Zoek in het forum!
[Forum] -> [RuneScape Revolution: Clan Nieuws] -> [Yay updates!]
Yay updates!
Hey RSR,

Zoals jullie misschien de afgelopen dagen wel hebben gemerkt, zijn de stickies/meldingen op het forum compleet omgegooid. Dit zou moeten betekenen dat alle stickies/meldingen nu up-to-date zijn, en dat elk bord voldoende beschrijving heeft over de doelen van dit bord.

Dit betekent ook dat er een paar oudere stickies/meldingen zijn gewist, omdat ze dusdanig outdated/onnodig waren dat ze niet meer nodig waren. Zien jullie nog steeds iets wat geupdate moet worden? Voel je vrij om het bij mij te melden!

Als tweede, de Treasure Trails Page is weer geupdate. Nieuwe Elite Clues, wat extra compatibiliteit, etcetera. Dit betekent niet dat ik nu geen updates meer hoef voor de Elite Treasure Trails: Deze zijn nog steeds meer dan gewenst. Als je ook nog de coördinaten en een kaartje wat voldoet aan de beschrijving in het topic zou kunnen leveren zou dat geweldig zijn, maar ik wil je tot niks verplichten.

Als derde, de Frontpage is weg. Je zult je vast afvragen waarom ik dit pas op punt 3 heb gezet. Daar is een simpele reden voor: Jullie horen er later waarschijnlijk nog meer over.

Dan het vierde, en laatste punt. RSR heeft weer 3 nieuwe questguides:
Holy Grail door Arnoud X122
The Blood Pact door Scizor20
A Void Dance door Thojohn22
Veel questplezier, en vergeet niet, ik heb nog altijd guides nodig.

Daarbij komt ook mijn mededeling: Veel mensen worden afgeschrikt door het schrijven van de guide zelf. Ik word afgeschrikt door het moeten maken van Screenshots, omdat het veel werk/loopwerk voor mij is, omdat ik niet met de quest bezig ben. Als jij voor screenshots(Je eigen, geen kopiën!) kan zorgen, dan kan ik hoogstwaarschijnlijk wel voor de guide zorgen, met credits voor jouw pictures erbij! Bij voorbaat dank!

Een prettige avond nog!

~ Arnoud

Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Gepost door Arnoud X122Retired Sub-Leader (R) op 14-8-2010 22:25
Antwoorden:
Tosti.ffx

Black Member (3.0)

Wel mooi dat alles weer is recht gezet. Bij deze: Dank u allen die er voor hebben gezorgd Plaatje
Eingelijk wil ik gewoon posten omdat ik 1 zin(gedeelte ervan) echt prachtig vind namelijk:
"onnodig waren dat ze niet meer nodig waren" Nee echt waar? Plaatje
(sorry misschien wat flauw maar wel leuk, hihi)
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Image Hosted by ImageShack.us
14-8-2010 22:49
Gregoryw

Rune Member (6.9)

Yea, dat is duidelijk nu. Mooi werk aan iedereen die eraan meegewerkt heeft Plaatje
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
14-8-2010 23:09
Silysia Rose

Gewist lid

Ik ga die Void quest zeker een keer doen. Ik ben dol op alles wat ook maar een beetje met Void en Pest Control te maken heeft Plaatje.

Mooi guides!
15-8-2010 09:51
Just Ne Pker

Leader (9)

Mooi werk iedereen, zo zien we het graag Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Ingame aanspreekbaar als Findolfin

Success was, and will always be, defined as getting up one more time than you've been smacked down.
- Gary Raser
15-8-2010 13:03
Arnoud X122

Retired Sub-Leader (R)

quote:
Tosti.ffx zei:
Eigenlijk wil ik gewoon posten omdat ik 1 zin(gedeelte ervan) echt prachtig vind namelijk:
"onnodig waren dat ze niet meer nodig waren" Nee echt waar? Plaatje
(sorry misschien wat flauw maar wel leuk, hihi)

Opzettelijke cirkelredenaties zijn awesome, vooral omdat de bewering zelf gewoon waar is Plaatje

~ Arnoud
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
15-8-2010 13:16
Pttim

Moderator (7)

Goed werk Arnoud! Jammer dat ik alle quests waar geen guide voor is al heb gedaan. Anders zou ik daar deze week een guide voor maken...
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Image and video hosting by TinyPic
16-8-2010 09:19
Dark Nike7

Gewist lid

Leuk dat er al een guide is voor die nieuwe quest Plaatje.
17-8-2010 12:09
Sinaskiller

Rune Member (6.9)

beter dan die guide er is want op internet staat het meestal verkeert net zo als lunagangPlaatje deze zijn dike beterPlaatje goed werkPlaatje
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
17-8-2010 17:41
Paulus55

Rune Member (6.9)

Hazeel.... Cult..... Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
21-8-2010 01:47
Antwoord 1-9 van 9 totaal.

Reageren:

Dit nieuwsbericht is te oud om nog op te mogen posten.