Zoek in het forum!
[Forum] -> [RuneScape Revolution: Clan Nieuws] -> [Nieuwe server]
Nieuwe server
Mochten jullie gemerkt hebben dat de site opeens een stuk sneller draait - dan klopt dat!
Sinds de avond van 10 mei zitten we op onze splinternieuwe server. In vrijwel elk opzicht is hij superieur aan de oude server, wat natuurlijk heel cool is :)

De website is overgezet - maar Pino en Koekiemonster (de IRC chat en IRC bot) nog niet. Als gevolg hiervan zullen jullie merken dat chatactiviteit niet meer (goed) werkt. Ook werkt de herkenning van Pino niet meer (goed) totdat alles netjes is overgezet. Aangezien Pol onze almachtige chatheerser is, en hij waarschijnlijk donderdag pas weer tijd heeft zitten we dus ieder geval t/m donderdag zonder chatactiviteit. Ik denk dat jullie dat wel overleven though :)

Verwacht de komende tijd veel coole nieuwe updates die mede mogelijk zijn gemaakt door de nieuwe server!

Nog even een bedankje aan onze gulle donateurs die de nieuwe server hebben betaald:

Bobsel (80€), Ilovearagorn (75€), Just Ne Pker (50€), Tosti.ffx (50€), Nollie28 (50€), Sir Elessar4 (50€), Elanthiel (20€), Ijmuide 222 (20€), Pttim (20€), Silmarilen (20€), Hendrik73 (8€), H0tmarijke (5.67€), Jimmie87 (5€), Twan (5€)

Zonder hun gulle donaties was dit alles niet mogelijk geweest!
De specificaties van de server en hoeveel elk onderdeel gekost heeft zijn terug te vinden in het donateurstotaal in het menu (zichtbaar voor iedereen die minimaal 1 cent gedoneerd heeft).

De server is gebouwd om later geupgrade te worden - dus denk niet dat we genoeg donaties binnen hebben. We hebben zeker nog funds nodig om de server later nog beter, sneller en cooler te maken. Maar daar gaan we over een jaar of 2 waarschijnlijk pas over nadenken. :)

Tot dan - geniet van de nieuwe server, laat het ons weten als er iets niet meer goed werkt (alles is getest, maar je weet maar nooit...), en vooral ook of je het snelheidsverschil merkt!

Tot de volgende update,
Thul
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Gepost door ThulinmaRetired Sub-Leader (R) op 11-5-2010 01:22
Antwoorden:
Gregoryw

Rune Member (6.9)

Een mijlpaal in de RSR geschiedenis! Lang leve de nieuwe server! Thx, Thul & Co..

Edit: je merkt echt een verschil in snelheid!
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
11-5-2010 01:45
Classicking2

Inactief

yay eindelijk overgeschakeld, nu moet ik die donatie die ik al sinds het begin beloof maar is geven :X
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
11-5-2010 03:08
Rutgerino

Inactief

Aha, daarom kom ik die vervloekte chat dus niet meer op. Hoe communiceer ik nu met jullie?
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
11-5-2010 03:18
Baldgod

Gewist lid

De actiefsheid meter doet het volgens mij niet !

en nog een paar kleine dingen

Al 12 uur online op de chat als bert ( dat kan niet want ik ben gister om 10.30 weggegaan)

Forum: 7 topics en 9 antwoorden
Chat: 17 regel(s) dit uur, 41 regel(s) vandaag (klopt ook niet)

IRC werkt helemaal niet
11-5-2010 07:53
Nollie28

Operator (8)

Hmmmm, ik zit gewoon op de irc hoor. Maar het is wel enorm rustig ja.
En yeeey voor thul, nog niet echt veel erop gedaan, maar zal vast soon verschil merken met eerst.

I m excited for more too come.
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
11-5-2010 08:36
Mzzlaersword

Inactief

Ja, site is stuk sneller geworden! Ik kom alleen nu niet op de chat, weet niet of het IP veranderd is of de naam irc.rsrclan.com werkt niet meer?

Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
- Simon (1988-heden)
11-5-2010 13:03
Just Ne Pker

Leader (9)

Baby, let's rock. En de problemen worden natuurlijk zo snel mogelijk gefixed Plaatje.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Ingame aanspreekbaar als Findolfin

Success was, and will always be, defined as getting up one more time than you've been smacked down.
- Gary Raser
11-5-2010 14:35
Xxlvlzxx

Inactief

Idd, de verandering merk je goed, lekker snel.
En je kan nu ook weer gewoon op de chat.
Good job ^.^
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
11-5-2010 14:50
Nighthell14

Inactief

Je had je eigen donatie die je in de pc stak er ook wel bij mogen zetten wat het kwa tijd gekost heeft om het geheel draaiende te krijgen voor de geïnteresseerden zoals ik Plaatje. Goed werk!
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
11-5-2010 17:01
Thulinma

Retired Sub-Leader (R)

Even ter info:

- Het chatadres was per ongeluk OOK overgezet - terwijl er nog helemaal geen chat draait op de nieuwe server! Connecten met de chat via irc.rsrclan.com zou in de loop van vandaag weer moeten werken. Verbinden via old.rsrclan.com ipv irc.rsrclan.com moet voor iedereen direct werken though!

- Pino is down, ieder geval t/m donderdag. Dit betekend dat je chatactiviteit en chatstatus op de website sowieso VERKEERD worden weergegeven. Let daar niet op Plaatje

- De rest zou moeten werken - zo niet, meld het even! Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
11-5-2010 20:38
Joowdemannen

Inactief

Is er zo geen mogelijk voor leden die niet doneerden om de server specs te kunnen zien?

(Of misschien een screenshotje van de serv zodat ik al weet hoe hij eruit ziet?)
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
11-5-2010 21:56
Pttim

Moderator (7)

Good job Thul!
En voor iedereen die nog niet heeft gedoneerd: ga je schamen!
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Image and video hosting by TinyPic
13-5-2010 19:00
Antwoord 1-12 van 12 totaal.

Reageren:

Dit nieuwsbericht is te oud om nog op te mogen posten.