Thojohn22 Inactief | Nou, ik heb nu examens, maar als je later vragen hebt, wil ik gerust wel eens kijken, ik studeer nu namelijk "Digital Arts and Entertainment", een game-development richting. Dit jaar zie ik nog de basis enzo, dus zowel van programmeren als van art. 30-12-2009 22:20 | ||
Wvd Gewist lid | Heh, dankjewel, zelf kan ik helemaal niks van graphics af. Ik heb enkel 't programma Blender3D om wat models te exporten, maar daar blijft 't ook bij. Met designen ben ik ook echt slecht, dus daar kan ik je hulp wel mee gebruiken. Dankjewel! Ik geef je wel een seintje als ik je hulp nodig hebt, als je er bent en er zin in hebt. 30-12-2009 22:23 | ||
Thulinma Retired Sub-Leader (R) | Tip: Gebruik git, niet svn. Verder veel succes, ik heb zelf een aantal van dit soort projecten lopen en/of aan meegedaan, en tot nu toe is er nog niet veel van terecht gekomen. Good luck dus. 31-12-2009 01:50 | ||
Wvd Gewist lid | Ja, ik heb ook met GIT gewerkt, maar na een tijd denken ga ik toch maar voor SVN. En ja, het gaat moelijk worden om 't door te zetten, want ik loop (meestal) ook vast na 'n tijdje omdat ik geen motivatie meer heb, hopelijk lukt dat nu wel. 31-12-2009 10:41 | ||
Ewout Inactief | Ik volg dezelfde richting als Thojohn, maar voor de models mogen we onze licentie van 3dsMax niet gebruiken aangezien het voor studies is, maar als je geen geld vraagt om het te spelen zou het wel kunnen ja Ik wil al wel wat schetsen maken van enviroments / characters / vanalles, pm me gewoon maar een thema en alles wat je denkt dat je nodig hebt 7-1-2010 20:40 | ||
Wvd Gewist lid | We zijn al begonnen, we hebben nu ongeveer dit: ~2 website designers ~2 coders ~2 2D + 1 3D-modeller Dus, als je wil joinen, dan praat ik 't liefst via IRC, omdat daar iedereen is. 7-1-2010 21:40 |