quote:
Tony zei:
Ik heb al tijden na zitten denken over deze beslissing en het komt misschien totaal onverwacht, maar mijn "carrière" als MOL wil ik hierbij toch afsluiten.
Simpelweg vanwege het feit dat nog maar weinig dingen in RSR mij vrij weinig boeien (Eigenlijk enkel de chat nog waar ik met plezier zit en hier en daar een verdwaald topic) en ik eigenlijk teveel dingen heb en doe die veel tijd kosten, zeker nu ik aan een nieuwe (avond)opleiding begonnen ben en daarnaast ook fulltime werk.
Zelf vind ik mijzelf niet meer passen bij de huidige actiefheid van het MOL-team, bovendien voeg ik ook nog maar weinig toe en daarom uiteindelijk ook deze beslissing genomen.
Ik wil jullie in ieder geval bedanken voor alle jaren dat ik mee heb mogen draaien in RSR als MOLB en ik wens jullie succes zonder mij!
Rize77 Inactief | Jammer dat je 6,9 wordt Tony, had je altijd een goede kerel gevonden en zal ik je ook blijven vinden nu je 6.9 bent.. Ik respecteer je keuze, IRL-leven gaat toch voor pc-leven . Succes met je werk en opleiding . Proficiat Thomas en Martijn! Veel succes in deze nieuwe functie. ~~Rize 12-9-2010 16:52 | ||
Sir Mvl Inactief | Niet onverwacht, merci Tony voor wat jij ook allemaal gedaan hebt en succes gewenst aan beide nieuwe malle molletjes. 12-9-2010 19:48 | ||
Nighthell14 Inactief | Nogmaals iedereen bedankt voor alles! 13-9-2010 17:39 | ||
Dark Nike7 Gewist lid | quote: Oh dacht dat iemand me ooit eens zei dat je een neef ofzo was van hem . maar maakt niet uit eh 13-9-2010 18:11 | ||
Jules Inactief | Goed bezig kinders! Succes aan de nieuwe lui en bedankt voor de dingetjes enzo Toon! 13-9-2010 22:50 | ||
Thexcamelot Inactief | Aah Tony , voor mij zegt t niet zoveel Mod geen mod, zolang je nog in de chat zit, spreken we ons nog en dat is ook t enigste wat mij boeit iig bedankt voor alles wat je voor rsr hebt gedaan en succes met je Nieuwe opleiding En Martijn en thomas, gefeliciteerd lijkt me een terechte keuze, voor zover ik daar met mijn magere actiefheid over kan oordelen. 14-9-2010 11:47 | ||
Tosti.ffx Black Member (3.0) | Ben wat laat, maarja was paar dagen niet online geweest. Maar vind het echt jammer van Tony Tuurlijk heb ik er wel begrip voor je mening en rede dat je het Mol team verlaat. Maar als nog vind ik het zonde om jou niet meer als 1 van de Mol's te zien. Heb eerlijk gezegd geen idee wat je allemaal hebt gedaan voor de clan (net als de andere mol's, het boeit me geen zak ) Ik kan aannemen dat je met die functie wat je had toch veel hebt gedaan voor de clan en weet niet wat precies jou taken waren,(ligt totaal aan mij aangezien ik me nooit bezig hou daarmee) wil ik je toch bedanken voor alles wat je hebt gedaan. En daarbij was je altijd in mijn ogen een gezellig lid van het Mol team(en tuurlijk een gezellig lid van Rsr zelf) Het gaat je goed Tony! Gelukkig blijf je nog wel lid van Rsr 18-9-2010 01:03 |