Screech1992 Gewist lid | quote:Gedraagde? Gedroeg! Wat had je op Nederlands jongetje? 16-12-2005 17:44 | ||
Mats Gewist lid | quote: je zegt dat christenen dit nooit zouden doen,... kijk eens naar irak, die bomaanslagen zijn moslims, maar amerika valle gewoon een land binnen en leggen hun wil op... dan moet je maar eens zegge wat jij het extreemste vind... btw drass, nice column, ik ben het helemaal met je eens 16-12-2005 21:37 | ||
Reinaert1989 Inactief | quote: das cker waar, dr was ook een of andere surinamer die had wat fouts gedaan, kwam ie met nationaliteit in het nieuws, en zn reactie was dat als ie wat goeds had gedaan dan was ie nederlander, deed ie wat fouts was ie meteen surinamer. dat vind ik echt erg, de media die iedereen opfokt. goeie column Drass, zouden meer mensen moeten lezen. (sk1l-edit) Je sig was way to big, zorg dat je dit op orde krijgt!(/sk1l-edit) 16-12-2005 22:01 | ||
Everttensing Gewist lid | amen.....prachtige collumn! stuur hem naar de krant! nee naar de regering 16-12-2005 22:05 | ||
Mats Gewist lid | quote: ik ken de situatie in nl niet zo goed, maar wel in belgie en ik denk dat die toch wel ongeveer hetzelfde is als in nl. denk je dat die allochtonen naar hier zijn gekomen tegen de wil in vd autochtonen(in eht begin toch) Nee, ze werden naar hier gehaald omdat ze zo goedkoop waren... dus zij komen niet hier, wij halen ze hier! 16-12-2005 22:20 | ||
Bobsel Rune Member (6.9) | quote: En dit is in Nederland in het algemeen, moet je maar eens naar zo`n boerengat komen waar ik woon True true, very true. Weeral een mooi verhaal Batje 17-12-2005 10:53 | ||
Dutchgirl_69 Inactief | Ontzettend mooi maar ver w niet meer van ik vindt deze prachtig beter dan vorige zelf 22-8-2007 02:00 |