Thulinma Retired Sub-Leader (R) | BTW, als er nog geen reclames zijn voor een bladzij (elke bladzij heeft andere reclames), dan staat er nu onze banner Dus als je onze banner ziet, weet je dat daar nog geen reclames voor zijn. (IPV dat zwarte vlak van eerst) Thul 3-9-2004 08:44 | ||
Treanor42 Gewist lid | wat zie ik daar staan minimum skill total 600 is t veranderd? 3-9-2004 09:28 | ||
Zharlax Rune Member (6.9) | jup al een tijdje terug, de nieuwe reqs zijn. reqs voor de clan in te moge: 600 skilltotal level 1: 1e sublevel krijg je door de je stats in te vullen de rest krijg je automatisch om de 3 dagen (mits je elke 3 dagen inloged). level 2: level 600 tot 650 skilltotal (om de 5 levels 1 slvl up) level 3: level 38 tot 65 beste skill (om de 3 levels 1 slvl up) level 4: level 44 tot 62 hp (om de 2 levels) level 5: 5 badges en skilltotal 750 level 6: 0,5 slvl voor een duimpje van een event en 1 slvl voor elke vergadering duimpje level 7+: alleen verkrijgbaar als je door een leader wordt gekozen. (Maar daar gaat dit topic niet over , als je daar over wilt praten moet je maar ff een topic in gemengt openen). Deze signature is een eerbetoon aan mijn oude character "KillerBart". waar ik gedurende 4 jaar met veel plezier RuneScape op heb gespeeld. Helaas ben ik door een hack genoodzaakt nu als "The Skyer" door het RuneScape leven te gaan. 3-9-2004 09:39 | ||
Kiliyo Gewist lid | Slim idee, ik denk dat het wel bruikbaar is...wat jullie allemaal voor deze clan over hebben, hoe kan ik iets trug doen -Kiliyo. 4-9-2004 17:41 | ||
Treanor42 Gewist lid | je kan bijvoorbeeld 200k doneren en daarmee de munt van vrijgevigheid krijgen (zoals ik heb ) 4-9-2004 18:01 | ||
Zharlax Rune Member (6.9) | We hebben ook een Google zoekbalk gead, hiermee kun je zowel het net als de site doorzoeken (forum etc). We hebben de zoek in forum optie dus vervangen met deze balk, dus er wordt geen extra ruimte in beslag genomen. Met deze balk krijg je dezelfde zoekresultaten als je op google.nl zou krijgen en de lijst met gevonden sites wordt geopend in een nieuw venster zodat je rustig verder kunt surfen op RSR. Enjoy people. Deze signature is een eerbetoon aan mijn oude character "KillerBart". waar ik gedurende 4 jaar met veel plezier RuneScape op heb gespeeld. Helaas ben ik door een hack genoodzaakt nu als "The Skyer" door het RuneScape leven te gaan. 5-9-2004 18:19 | ||
Bert Rune Member (6.9) | w00t,dat laatste is nog cewler. Den Boom In 5-9-2004 18:25 | ||
Marcieboy Gewist lid | Eej dat Google zoekbalkje is best relaxed...stoort ook niet zo, dus das wel beters 5-9-2004 18:59 | ||
Debesten Gewist lid | de search forum die er eerst stond ging veel beter nu vind ik al die posts nie er staan er veel minder enal 5-9-2004 20:17 | ||
Tosti.ffx Black Member (3.0) | Jullie hebben echt veel voor de clan over...wel masterlijk en dat google balkje is cker goed gedaan 5-9-2004 22:44 | ||
Zharlax Rune Member (6.9) | Ik hoop dat iedereen er zo over denkt . Deze signature is een eerbetoon aan mijn oude character "KillerBart". waar ik gedurende 4 jaar met veel plezier RuneScape op heb gespeeld. Helaas ben ik door een hack genoodzaakt nu als "The Skyer" door het RuneScape leven te gaan. 6-9-2004 09:13 |