Zoek in het forum!
[Forum] -> [RuneScape Revolution: Clan Nieuws] -> [Twee maal LB'er af]
Twee maal LB'er af
Goedenavond RSR,

We proberen altijd de leuke dingen naar boven te brengen. Dit betekent helaas niet dat er geen minder leuke dingen plaatsvinden. Vanmiddag moesten we helaas tot de conclusie komen dat het gedrag van twee leden van het ledenbestuur exorbitant veel uit de hand liep. We hebben hiertoe tot ons spijt moeten besluiten dat Demon_Poonah en Ricothamen niet langer geschikt zijn voor een positie als ledenbestuurslid.

Dit hele gedoe betekent absoluut niet dat je als LB'er als een hondje achter het MOL-team aan moet lopen. Dit is alles behalve waar. Het moet echter niet zo zijn dat je de draak gaat steken met het MOL-team en het LB en gaat trollen, waarna je vervolgens geen verantwoordelijkheid voor je gedrag wilt nemen. Er moet niet vergeten worden dat wij als RSR'ers allemaal een verantwoording dragen, die er onder andere toe dient de clan een leukere plaats voor iedereen te maken. Besluiten andere personen belachelijk te maken of andere acties in die trand uit te voeren is dan ook niet de bedoeling. We hopen dat jullie begrip kunnen tonen voor de situatie.

Voorlopig zal RSR blijven werken met een ledenbestuur van drie man. We zullen natuurlijk ook nog andere opties bekijken als blijkt dat dit een vereiste is.

~ Het MOL-Team
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Gepost door Arnoud X122Retired Sub-Leader (R) op 28-10-2010 22:40
Antwoorden:
Dark Nike7

Gewist lid

quote:
Jarre9 zei:

Wat denk je zelf Mr.Bot?

Bij deze ook van harte proficiat aan Rico en Fred met het volbrengen van juillie doel!

lol? jij moet veel zeggen Joos..

Haters zijn er altijd blijkbar.
31-10-2010 10:42
Jarre9

Inactief

quote:
Dark Nike7 zei:

lol? jij moet veel zeggen Joos..

Haters zijn er altijd blijkbar.

Ik heb nog nooit gebot aapje.
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
31-10-2010 10:45
Dark Nike7

Gewist lid

Niet fijn hé mensen die je beschuldigen als je niks verkeerd gedaan hebt?
31-10-2010 16:18
Anoniem Lid

Anoniem

quote:
Dark Nike7 zei: Niet fijn hé mensen die je beschuldigen als je niks verkeerd gedaan hebt?

Inderdaad Joos denkt dat iedereen tegenwoordig bot. als je in de zelfde wereld bent.

ik denk dat jet zeker niet de fout van Fred en Rico was.. ik denk zelf
dat je hier niet eens mag zeggen wat je wil. de waarheid vertellen komt hier blijkbaar hard aan. als je dan een clan mag voorstellen . dat je je eigen clanmembers beschuldigt voor niets. nou dan het het goed zo.

Fred en Rico toch bedanktPlaatje
31-10-2010 22:47
Thojohn22

Inactief

Wij vroegen enkel het wat rustig te houden op de chat, na vele waarschuwingen waren er nog altijd mensen die doordoen.
Nu ik kan me vergissen, maar als je bijvoorbeeld gaat gaan werken en je begint te schelden op je werk, je krijgt waarschuwingen, je doet door: Je zal er niet lang werken.

Als wij vragen 't rustigere aan te doen, doe 't dan ook.

En waarom zou je niet mogen zeggen wat je wil?
Dat doe ik zo vaak.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
1-11-2010 00:04
Anoniem Lid

Anoniem

quote:
Thojohn22 zei: Wij vroegen enkel het wat rustig te houden op de chat, na vele waarschuwingen waren er nog altijd mensen die doordoen.
Nu ik kan me vergissen, maar als je bijvoorbeeld gaat gaan werken en je begint te schelden op je werk, je krijgt waarschuwingen, je doet door: Je zal er niet lang werken.

Als wij vragen 't rustigere aan te doen, doe 't dan ook.

En waarom zou je niet mogen zeggen wat je wil?
Dat doe ik zo vaak.

Ja jij bent hoger dan anderen leden he. dan heb je ''Meer'' recht.
dan anderen leden.
1-11-2010 10:02
Glowball02

Rune Member (6.9)

Dat deed Thomas ook al toen hij LB'er was. En guess what, 't is mede daarom dat hij een up gekregen heeft naar mod. Schapen die gewoon volgen en hun mond niet open trekken, daar zijn we niks mee.

Besides, 'Anoniem', jij was niet op de chat, jij weet niet wat er gebeurd is. Waarom ga je ervanuit dat ze down zijn omdat ze een eigen mening hadden? Heb je het topic überhaupt gelezen?
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
I'm not a Grammar Nazi. You're just a Grammar Jew.
1-11-2010 10:31
Dutchgirl_69

Inactief

Volgens mij begint dt hier de verkeerde kant op te gaan xs
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
1-11-2010 12:37
Gregoryw

Rune Member (6.9)

quote:
Demon Poonah zei: Wie niet naar de Grote Almachtige Goden van rsr luisteren, hoort niet thuis in het MOLB-team. & word je eruit gegooid. ookal ben je door de leden verkozen.

Wie geen lber is & wat "lastig" doet op de chat krijgt een G-line van paar maanden.

Right ...
Yea, true Plaatje

Ik ken niet alle feiten maar ach zo snel al downen?
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
2-11-2010 15:22
Paulus55

Rune Member (6.9)

Gezellig ouderwets RSR knokken! Net als vroegah!
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
2-11-2010 17:04
Sir Mvl

Inactief

Oei °_°         
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
3-11-2010 16:31
Antwoord 16-26 van 26 totaal.
Vorige 15 <<

Reageren:

Dit nieuwsbericht is te oud om nog op te mogen posten.