Zoek in het forum!
[Forum] -> [RuneScape Revolution: Clan Nieuws] -> [Treasure Trail Updates + Vaandel]
Treasure Trail Updates + Vaandel
Goedenavond RSR,

Ik kom jullie vol vreugde melden dat de Elite Clues Page vanaf nu operationeel is. Natuurlijk missen er nog tientallen clues, en jullie updates zijn nog altijd gewenst. Wel is er al een 'Celtic Knot' Guide, die precies uitlegt hoe je deze puzzels op moet lossen.

Ook zijn er enkele Medium Level Treasure Trails bijgekomen, en zijn er updates aan de Puzzlebox-data gedaan(Als de NPC een andere puzzlebox aan je geeft dan op RSR vermeld staat, geef het alsjeblieft door!). Ook zijn er enkele fouten uit de Hard Level Treasure Trails gehaald, en zouden deze nu weer foutloos en compleet moeten zijn!

Als een triviale update zijn de 'Level X' clues hernoemt naar hun specifieke niveau. Zo heten 'Level 1 Clues' tegenwoordig 'Easy Clues'.

In ander nieuws, Jagex heeft besloten dat Firelighters op magische wijze tradebaar moesten worden. Hiermee is de Treasure Trails vaandelrequirement van de baan, en hebben we de Firelighters moeten vervangen met biscuits. Dit is zuur voor de mensen die de vaandel al bijna hadden, maar wij kunnen hier niks aan doen. De nieuwe requirement luidt: Verzamel 500 Biscuits en maak hier een screenshot van. Succes!

Treasure Trails
67

Old: Verzamel 100 Firelighters van elke kleur (Red, Blue, Purple, White, Green)
New: Verzamel 500 Biscuits en maak hier een screenshot van

Nogmaals bedankt aan alle mensen die inzendingen doen, hebben gedaan, en dit in de toekomst zullen doen! Bedankt!

~ Arnoud
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Gepost door Arnoud X122Retired Sub-Leader (R) op 6-8-2010 19:32
Antwoorden:
Just Ne Pker

Leader (9)

Dus als de weerlicht allemaal gaan cluehunten jullie, als jullie dat nog niet deden.. Succes!
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Ingame aanspreekbaar als Findolfin

Success was, and will always be, defined as getting up one more time than you've been smacked down.
- Gary Raser
6-8-2010 20:56
Demon Poonah

Rune Member (6.9)

Nicely done Arnoud,
Als ik nog Elite's krijg zal ik niet aarzelen ze te posten.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
6-8-2010 22:29
Dark Nike7

Gewist lid

Uhm cmon die vaandel ik was er bijna met de firelighters -.- dat is echt lame tbh Plaatje.
7-8-2010 01:30
Ilovearagorn

Leader (9)

Ik weet het Glenn, wij zijn er ook niet echt blij mee, maar ja. Jagex kwalijk nemen dat ze geen rekening houden met onze vaantjes gaat ook wat ver, niet?
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
7-8-2010 09:17
Dark Nike7

Gewist lid

Mjah , jullie kunnen er inderdaad niks aan doen Plaatje.
7-8-2010 11:32
Thexcamelot

Inactief

wohooo tijd om te treasure hunten dus Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Image Hosted by ImageShack.us
8-8-2010 12:01
Antwoord 1-6 van 6 totaal.

Reageren:

Dit nieuwsbericht is te oud om nog op te mogen posten.