Zoek in het forum!
[Forum] -> [RuneScape Revolution: Clan Nieuws] -> [Google AdSense]
Google AdSense
Beste Clanmensjes,

Zoals sommigen van jullie vast al hebben opgemerkt hebben we een reclame banner in het forum geplaats. Deze banners zullen in de topic lijst en de topics zelf worden weer gegeven. We plaatsen deze reclames om zo wat geld voor upgrades aan de server en snelheid van de site te kunnen betalen, dit geld wordt dus ook puur voor RSR gebruikt en wij zullen er dus niet zelf onze "zakken mee vullen". Verder neemt deze reclame geen extra ruimte in, vroeger stond op die plek namelijk een legenda met welk icoon hoeveel posts inhield en deze hebben we verwijderd en er deze banners neer gezet. We zijn nooit echt grote fans van reclame geweest maar als we hierdoor een betere service en snellere site kunnen leveren dan is volgens ons een goed idee.

De Leaders
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats

Deze signature is een eerbetoon aan mijn oude character "KillerBart". waar ik gedurende 4 jaar met veel plezier RuneScape op heb gespeeld. Helaas ben ik door een hack genoodzaakt nu als "The Skyer" door het RuneScape leven te gaan.
Gepost door ZharlaxRune Member (6.9) op 2-9-2004 20:53
Antwoorden:
Treanor42

Gewist lid

hoe krijgen 'jullie' dan geld? door erop te klikken of om t daar te laten staanPlaatje?
2-9-2004 20:57
Zharlax

Rune Member (6.9)

als jullie erop klikken krijgen wij geld.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats

Deze signature is een eerbetoon aan mijn oude character "KillerBart". waar ik gedurende 4 jaar met veel plezier RuneScape op heb gespeeld. Helaas ben ik door een hack genoodzaakt nu als "The Skyer" door het RuneScape leven te gaan.
2-9-2004 21:00
Thulinma

Retired Sub-Leader (R)

Maar AUB niet overmatig op klikken, dan telt het niet meer.
Klik erop als je erin geinstresseert bent, dat is beter voor ons allemaal Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
2-9-2004 21:01
Vuilnisbak

Gewist lid

wy zie ik ze neit staan dan , waar staat dat spul
2-9-2004 21:05
Kippendoder

Inactief

Staat het bovenaan de forumPlaatjePlaatje Als het dat is, dan kan ik veel klikken op een zwarte vak...
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
hey!
2-9-2004 21:10
Thulinma

Retired Sub-Leader (R)

Die zwarte balken, die worden gevult met reclame na een tijd, kost een paar uur Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
2-9-2004 21:12
Brunn3

Gewist lid

ik vind dat goed maar als het hier vol gaat staan met de spam ben ik hie weg hoor 2 of 3 banners moge er zijn btw zeker geen popups want als je dan lekker zit te game en dan krijg je een mierbeleglikker popup jah das nie tof
2-9-2004 21:15
Kippendoder

Inactief

Aan pop ups erg ik me. Als er een site is met pop ups dan kom ik er niet meer...
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
hey!
2-9-2004 21:18
Zharlax

Rune Member (6.9)

nope "slechts" één banner en geen popups, als je echter een reclame aanklikt zal hij de daarbij behorende site in een nieuw scherm openen. We hebben er bewust deze reclame opgezet om deze niet storend aanwezig is, pop ups en dergelijke zul je NOOIT op RSR tegenkomen, daar hebben we zelf ook het schurft aan Plaatje.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats

2-9-2004 21:21
Macgyver

Gewist lid

Geen spam, geen popups. Alleen maar ads waarop je kunt klikken als je wilt. Natuurlijk kunnen we niet garanderen dat de sites die je bezoekt door op die ads te klikken popupvrij zijn, maar da's je eigen verantwoordelijkheid.
2-9-2004 21:23
Lordelessar

Gewist lid

helemaal mee eens popupszijn zo peercontactlensjunk gelukkig anti popup programmatje van msn gedownload Plaatje
2-9-2004 21:29
Pure Progek

Gewist lid

als ge klikt komdee op andeere site Plaatje ebde gulle dan bijverdient? of moete daar nog iet doen?
2-9-2004 21:48
Kippendoder

Inactief

Klik er elke dag op en ze worden rijk.
Das al. Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
hey!
2-9-2004 21:50
Morton48

Gewist lid

1 bannertje maar? daar kan ik wel mee leven hoor, ik ben hier om de 3 seconden een pop up gewend door mijn zus.
2-9-2004 22:01
Zharlax

Rune Member (6.9)

Een klik is voldoende (je hoeft verder dus niks op die site te doen), maar zoals Thulinma al zei is het natuurlijk beter alleen reclames aan te klikken die je echt intereseren.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats

2-9-2004 22:04
Antwoord 1-15 van 26 totaal.
>> Volgende 11

Reageren:

Dit nieuwsbericht is te oud om nog op te mogen posten.