Treanor42 Gewist lid | hoe krijgen 'jullie' dan geld? door erop te klikken of om t daar te laten staan? 2-9-2004 20:57 | ||
Zharlax Rune Member (6.9) | als jullie erop klikken krijgen wij geld. Deze signature is een eerbetoon aan mijn oude character "KillerBart". waar ik gedurende 4 jaar met veel plezier RuneScape op heb gespeeld. Helaas ben ik door een hack genoodzaakt nu als "The Skyer" door het RuneScape leven te gaan. 2-9-2004 21:00 | ||
Thulinma Retired Sub-Leader (R) | Maar AUB niet overmatig op klikken, dan telt het niet meer. Klik erop als je erin geinstresseert bent, dat is beter voor ons allemaal 2-9-2004 21:01 | ||
Vuilnisbak Gewist lid | wy zie ik ze neit staan dan , waar staat dat spul 2-9-2004 21:05 | ||
Kippendoder Inactief | Staat het bovenaan de forum Als het dat is, dan kan ik veel klikken op een zwarte vak... hey! 2-9-2004 21:10 | ||
Thulinma Retired Sub-Leader (R) | Die zwarte balken, die worden gevult met reclame na een tijd, kost een paar uur 2-9-2004 21:12 | ||
Brunn3 Gewist lid | ik vind dat goed maar als het hier vol gaat staan met de spam ben ik hie weg hoor 2 of 3 banners moge er zijn btw zeker geen popups want als je dan lekker zit te game en dan krijg je een mierbeleglikker popup jah das nie tof 2-9-2004 21:15 | ||
Kippendoder Inactief | Aan pop ups erg ik me. Als er een site is met pop ups dan kom ik er niet meer... hey! 2-9-2004 21:18 | ||
Zharlax Rune Member (6.9) | nope "slechts" één banner en geen popups, als je echter een reclame aanklikt zal hij de daarbij behorende site in een nieuw scherm openen. We hebben er bewust deze reclame opgezet om deze niet storend aanwezig is, pop ups en dergelijke zul je NOOIT op RSR tegenkomen, daar hebben we zelf ook het schurft aan . Deze signature is een eerbetoon aan mijn oude character "KillerBart". waar ik gedurende 4 jaar met veel plezier RuneScape op heb gespeeld. Helaas ben ik door een hack genoodzaakt nu als "The Skyer" door het RuneScape leven te gaan. 2-9-2004 21:21 | ||
Macgyver Gewist lid | Geen spam, geen popups. Alleen maar ads waarop je kunt klikken als je wilt. Natuurlijk kunnen we niet garanderen dat de sites die je bezoekt door op die ads te klikken popupvrij zijn, maar da's je eigen verantwoordelijkheid. 2-9-2004 21:23 | ||
Lordelessar Gewist lid | helemaal mee eens popupszijn zo peercontactlensjunk gelukkig anti popup programmatje van msn gedownload 2-9-2004 21:29 | ||
Pure Progek Gewist lid | als ge klikt komdee op andeere site ebde gulle dan bijverdient? of moete daar nog iet doen? 2-9-2004 21:48 | ||
Kippendoder Inactief | Klik er elke dag op en ze worden rijk. Das al. hey! 2-9-2004 21:50 | ||
Morton48 Gewist lid | 1 bannertje maar? daar kan ik wel mee leven hoor, ik ben hier om de 3 seconden een pop up gewend door mijn zus. 2-9-2004 22:01 | ||
Zharlax Rune Member (6.9) | Een klik is voldoende (je hoeft verder dus niks op die site te doen), maar zoals Thulinma al zei is het natuurlijk beter alleen reclames aan te klikken die je echt intereseren. Deze signature is een eerbetoon aan mijn oude character "KillerBart". waar ik gedurende 4 jaar met veel plezier RuneScape op heb gespeeld. Helaas ben ik door een hack genoodzaakt nu als "The Skyer" door het RuneScape leven te gaan. 2-9-2004 22:04 |