Zoek in het forum!
[Forum] -> [RuneScape Revolution: Clan Nieuws] -> [Toernooi- en Organisatorduimen]
Toernooi- en Organisatorduimen

Hallo allemaal en goeiemorgen, mijn lieve RSR vriendjes!

Zoals jullie op de vergadering al konden horen wilden we de zogenaamde toernooiduimpjes en de langverwachte event organisatorduimpjes gaan invoeren. Welnu, ik heb heugdelijk nieuws: deze zijn vanaf vandaag beschikbaar.

PlaatjePlaatje

Degenen die meegedaan hebben met het afgelopen DM toernooi en elk toernooi dat we vanaf nu gaan organiseren kunnen voortaan opscheppen over hun deelnames met een duim met wuivende banier. Én 100 eventactiefheidspuntjes! Jeej!
Ook de fervente eventorganisatoren hebben iets om over te stoefen (ja, RSR is er ook voor onze Vlamingen!), want de orgduim is de bekroning op hun werk. Voor elk georganiseerd event waar zij een voldoende rating voor hebben behaald (>= 5,5 op een schaal van 1-10) hebben zij en zullen zij een org duim ontvangen. Dit is beduidend lager dan de req voor het vroeger kunnen organiseren van events, dat is namelijk 7.

Voor de geïnteresseerden, de rating voor een event wordt bepaald aan de hand van de volgende formule:

rating = 3.50*(1-e^(-0.1*A)) + 0.65*B
waarbij e = 2,718281828459...,
A = het aantal bezoekers op het event,
en B = het gemiddelde van hoe de bezoekers het event hebben beoordeeld (van 1 voor "slechtste event ooit" tot 10 voor "beste event ooit!")

In minder heugdelijk nieuws moet ik melden dat bij het coden van de toernooiduimuitdeeladmin een foutje in de SQL query geslopen was, waardoor de vergaderduimpjes van afgelopen zondag zijn opgegeten. Deze bug is inmiddels opgespoord en genadeloos afgeslacht, maar hij weigerde om de vergaderduimpjes weer terug uit te spugen.
Meer heugdelijk nieuws is dat de database backup nu weer wel werkt. Laten we blij zijn dat door mijn baanmierasoup met de rewardcode we daar nu achter kwamen en direct wat aan hebben kunnen doen, in plaats van dat we er pas achter kwamen als er echt iets ernstigs met de db was gebeurd.

Plaatje

Anyway, veel plezier met jullie nieuwe duimen.

~ Cat out

Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Gepost door IlovearagornLeader (9) op 5-6-2012 10:33
Antwoorden:
Koop723

Inactief

Lmao ik het 2 organisator duimpjes xD! Trots Plaatje
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
9-6-2012 00:50
Antwoord 16-16 van 16 totaal.
Vorige 15 <<

Reageren:

Dit nieuwsbericht is te oud om nog op te mogen posten.