Zoek in het forum!
[Forum] -> [RuneScape Revolution: Clan Nieuws] -> [Mist U ook altijd alle events?]
Mist U ook altijd alle events?
Mist U ook altijd alle events?
Heeft U ook geen zin om steeds in te loggen om te kijken welke events binnenkort komen?
Wilt U herinnerd worden als er een event gaat beginnen?

Het einde van Uw problemen is nabij!
Ik presenteer met trots: De RSR Event Planner! (link)

Dit leuke progje heeft de optie mee te starten met windows, en als je hem opend (zie het RSR icoontje rechtsonderin je beeld na starten), krijg je een lijst met events binnenkort en alle bijhorende info!
Is dat alles? Neen!
5 minuten voor een event begint zal de RSR Event Planner je waarschuwen met een discrete Systray Alert (net zoals MSN heeft).
Als het event begint krijg je er nog 1, maar die gaat pas weg als je hem aanklikt.

Geloof mij niet, probeer het zelf! De RSR Event Planner is nu tijdelijk gratis voor iedereen!

Hier is nogmaals de link

Have fun,
Thul Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Gepost door ThulinmaRetired Sub-Leader (R) op 30-8-2004 10:49
Antwoorden:
Kill12

Gewist lid

file not found: msimg32 Plaatje
30-8-2004 11:30
Lordelessar

Gewist lid

bij mij doet ie t egt mooi ding
30-8-2004 11:34
Thulinma

Retired Sub-Leader (R)

quote:
Kill12 zei: file not found: msimg32 Plaatje

tik die file in op google, dan vind je wel ergens een download Plaatje
(komt jouw pc uit de prehistorie dat je die niet hebt? PlaatjePlaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
30-8-2004 11:44
Kill12

Gewist lid

Nee, nog iets later denk ik. Ik delete gewoon alles waarvan ik niet weet wat het is.. BTW nu heb ik hem gedownload zegt ie nog steeds dat hij hem nie kan vinden. Het staat tenslotte in dezelfde map. Wat doe ik verkeerd? Plaatje
30-8-2004 11:50
Kalkan

Inactief

is het TIJDELIJK gratis voor iedereen ?
PlaatjePlaatjePlaatje:PlaatjePlaatjePlaatjePlaatjePlaatje:PlaatjePlaatjePlaatje:PlaatjePlaatjePlaatjePlaatje:PlaatjePlaatjePlaatjePlaatje:PlaatjePlaatjePlaatje:PlaatjePlaatje:PlaatjePlaatjePlaatje
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
30-8-2004 12:02
Kippendoder

Inactief

Thul, ik wil niks zeggen of zo, maar bij hacks en scames heb JIJ gezegd dat de meeste keyloggers in een link zitten dat eindigen op .exe. Ik ga op die link staan en ik zie dat het eindigt op .exe. Dus... Ik wil niet zeggen dat er een keylogger op zit, maar toch...
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
hey!
30-8-2004 12:07
Ohno

Rune Member (6.9)

Kan je het ook instellen dat het niet mee opstart met windows? Want das wel oorjamflikker...
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
30-8-2004 12:33
Thulinma

Retired Sub-Leader (R)

quote:
Kill12 zei: Nee, nog iets later denk ik. Ik delete gewoon alles waarvan ik niet weet wat het is.. BTW nu heb ik hem gedownload zegt ie nog steeds dat hij hem nie kan vinden. Het staat tenslotte in dezelfde map. Wat doe ik verkeerd? Plaatje

Zet hem in je windows/system32 map, of windows/system als je 98 of 95 draait.
quote:
Kalkan V zei: is het TIJDELIJK gratis voor iedereen?

Neej, das een verkoperspraatje Plaatje
quote:
Kippendoder zei: Thul, ik wil niks zeggen of zo, maar bij hacks en scames heb JIJ gezegd dat de meeste keyloggers in een link zitten dat eindigen op .exe. Ik ga op die link staan en ik zie dat het eindigt op .exe. Dus... Ik wil niet zeggen dat er een keylogger op zit, maar toch...

Alle programma's eindigen op .exe, keyloggers, maar ook goeie programma's.

Ja, dat kan ohno, sterker nog, hij start niet op tot je hebt rechtsgeklikt op het icoontje en het hebt gekozen.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
30-8-2004 14:31
Kippendoder

Inactief

Ok, thx thulinma.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
hey!
30-8-2004 19:15
Vuilnisbak

Gewist lid

jah heelveel is .exe me games ook vaak , tis geen keylogger , ( tot nu toen , daarom is het nu gartis , straks meot je betalen om thul te laten stoppen je pass te jatten PlaatjePlaatjePlaatjePlaatje )
30-8-2004 19:19
Zharlax

Rune Member (6.9)

Toch wel goed dat kippendoder het opmerk, de meeste mensen downen allerlei wazige shit als makke lammetjes. Alle rsr downloads (cs, planner, irc chat) zijn allemaal 100% keylogger vrij (dat zweer ik op alles waar ik in geloof). Het viruscannen van programma's voor je ze opend kan natuurlijk echter nooit kwaad.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats

Deze signature is een eerbetoon aan mijn oude character "KillerBart". waar ik gedurende 4 jaar met veel plezier RuneScape op heb gespeeld. Helaas ben ik door een hack genoodzaakt nu als "The Skyer" door het RuneScape leven te gaan.
30-8-2004 20:37
Thulinma

Retired Sub-Leader (R)

Waar geloof je allemaal in Bart? Plaatje

Anyway, dr is een nieuwe versie, iedereen wordt geraden up te daten... Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
30-8-2004 22:28
Kippendoder

Inactief

Killerbart, mij hebben ze niet snel liggen. Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
hey!
30-8-2004 22:32
Zharlax

Rune Member (6.9)

jou meschien niet maar 70 of 80% van alle rs'ers denken niet na voor ze iets downloaden.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats

Deze signature is een eerbetoon aan mijn oude character "KillerBart". waar ik gedurende 4 jaar met veel plezier RuneScape op heb gespeeld. Helaas ben ik door een hack genoodzaakt nu als "The Skyer" door het RuneScape leven te gaan.
30-8-2004 22:50
Kippendoder

Inactief

Inderdaad, men moet meer opletten. Als men dat zou doen dan word er veel minder gehackt.

Maar back on topic, dit is handig voor personen die graag naar events gaan.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
hey!
30-8-2004 23:04
Antwoord 1-15 van 21 totaal.
>> Volgende 6

Reageren:

Dit nieuwsbericht is te oud om nog op te mogen posten.