes en leuke illustratie 5-6-2012 19:17 | ||
Ilovearagorn Leader (9) | Wtf is opsnijden dan? :$ 5-6-2012 19:53 | ||
Deemril Inactief | Ilovearagorn schreef: Geen idee... en ik kom uit Vlaanderen . 5-6-2012 20:33 | ||
Hendrik73 Rune Member (6.9) | Jeuy, 64 org duimpjes. 5-6-2012 21:16 | ||
Pttim Moderator (7) | Hendrik73 schreef:Zullen we doen wie het eerst bij de 100 is? Good job trouwens Cat! 5-6-2012 23:24 | ||
Chricke Inactief | Deemril schreef:dat is ook stoefen, en dat komt inderdaad niet uit Vlaanderen, want ik heb het gehoord van een Nederlander Ik had het daarvoor ook nog nooit gehoord, dus ik ging er maar vanuit dat het in Nederland wel gekend was Ik heb het ff opgezocht, want ik werd nu ook wel benieuwd of het wel bestaat: [http://www.woorden-boek.nl/woord/opsnijden] opsnijden:grootspreken, bluffen, opscheppen, snoeven, stoefen, zwetsen 5-6-2012 23:30 | ||
Ilovearagorn Leader (9) | Chricke schreef:Nee, k had er werkelijk nog nooit van gehoord. Zo leer je nog eens wat op een topic waarvan je dacht dat t over duimpjes ging 6-6-2012 12:08 | ||
Deemril Inactief | Nederlandse die vlamingen vlaamse woorden leert, en vlaming die nederlandse hollandse woorden leert... oh boy 6-6-2012 12:17 | ||
Pulpf Inactief | Deemril schreef:alleen in rsr... 6-6-2012 14:44 | ||
Gregoryw Rune Member (6.9) | Stoef maar met jullie duimpjes Leuke toevoeging, zorgt voor meer en betere events.. Gepost via iPhone 4S 6-6-2012 16:33 | ||
Paulus55 Rune Member (6.9) | Laatste organisator duim behaald op vrijdag 14 juli 2006... Wat ben ik toch een slechte organisator... Was volgens mij nog voor mijn magisch verkleed event deel 2, haha. 6-6-2012 21:39 |