Zoek in het forum!
[Forum] -> [RuneScape Revolution: Clan Nieuws] -> [Google AdSense]
Google AdSense
Beste Clanmensjes,

Zoals sommigen van jullie vast al hebben opgemerkt hebben we een reclame banner in het forum geplaats. Deze banners zullen in de topic lijst en de topics zelf worden weer gegeven. We plaatsen deze reclames om zo wat geld voor upgrades aan de server en snelheid van de site te kunnen betalen, dit geld wordt dus ook puur voor RSR gebruikt en wij zullen er dus niet zelf onze "zakken mee vullen". Verder neemt deze reclame geen extra ruimte in, vroeger stond op die plek namelijk een legenda met welk icoon hoeveel posts inhield en deze hebben we verwijderd en er deze banners neer gezet. We zijn nooit echt grote fans van reclame geweest maar als we hierdoor een betere service en snellere site kunnen leveren dan is volgens ons een goed idee.

De Leaders
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats

Deze signature is een eerbetoon aan mijn oude character "KillerBart". waar ik gedurende 4 jaar met veel plezier RuneScape op heb gespeeld. Helaas ben ik door een hack genoodzaakt nu als "The Skyer" door het RuneScape leven te gaan.
Gepost door ZharlaxRune Member (6.9) op 2-9-2004 20:53
Antwoorden:
Thulinma

Retired Sub-Leader (R)

BTW, als er nog geen reclames zijn voor een bladzij (elke bladzij heeft andere reclames), dan staat er nu onze banner Plaatje

Dus als je onze banner ziet, weet je dat daar nog geen reclames voor zijn. (IPV dat zwarte vlak van eerst)

Thul
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
3-9-2004 08:44
Treanor42

Gewist lid

Plaatje wat zie ik daar staan minimum skill total 600Plaatje is t veranderdPlaatje?
3-9-2004 09:28
Zharlax

Rune Member (6.9)

jup al een tijdje terug, de nieuwe reqs zijn.

reqs voor de clan in te moge: 600 skilltotal

level 1: 1e sublevel krijg je door de je stats in te vullen de rest krijg je automatisch om de 3 dagen (mits je elke 3 dagen inloged).
level 2: level 600 tot 650 skilltotal (om de 5 levels 1 slvl up)
level 3: level 38 tot 65 beste skill (om de 3 levels 1 slvl up)
level 4: level 44 tot 62 hp (om de 2 levels)
level 5: 5 badges en skilltotal 750
level 6: 0,5 slvl voor een duimpje van een event en 1 slvl voor elke vergadering duimpje
level 7+: alleen verkrijgbaar als je door een leader wordt gekozen.

(Maar daar gaat dit topic niet over Plaatje, als je daar over wilt praten moet je maar ff een topic in gemengt openen).
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats

Deze signature is een eerbetoon aan mijn oude character "KillerBart". waar ik gedurende 4 jaar met veel plezier RuneScape op heb gespeeld. Helaas ben ik door een hack genoodzaakt nu als "The Skyer" door het RuneScape leven te gaan.
3-9-2004 09:39
Kiliyo

Gewist lid

Slim idee, ik denk dat het wel bruikbaar is...wat jullie allemaal voor deze clan over hebben, hoe kan ik iets trug doenPlaatjePlaatje
-Kiliyo.
4-9-2004 17:41
Treanor42

Gewist lid

je kan bijvoorbeeld 200k doneren en daarmee de munt van vrijgevigheid krijgen (zoals ik heb Plaatje )
4-9-2004 18:01
Zharlax

Rune Member (6.9)

We hebben ook een Google zoekbalk gead, hiermee kun je zowel het net als de site doorzoeken (forum etc). We hebben de zoek in forum optie dus vervangen met deze balk, dus er wordt geen extra ruimte in beslag genomen. Met deze balk krijg je dezelfde zoekresultaten als je op google.nl zou krijgen en de lijst met gevonden sites wordt geopend in een nieuw venster zodat je rustig verder kunt surfen op RSR. Enjoy people.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats

5-9-2004 18:19
Bert

Rune Member (6.9)

w00t,dat laatste is nog cewler.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats

Den Boom In
5-9-2004 18:25
Marcieboy

Gewist lid

Eej dat Google zoekbalkje is best relaxed...stoort ook niet zo, dus das wel beters Plaatje
5-9-2004 18:59
Debesten

Gewist lid

de search forum die er eerst stond ging veel beter nu vind ik al die posts nie er staan er veel minder enal
5-9-2004 20:17
Tosti.ffx

Black Member (3.0)

Jullie hebben echt veel voor de clan over...wel masterlijk en dat google balkje is cker goed gedaan
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Image Hosted by ImageShack.us
5-9-2004 22:44
Zharlax

Rune Member (6.9)

Ik hoop dat iedereen er zo over denkt Plaatje.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats

6-9-2004 09:13
Antwoord 16-26 van 26 totaal.
Vorige 15 <<

Reageren:

Dit nieuwsbericht is te oud om nog op te mogen posten.