Zoek in het forum!
[Forum] -> [RuneScape Revolution: Clan Nieuws] -> [What goes up must come down]
What goes up must come down
Goedemorgen RSR.

Ik heb goed nieuws voor jullie, maar ook slecht nieuws. Laat ik met het slechte nieuws beginnen.

Het slechte nieuws

Tot mijn spijt moet ik jullie vertellen dat Tony - Nighthell14/The Methadon - heeft besloten dat hij terug wil van CL 8 naar 6.9.

quote:
Tony zei:

Ik heb al tijden na zitten denken over deze beslissing en het komt misschien totaal onverwacht, maar mijn "carrière" als MOL wil ik hierbij toch afsluiten.
Simpelweg vanwege het feit dat nog maar weinig dingen in RSR mij vrij weinig boeien (Eigenlijk enkel de chat nog waar ik met plezier zit en hier en daar een verdwaald topic) en ik eigenlijk teveel dingen heb en doe die veel tijd kosten, zeker nu ik aan een nieuwe (avond)opleiding begonnen ben en daarnaast ook fulltime werk.

Zelf vind ik mijzelf niet meer passen bij de huidige actiefheid van het MOL-team, bovendien voeg ik ook nog maar weinig toe en daarom uiteindelijk ook deze beslissing genomen.

Ik wil jullie in ieder geval bedanken voor alle jaren dat ik mee heb mogen draaien in RSR als MOLB en ik wens jullie succes zonder mij!

Het MOLteam ziet hem met spijt gaan, Tony is tenslotte een deel van ons team sinds 9 juni 2007, en alhoewel niet alles altijd rozengeur en manenschijn was, was t toch zeker wel het merendeel! Tony, heel erg bedankt voor alles!

Helaas heb ik nog meer slecht nieuws om mee te delen. De MOLs hebben namelijk besloten dat Thomas (Thojohn22) en Tijn (Elanthiel) niet mogen meedoen aan de LB verkiezingen (waarvan de inschrijvingen morgen zullen starten).
Natuurlijk hebben we een reden daarvoor - en die mogen jullie lezen als deel van het goede nieuws.

Het goede nieuws

Na Tony's aftreden hebben we in het MOLteam 2 sysadmins, 3 leaders en 1 operator, Tim (Glowball02). Dat betekent dat Tim alle pesterijtjes van de leaders in zijn eentje zou moeten verduren. Dat baarde de leaders zorgen, want als Tim onder de druk zou bezwijken, wie moesten we dan pesten?
Daarom hebben de Leaders besloten om twee nieuwe 7s aan te stellen. (heeft Tim ook nog iemand om te pesten!)

Onze nieuwe 7s zijn -je raadt het vast al als je het slechte nieuws hebt gelezen- Thomas (Thojohn22) en Martijn (Elanthiel).

Gefeliciteerd heren, en veel succes!

Tony laat ik nog even op 8 staan, zodat hij nog rustig zijn topic op modboard na kan lezen.

PS: voor meer goed nieuws, vergeet niet het topic hieronder te lezen!

~ Cat,
namens de Leaders.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Gepost door IlovearagornLeader (9) op 12-9-2010 09:54
Antwoorden:
Rize77

Inactief

Jammer dat je 6,9 wordt Tony, had je altijd een goede kerel gevonden en zal ik je ook blijven vinden nu je 6.9 bent..
Ik respecteer je keuze, IRL-leven gaat toch voor pc-leven Plaatje.
Succes met je werk en opleiding Plaatje.

Proficiat Thomas en Martijn! Veel succes in deze nieuwe functie.

~~Rize
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
12-9-2010 16:52
Sir Mvl

Inactief

Niet onverwacht, merci Tony voor wat jij ook allemaal gedaan hebt en succes gewenst aan beide nieuwe malle molletjes.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
12-9-2010 19:48
Nighthell14

Inactief

Nogmaals iedereen bedankt voor alles!
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
13-9-2010 17:39
Dark Nike7

Gewist lid

quote:
Elanthiel zei: Je kan veel zeggen, hoor .. Maar ik ben niet de neef van Jaron. Wel een klasgenoot van hem Plaatje

Oh dacht dat iemand me ooit eens zei dat je een neef ofzo was van hem Plaatje. maar maakt niet uit eh Plaatje
13-9-2010 18:11
Jules

Inactief

Goed bezig kinders! Succes aan de nieuwe lui en bedankt voor de dingetjes enzo Toon!
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
13-9-2010 22:50
Thexcamelot

Inactief

Aah Tony , voor mij zegt t niet zoveel Mod geen mod, zolang je nog in de chat zit, spreken we ons nog en dat is ook t enigste wat mij boeit Plaatje iig bedankt voor alles wat je voor rsr hebt gedaan Plaatje en succes met je Nieuwe opleiding Plaatje

En Martijn en thomas, gefeliciteerd lijkt me een terechte keuze, voor zover ik daar met mijn magere actiefheid over kan oordelen.

Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Image Hosted by ImageShack.us
14-9-2010 11:47
Tosti.ffx

Black Member (3.0)

Ben wat laat, maarja was paar dagen niet online geweest. Maar vind het echt jammer van Tony Plaatje Tuurlijk heb ik er wel begrip voor je mening en rede dat je het Mol team verlaat. Maar als nog vind ik het zonde om jou niet meer als 1 van de Mol's te zien.
Heb eerlijk gezegd geen idee wat je allemaal hebt gedaan voor de clan (net als de andere mol's, het boeit me geen zak Plaatje) Ik kan aannemen dat je met die functie wat je had toch veel hebt gedaan voor de clan en weet niet wat precies jou taken waren,(ligt totaal aan mij aangezien ik me nooit bezig hou daarmee) wil ik je toch bedanken voor alles wat je hebt gedaan. En daarbij was je altijd in mijn ogen een gezellig lid van het Mol team(en tuurlijk een gezellig lid van Rsr zelf) Plaatje
Het gaat je goed Tony! Gelukkig blijf je nog wel lid van Rsr Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Image Hosted by ImageShack.us
18-9-2010 01:03
Antwoord 16-22 van 22 totaal.
Vorige 15 <<

Reageren:

Dit nieuwsbericht is te oud om nog op te mogen posten.