Pttim Moderator (7) | Een maand na de verkiezingen en dan al dit... Jammer dat het zo heeft moeten lopen. Ik hoop dat Fred en Rico zelf ook begrijpen wat er fout is gegaan en dat ze in RSR blijven. 29-10-2010 09:01 | ||
Ilovearagorn Leader (9) | Ik vind het inderdaad jammer dat het zo gelopen is; persoonlijk, voor het LB en MOL-team, voor de leden die in goed vertrouwen op jullie gestemd hebben. In de eerste maanden al problemen hebben met 2 van de 5 LBers schiet nu niet bepaald op, en dan twee zgn 'hostile downs'.. Toch wel een middel dat niet zomaar wordt gebruikt, pas als alle hoop op een vreedzame samenwerking is opgegeven. Fred en Rico, toch alsnog bedankt voor de goede dingen die jullie wél hebben kunnen doen in jullie korte tijd als LBer. Het is nu zaak om weer terug te gaan waar wij, en ook vooral het overgebleven Ledenbestuur, mee bezig horen te zijn: het aankomend champions toernooi, de siteupdates in goede banen sturen, de newsflash van volgende maand voorbereiden, en vooral: een vriendelijk aanspreekpunt zijn voor leden met ideeën, suggesties of problemen. Laten we niet verzanden in moddergegooi, gekibbel over wie zijn schuld het was, dat we powerabusende mandarijndecenniumbedelaarzakken zijn, of dat Fred en Rico het juist aan zichzelf te danken hebben, maar accepteren dat het gebeurd is zoals het gebeurd is en de draad weer oppakken. Alleen daar heeft RSR wat aan. En daar gaat het om, toch? 29-10-2010 09:11 | ||
Demon Poonah Rune Member (6.9) | Wie niet naar de Grote Almachtige Goden van rsr luisteren, hoort niet thuis in het MOLB-team. & word je eruit gegooid. ookal ben je door de leden verkozen. Wie geen lber is & wat "lastig" doet op de chat krijgt een G-line van paar maanden. Right ... 29-10-2010 11:35 | ||
Evolution606 Inactief | Dat waren juist de 2 LBers met potentie omdat ze hun kop open durften te trekken (sorry voor de andere 3.. wil jullie niks teniet doen). Het zal vast wel een goede reden hebben maar ben het niet eens met je post arnoud.. En dan met name dit: "die er onder andere toe dient de clan een leukere plaats voor iedereen te maken" Sinds de aantreding van een aantal mods is het actieve ledenbestand zwaar gekelderd en is de fun (naar mijn mening) veranderd in dictatuur.. Deze moderators hebben kennelijk ook niet voldaan aan de eis die ik zojuist gequote hebt.. Rsr is een langzaam stervende bloem, Het vriezende uur dat doodt, Het zoet dat zuur wordt, en onaanraakbaar. Jammer maar helaas. 29-10-2010 14:38 | ||
Rutgerino Inactief | Jammerdebammer. Andere LB'ers, succes. Fred, ga alsjeblieft geen modder gooien. 29-10-2010 15:08 | ||
Demon Poonah Rune Member (6.9) | quote: Mss kan je nog wat meer achter Cat aanlopen. 29-10-2010 15:48 | ||
Ewout Inactief | Het probleem bij verkozen groepen is dat de leden van die groep als individu zijn verkozen, en ze dus niet dezelfde menig hebben. Kijk maar naar de politiek, daar vind je deze problemen ook Hopelijk kan het huidige Lb het werk met z'n 3en aan. 29-10-2010 17:30 | ||
Ricothamen Inactief | quote: Wij danken u voor uw steun. @Reden, FAIL! 29-10-2010 17:40 | ||
Demon Poonah Rune Member (6.9) | quote: ACTIE GROEP @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ /me huggles Rico & Lucien (L) 29-10-2010 18:37 | ||
Isengard1992 Inactief | Dat had ik nou dus echt niet verwacht zodra de stand bekend was, Oh wacht, dit precies zei ik direct al. Komisch ^^ 29-10-2010 18:39 | ||
Dark Nike7 Gewist lid | Ik vind het heel jammer voor fred en rico , weet niet wat er gebeurt is dus ga er ook niet over beginnen. Ik vind het wel jammer dat er nu 2 plaatsen vrij zijn en vroeger schoof dat dus op naar de 6de en nu ook 7de waar ik dus bijzat maar aangezien daar dus niet naar gekeken wordt denk ik ofwel hebben jullie geen vertrouwen in de 6de en de 7de of wat ? 29-10-2010 21:55 | ||
Pttim Moderator (7) | quote: quote: Helaas niet dus. Ik ga hier geen oordeel vellen, want ik heb aboluut geen idee wat er precies is gebeurd tussen de MOL's en Fred en Rico. Ik ben echter wel erg teleurgesteld dat het zo is gelopen. Vooral van Fred had ik een hoop leuke dingen verwacht in zijn periode als LB-er. Dat zit er nu dus niet meer in. (Sorry Rico, maar jou ken ik minder, dus ik had niet echt verwachtingen...) 30-10-2010 11:24 | ||
Jarre9 Inactief | quote: Wat denk je zelf Mr.Bot? Bij deze ook van harte proficiat aan Rico en Fred met het volbrengen van juillie doel! 30-10-2010 12:16 | ||
Tosti.ffx Black Member (3.0) | quote: Haha geweldig OT: Ik heb hier al het 1 en ander van mee gekregen. Maar ik blijf het zonde vinden dat het zo heeft moeten lopen. 30-10-2010 19:03 | ||
Baswai Rune Member (6.9) | Een RSR-rel joepie, wie gaat mij hier alles over vertellen? 30-10-2010 21:59 |