Kill12 Gewist lid | file not found: msimg32 30-8-2004 11:30 | ||
Lordelessar Gewist lid | bij mij doet ie t egt mooi ding 30-8-2004 11:34 | ||
Thulinma Retired Sub-Leader (R) | quote: tik die file in op google, dan vind je wel ergens een download (komt jouw pc uit de prehistorie dat je die niet hebt? 30-8-2004 11:44 | ||
Kill12 Gewist lid | Nee, nog iets later denk ik. Ik delete gewoon alles waarvan ik niet weet wat het is.. BTW nu heb ik hem gedownload zegt ie nog steeds dat hij hem nie kan vinden. Het staat tenslotte in dezelfde map. Wat doe ik verkeerd? 30-8-2004 11:50 | ||
Kalkan Inactief | is het TIJDELIJK gratis voor iedereen ? ::::::: 30-8-2004 12:02 | ||
Kippendoder Inactief | Thul, ik wil niks zeggen of zo, maar bij hacks en scames heb JIJ gezegd dat de meeste keyloggers in een link zitten dat eindigen op .exe. Ik ga op die link staan en ik zie dat het eindigt op .exe. Dus... Ik wil niet zeggen dat er een keylogger op zit, maar toch... hey! 30-8-2004 12:07 | ||
Ohno Rune Member (6.9) | Kan je het ook instellen dat het niet mee opstart met windows? Want das wel smoestrommelnikker... 30-8-2004 12:33 | ||
Thulinma Retired Sub-Leader (R) | quote: Zet hem in je windows/system32 map, of windows/system als je 98 of 95 draait. quote: Neej, das een verkoperspraatje quote: Alle programma's eindigen op .exe, keyloggers, maar ook goeie programma's. Ja, dat kan ohno, sterker nog, hij start niet op tot je hebt rechtsgeklikt op het icoontje en het hebt gekozen. 30-8-2004 14:31 | ||
Kippendoder Inactief | Ok, thx thulinma. hey! 30-8-2004 19:15 | ||
Vuilnisbak Gewist lid | jah heelveel is .exe me games ook vaak , tis geen keylogger , ( tot nu toen , daarom is het nu gartis , straks meot je betalen om thul te laten stoppen je pass te jatten ) 30-8-2004 19:19 | ||
Zharlax Rune Member (6.9) | Toch wel goed dat kippendoder het opmerk, de meeste mensen downen allerlei wazige shit als makke lammetjes. Alle rsr downloads (cs, planner, irc chat) zijn allemaal 100% keylogger vrij (dat zweer ik op alles waar ik in geloof). Het viruscannen van programma's voor je ze opend kan natuurlijk echter nooit kwaad. Deze signature is een eerbetoon aan mijn oude character "KillerBart". waar ik gedurende 4 jaar met veel plezier RuneScape op heb gespeeld. Helaas ben ik door een hack genoodzaakt nu als "The Skyer" door het RuneScape leven te gaan. 30-8-2004 20:37 | ||
Thulinma Retired Sub-Leader (R) | Waar geloof je allemaal in Bart? Anyway, dr is een nieuwe versie, iedereen wordt geraden up te daten... 30-8-2004 22:28 | ||
Kippendoder Inactief | Killerbart, mij hebben ze niet snel liggen. hey! 30-8-2004 22:32 | ||
Zharlax Rune Member (6.9) | jou meschien niet maar 70 of 80% van alle rs'ers denken niet na voor ze iets downloaden. Deze signature is een eerbetoon aan mijn oude character "KillerBart". waar ik gedurende 4 jaar met veel plezier RuneScape op heb gespeeld. Helaas ben ik door een hack genoodzaakt nu als "The Skyer" door het RuneScape leven te gaan. 30-8-2004 22:50 | ||
Kippendoder Inactief | Inderdaad, men moet meer opletten. Als men dat zou doen dan word er veel minder gehackt. Maar back on topic, dit is handig voor personen die graag naar events gaan. hey! 30-8-2004 23:04 |