quote:
Tony zei:
Ik heb al tijden na zitten denken over deze beslissing en het komt misschien totaal onverwacht, maar mijn "carrière" als MOL wil ik hierbij toch afsluiten.
Simpelweg vanwege het feit dat nog maar weinig dingen in RSR mij vrij weinig boeien (Eigenlijk enkel de chat nog waar ik met plezier zit en hier en daar een verdwaald topic) en ik eigenlijk teveel dingen heb en doe die veel tijd kosten, zeker nu ik aan een nieuwe (avond)opleiding begonnen ben en daarnaast ook fulltime werk.
Zelf vind ik mijzelf niet meer passen bij de huidige actiefheid van het MOL-team, bovendien voeg ik ook nog maar weinig toe en daarom uiteindelijk ook deze beslissing genomen.
Ik wil jullie in ieder geval bedanken voor alle jaren dat ik mee heb mogen draaien in RSR als MOLB en ik wens jullie succes zonder mij!
Pttim Moderator (7) | Noes! Tony, wat maak je ons nou!! Jammer dat je hebt besloten geen MOL meer te zijn, maar als ik dit zo lees: heel begrijpelijk. Succes met je studie en je baan! En voor Thomas en Martijn natuurlijk een dikke GRATZ. Jullie hebben je promotie dik verdiend!! 12-9-2010 10:03 | ||
Demon Poonah Rune Member (6.9) | Tony ! , Jij aardige gozer . Waarom moet jij nu gaan. Maarja, je moet natuurlijk genoeg tijd kunnen vrijmaken voor die avond opleiding he ! Ik wil je echt bedanken voor de zalige tijd die we met jou hebben kunnen beleven ! Maar uiteraard zal je hier wel blijven rondhangen he , Ik spreek je nog ! & GRATZ MARTIJN & THOMAS . Jullie verdienen het beide zeer hard naar mijn ondervindingen . Ik wens jullie veel succes met jullie MOL-carriére ! Veel succes iedereen ! Greetz Fred 12-9-2010 10:06 | ||
Thojohn22 Inactief | Echt wel jammer Tony, maar het gaat je wel goed, en zoals ik kan afleiden zal ik je wel nog zien op de chat. En bedankt voor 't vertrouwen, ik zal niet teleurstellen. 12-9-2010 10:15 | ||
Just Ne Pker Leader (9) | Veel succes beiden, voor Tony ga ik hier niet teveel schrijven want hij weet wat ik wil zeggen en ik heb hem sowieso al gesproken op de IRC. Maar we houden je altijd in ons hartje! <3 Ingame aanspreekbaar als Findolfin Success was, and will always be, defined as getting up one more time than you've been smacked down. - Gary Raser 12-9-2010 10:36 | ||
Elanthiel Leader (9) | Tony, dank je wel voor wat je allemaal voor RSR betekend hebt. Jij kon als geen ander een ruzie binnen een paar zinnen weer een andere kant op krijgen, en natuurlijk was (ben!) je ook als persoon fantastisch. Ik hoop dat je ook zeker nog vaak langs komt op de chat. Oh, en bedankt voor deze positie, hoewel indirect Ook bedankt aan de leaders, die toch maar het vertrouwen in me durven aan te gaan (don't worry, komt goed). Bedankt voor deze kans. Thomas, gefeliciteerd! We gaan er wat moois van maken, samen! 12-9-2010 10:56 | ||
Cotoneaster Inactief | i smell iets maar wat hmmm gratz John [IMG]http://i44.tinypic.com/28sll06.png[/IMG] 12-9-2010 11:03 | ||
Nollie28 Operator (8) | NOES TONY Well Thomas en Tijn hebben het beide echt wel verdiend. Die hebben zich het afgelopen jaar goed ingezet voor rsr. 12-9-2010 11:11 | ||
Classicking2 Inactief | Jammer Tony dat je weggaat als operator al hoop ik wel dat je nog vaak terugkomt op de chat Gefeliciteerd Tijn en Thomas, jullie hebben het verdiend. Jullie zetten je altijd goed in voor rsr en nu wordt dat eindelijk beloond met een mooie 7.0 12-9-2010 12:35 | ||
Glowball02 Rune Member (6.9) | quote:Martijn en Thomas. Wie had dat nu ooit gedacht? Proficiat, liefjes En Tony: jammer dat je gaat, je hebt veel voor RSR gedaan en daarvoor wil ik je nogmaals bedanken. Het ga je goed I'm not a Grammar Nazi. You're just a Grammar Jew. 12-9-2010 13:09 | ||
Dark Nike7 Gewist lid | Jammer tony vond je altijd een leuke gozer. Gratz thomas , heb het altijd al zitten denken wanneer wordt jij nu mod . En tijn ja dat zat er al lang aan te komen hé als je als LB zoveel tijd steekt in rsr verdien je dit wel . Veel gaan denken oh het neefje van de oprichter en het liefje van de leader , maar het is gewoon zo , je verdient het evenhard als gelijk wie . 12-9-2010 13:20 | ||
Elanthiel Leader (9) | Je kan veel zeggen, hoor .. Maar ik ben niet de neef van Jaron. Wel een klasgenoot van hem 12-9-2010 13:41 | ||
Sinaskiller Rune Member (6.9) | jammer man maarja het is je eigen besluit dit besluit is mis beter voor je respect echt waar and gratz thomans en tijn jullie verdienen het 12-9-2010 14:15 | ||
Pieterjan29 Rune Member (6.9) | De ene zijn down is de ander zijn up. Nouja het is beter zelf de beslising te nemen dan wachten tot iemand anders het doet. 12-9-2010 14:49 | ||
Twan Rune Member (6.9) | Jammer dat je 6.9 wordt Tony. Ik vond je altijd een super mol en had je graag nog zien blijven zitten, maar als het niet meer gaat is het altijd beter eh. Ik hoop dat je nog lang in RSR blijft zitten al lid. Gratz Thomas en Martijn! Jullie hadden het echt al heel lang verdient en het werd dus ook tijd dat het ging gebeuren en zeker na het leaven van al die mols. Succes met het controleren van rewards en de rest van de zooi die je extra mag doen nu! 12-9-2010 16:19 | ||
Gregoryw Rune Member (6.9) | Tony - Nighthell14/The Methadon, respect voor jouw keuze. Hopelijk blijf nog af en toe eens binnenspringen Vooral proficiat aan Thojohn22, verdient dit gewoon! Elanthiel, ga gewoon zo actief door zoals je in het LB zat en dat komt zeker goed. 12-9-2010 16:41 |