Needlekiller Inactief | W00t, snel lezen `k edit zo wel weer [Needledit] Nice nice, zoals je al op de chat zei:'Weinig humor, maar veel feiten´. Het klopt ook allemaal wel, van deze columns kan je een hoop leren . Maar met de maatschappij van tegenwoordig is het toch ook niet veilig meer :-? Valt mee dat je geen mocro's als subject heb genomen . Keep Going! [/Needledit] 13-11-2005 18:40 | ||
Dave-o Gewist lid | w00t, f00n mare, die buitenlanders komen hier, dus ze passen zich maar aan -.-`, maar van die turken in de plee vondt ik wel rasisme. 13-11-2005 18:45 | ||
Happyland 31 Gewist lid | lol vind het wel geinig 13-11-2005 18:46 | ||
Bv202 Inactief | w00t weer een ownage topic btw: dat van die schoen doet me denken aan dat de scouts( in belgie) een week geleden ofzo in een treinstation voor een spel een doos met BOM2 gelegd. heel het treinstation afgezet voor 3 uur 13-11-2005 19:04 | ||
Erikje90 Gewist lid | minder dit... en niet goed genoeg geïnofrmeerd over die trein. Het ging niet alleen over die wc maar was een deel... 13-11-2005 19:10 | ||
Sir Mvl Inactief | Hehe nice column weer Er zitten inderdaad heel wat feiten in, maar het is ook echt zo. 13-11-2005 19:32 | ||
Priamus Gewist lid | Je hebt inderdaad gelijk. Die zogenaamde bomschoen is inderdaad een absurd verhaal. Toch is het goed dat mensen de dreiging serieus nemen. Ook al voorkom je daarmee maar één keer een aanslag, dan is het het waard. 13-11-2005 21:52 | ||
Athlox Gewist lid | Het klopt eigenlijk wel. Maar het is vind ik niet erg dat dit soort dingen gebeuren. Dit laat zien dat we op onze hoede zijn voor terrorisme. Ik vind het dus allemaal wel mee vallen 13-11-2005 22:02 | ||
Eikel363 Gewist lid | Haha, en ik word (sorry) steeds anti-buitenlander ! vrijdag fiets ik naar huis, zegt zo`n turk tegen me: Kijk niet naar mij, boer ik had zo`n zin om m keihard voor ze bek te trappen 14-11-2005 21:39 | ||
Red Sword53 Black Member (3.0) | ik vind dat je gelijk hebt, mensen wantrouwen alles wat los en vast zit; respect en terrorisme zijn zo ongeveer de meest gebruikte woorden. Ik snap wel dat steeds meer mensen emigreren naar andere landen. Trek je je bek open, dan wordt die meteen weer dicht geslagen 19-11-2005 21:28 | ||
Bakara 66 Gewist lid | ownage topic ik ben geen racist hoor maar de enigen die aanslagen plegen zijn DE MOSLIMS nou zijn er een HELEBOEL aardigen moslims maar ook een paar slechten en een cristenlijke zou dit nou nooit doen p.s. IK BEN ECHT GEEN RACIST p.p.s zelf ggeloof ik eigelijk niet 22-11-2005 16:14 | ||
Screech1992 Gewist lid | Bakara dit vind ik grote bullshit. Die `moslims` plegen simpelweg aanslagen omdat zij zo gediscrimineerd worden. Als er een overval word gepleegd, staat er in de krant `[naam] [letter] pleegt overval`. Wij denken: `zal best.` Als een Marokkaan een overval pleegt, staat er in de krant: `Marokkaan [naam] [letter] pleegt overval` wij denken: `Weer een criminele marokkaan! wat een eikels` En precies door dit soort kleine dingen plegen deze mensen, die over het algemeen hartstikke aardig zijn, als je ze met respect behandeld, daar is dat woord weer, aanslagen. Dus in vervolg eerst de oorzaak bij jezelf zoeken. En een christen doet dit niet? Volkert v/d Graaf (moordenaar van Pim Fortuyn) was toch echt een gelovige hoor! Denk plzz ff na voor je zoiets zegt. Deze post betekent trouwens niet dat ik de daden van de terroristen goedkeur, ik druk jullie alleen maar met je neus op de feiten. 23-11-2005 17:44 | ||
Darth Papa Gewist lid | lekkere column weer drass! 23-11-2005 17:50 | ||
Gregoryw Rune Member (6.9) | Mooi, geschreven.Ik wist niet dat het in Nederland zo racistisch was... 23-11-2005 19:41 | ||
Ijmuide 222 Inactief | racisties = racistisch. Heel netjes, ik vind wel dat je gelijk hebt, laatst was er ook iemand die zich ``verdacht`` gedroeg in een trein, gelukkig was er een politie in de trein en die trommelde het hele arrestatie team erbij en ook nog wat mensen om de ``bom`` onschadelijk te maken, er was niks aan de hand, de trein mocht niet rijden, niemand mocht eruit. Ik zelf ben zeker anti-racisme en ik vind het belachelijk dat dit soort dingen gebeuren. Dit is weer zo`n meesterwerkje van Drass, echt waar. 16-12-2005 17:37 |