Zoek in het forum!
[Forum] -> [RuneScape Revolution: Clan Nieuws] -> [Dropchallenge #1]
Dropchallenge #1
Het is zover voor de eerste dropchallenge van RSR! Wie zal de snelste, de beste, de slimste maar vooral de rijkste bosshunter blijken te zijn? Je komt het te weten op zondag 8 augustus om 20:00h!

De challenge wordt als volgt georganiseerd: gedurende een bepaalde periode moeten alle deelnemers proberen zoveel mogelijk waarde in drops proberen te verzamelen. Niet alle drops tellen mee, maar daarover straks meer! Deze drops mogen behaald worden via Coinshare, Lootshare, Free-for-all, slayer, clues,... Maakt niet uit, alles is geldig! De regels zijn als volgt:

1. De winnaar is diegene met het meeste waarde in drops boven de 500k. Dit moet wel de waarde zijn van één drop, dus vb. 300 adamant arrows (p++) van Zamorak GWD tellen niet mee. Als er discussie is, beslist de jury (=MOLB) hoe het verder gaat.
2. Voor coinshare moet de waarde van de SHARE boven de 500k zijn.
3. Als je een drop krijgt, is het de bedoeling dat je er een screenshot van neemt en deze post op het forum in het daarvoor bestemde sticky op Evenementen. Daar zal ook de ranking gepost worden. Voor solo, FFA en slayerdrops is het ook nodig dat je een Adventure's log-screenshot maakt.
4. De prijs moet altijd af te leiden zijn uit de screenshot, dus een pricecheck van het item als het niet coinshare is.
5. Iemand die cheat, zal niet alleen uitgesloten worden, maar ook een ban van RSR mogen uitzitten.
6. De dropchallenge zal starten op zondag 1 augustus om 20:00h.
7. BELANGRIJK: elke screenshot moet "geldig" gemaakt worden door een geheim codewoord te zeggen bij elke drop. Dit woord zal op 1 augustus om 20:00h bekend gemaakt worden.

Als er genoeg inschrijvingen zijn (let's say; +9 mensen), gaan we werken met teams om het wat gezelliger te maken. De resultaten zullen dagelijks gepost worden d.m.v. een screenshot van een Excel-bestandje.
Voor deze challenge gaan we niet werken met een ribbon, al staat het iedereen natuurlijk vrij om het te vermelden in zijn sig dat hij/zij deze eerste dropchallenge heeft gewonnen (of zijn/haar team).

Inschrijvingen

1. Just Ne Pker
2. Demon Poonah
3. Dark Nike7
4. Evolution606
5. Thojohn22
6. Aimproz
7. Sakkeman22
8. I Hitter I
9. Arnoud X122
10. Delft0
11. Mark19100
12. Slaydo11
13.
14.
15.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Ingame aanspreekbaar als Findolfin

Success was, and will always be, defined as getting up one more time than you've been smacked down.
- Gary Raser
Gepost door Just Ne PkerLeader (9) op 24-7-2010 12:39
Antwoorden:
Dark Wizza74

Rune Member (6.9)

Count me inPlaatje

Leuk bedacht een drop challenge!
Heel wat rs banks zullen weer een dikke cashpile erbij krijgenPlaatje

[Editz0r]
Ik kan niet meedoen:'(
Ik ben dan dus op vakantiePlaatje
[/Editz0r]
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Image and video hosting by TinyPic
24-7-2010 12:54
Dark Nike7

Gewist lid

=D mooi dan is m'n fish goal afgewerkt en ging ik toch sara tripjes doen Plaatje.

wel jammer geen banner , wrm eig?
24-7-2010 13:00
Demon Poonah

Rune Member (6.9)

Count me in Mkay Plaatje,
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
24-7-2010 13:07
Just Ne Pker

Leader (9)

Glenn: het is de bedoeling dat er meer van dit soort korte toernooitjes komen met niet teveel errond, gewoon voor de fun. Daarom dat we niet elke keer een banner gaan uitdelen, dan wordt de ruimte onder de avatar nogal vol ;P
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Ingame aanspreekbaar als Findolfin

Success was, and will always be, defined as getting up one more time than you've been smacked down.
- Gary Raser
24-7-2010 13:38
Jules

Inactief

Succes ermee jonguns! Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
24-7-2010 14:24
Evolution606

Inactief

ohh drops verzamelen heh?

dat wil ik wel eens proberen! Maar heb toch nooit gelukPlaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Image Hosted by ImageShack.us
24-7-2010 16:48
Thojohn22

Inactief

/slap Evolution606

Ik doe ook wel mee. Hopelijk wat geluk met clues enzo
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
24-7-2010 17:01
Sakkeman22

Gewist lid

Ik doe ook mee. Hopelijk er is er genoeg volk.
24-7-2010 22:28
I Hitter I

Inactief

deal ik heb er wel zin in kan helaas nog geen gwd bosses alleen dus zal een clue drop moeten worden of slayer drops.
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
24-7-2010 23:07
Dark Nike7

Gewist lid

quote:
Just Ne Pker zei: Glenn: het is de bedoeling dat er meer van dit soort korte toernooitjes komen met niet teveel errond, gewoon voor de fun. Daarom dat we niet elke keer een banner gaan uitdelen, dan wordt de ruimte onder de avatar nogal vol ;P

ohzo , een wisselbanner dan ofzo? Plaatje mjah maakt niet uit ^^.
25-7-2010 13:48
Arnoud X122

Retired Sub-Leader (R)

Ik doe ook mee, want wie weet ben ik eindelijk een extreme lucker met mijn clues:$

~ Arnoud
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
26-7-2010 18:00
Delft0

Gewist lid

Okay, ik doe ook mee Plaatje!
29-7-2010 14:10
Mark19100

Inactief

Count meh in

tds/bandos/corp ffa time
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Sign by Danasoft - For Backgrounds and Layouts
29-7-2010 14:23
Antwoord 1-13 van 13 totaal.

Reageren:

Dit nieuwsbericht is te oud om nog op te mogen posten.