quote:
Sir MVL zei:
Jullie hebben het ondertussen al wel vernomen via het clannieuws: Ik behoor eindelijk terug tot de crew van de enige echte 6.9'ers!! Woohoo!!
Na exact 5 jaar en 23 dagen is het nu compleet gedaan met het helpen modereren van RSR. Hoewel ik de laatste jaren al nooit meer echt actief was, ik deed nog wel iets, af en toe , maar de tijd was echt wel gekomen om toe te geven dat mijn actiefheid al véél te lang ver beneden het nulpunt lag, en verder en verder de dieperik in ging. Het was overduidelijk dat het nooit meer ging beteren.
Ik zal proberen er voor te zorgen dat ik niet gevangen word door het autowis-monster, maar het zal nog een helse strijd worden, veel actiever dan de laatste maanden/jaren zal ik niet worden. Maar 1 post per maand zou toch nog mogen lukken
De groeten aan iedereen hier en nog een fijne vakantie aan iedereen gewenst! (Of toch aan diegenen die vakantie hebben )
~MVL
Dark Nike7 Gewist lid | Mjah , ik vind het goed van je dat je het zelf wilt en ook beseft dat je niet echt veel deed , niet dat ik wil zeggen dat je en slechte molb was maar of je nu molb of lid ben ik zou tbh geen verschil merken (no offence) Ik blijf je een toffe gozer vinden dat was al voor je mol bent en dat zal ook zin nadat je mol bent . ik begrijp je beslissing en (dit gaat over joos btw) en michiel ja , je bent al héééél lang mol van rsr en dat heb je lang goed gedaan , daar ben ik 100% zeker van. 15-8-2010 15:42 | ||
Glowball02 Rune Member (6.9) | 't Is foutgelopen bij Michiel toen hij eeuwige 7 af was... En Joos, ook voor jou is 't jammer, maar je bent oud genoeg om te beslissen wat je zelf wil Veel plezier nog hier in RSR, ook al moet je het powerabusen missen I'm not a Grammar Nazi. You're just a Grammar Jew. 15-8-2010 15:47 | ||
Demon Poonah Rune Member (6.9) | Zolang Joos maar in rsr blijft . Michiel was indd al heel lang een mod, maarja tegen irl drukte kun je niets beginnen. Veel succes & plezier nog beide ! 15-8-2010 17:21 | ||
Gregoryw Rune Member (6.9) | Ik begrijp deze keuzes. Blij zeker in RSR en spreek jullie later wel nog 15-8-2010 18:11 | ||
Elanthiel Leader (9) | Zowel Joos en Michiel, bedankt voor jullie bijdrage aan RSR, hopelijk zien we jullie nog wel regelmatig! 15-8-2010 19:58 | ||
Tosti.ffx Black Member (3.0) | Ahhh nu zien we niet meer een groene naam in de Nu online lijst Mwaja als je geen zin en tijd meer hebt voor je functie snap ik best dat je aftreed. Zolang je nog wel in Rsr blijft ben ik blij Enja over Sir MVL kan ik niet veel zeggen(aangezien het wrs de enigste MOL is die ik volgens mij nooit hebt gesproken), behalve dat ik al zag dat hij de laatste tijd niet echt actief was. Zelfde als wat Cat zei: Succes verder in het echte leven. Beide wil ik jullie wel bedanken voor alles wat jullie hebben gedaan in Rsr. 15-8-2010 21:05 | ||
Just Ne Pker Leader (9) | Het is jammer van jullie allebei, maar het zijn beslissingen met goede motivering en ik respecteer ze natuurlijk. Veel succes nog in het echte leven en hopelijk blijven jullie (vooral naar Michiel toe dan, Joos speelt nog Scape dus dat komt wel goed) nog regelmatig bezoekjes aan RSR brengen! Ingame aanspreekbaar als Findolfin Success was, and will always be, defined as getting up one more time than you've been smacked down. - Gary Raser 15-8-2010 22:13 | ||
Hendrik73 Rune Member (6.9) | Als jullie denken dat dit beter is, dan zal het dat wel zijn. :/ @Joos Misschien ben je wel een beter lid dan mod en zoals al veel gezegd is: blijf actief. 15-8-2010 22:36 | ||
Pttim Moderator (7) | Aan beide dank voor hun bijdragen aan RSR. Hopelijk blijven we jullie nog regelmatig zien in de chat en op het forum!! 16-8-2010 09:23 | ||
Nighthell14 Inactief | Bedankt voor alles wat jullie betekend hebben in RSR, het gaat jullie goed . 16-8-2010 18:43 | ||
Nollie28 Operator (8) | Beide heel erg bedankt voor jullie inzet voor Rsr, en blijf vooral in rsr. Ook al ben je geen mol meer kan je nog steeds helpen om rsr gezelliger te maken he . Jullie hebben beide al zoveel gedaan voor rsr en Michiel doet het ook nog eens al heel lang. 17-8-2010 16:52 | ||
Silysia Rose Gewist lid | Ik zit pas net in RSR, maar ik wil jullie toch bedanken voor jullie inzet voor de clan. Ik weet hoe het is om mod/leider te zijn, en het kost veel (eigen) tijd. Daarvoor bedankt . 18-8-2010 08:26 | ||
Thexcamelot Inactief | Bedankt kerels, wel lekker blijven plakken love you guys (L) 18-8-2010 14:38 | ||
Jmthebigman Rune Member (6.9) | respect, het kost tijd en moed om iets te leaden. maar iemand is wijs en moediger wanneer hij toegeeft dat wanneer hij of zij geen tijd meer heeft er maar mee moet stoppen. bedankt voor de tijd die jullie hebben gegeven om rsr voor ons leden wat fijner en leuker te maken. 18-8-2010 18:59 | ||
Paulus55 Rune Member (6.9) | Sir Mvl was net een MOD geworden toen ik RSR joinde.. Da's alweer 4 en een half jaar geleden. Maarja, het moest er ooit van komen. 21-8-2010 01:45 |