Zoek in het forum!
[Forum] -> [RuneScape Revolution: Clan Nieuws] -> [Medals mei 2010]
Medals mei 2010
Hey iedereen! Een paar weken geleden maakte het LB er ons op attent dat het bijna weer tijd was voor die lieve medals nog eens uit te reiken. Er werden dus ook topics op het LB- en Modboard gemaakt, waarna de discussie in alle hevigheid kon losbarsten! *last een dramatische pauze in* Alleen gebeurde dat helemaal niet. Tot onze grote spijt moeten we mededelen dat er deze periode nauwelijks medals zullen uitgereikt worden, omdat niemand aan de requirments geraakte. Ik overloop even de medals:
  • De memberpage medal: het is al een hele tijd geleden dat deze werd uitgereikt en hij komt ook nu niet tevoorschijn. Er zijn gewoon nauwelijks updates aan de memberpages en degenen die echt in aanmerking komen voor een medal hébben simpelweg al een medal.
  • De eventpluim: ook hier moet ik melden dat niemand de gelukkige winnaar is. Sommige mensen hadden wel 1 of 2 goede events, maar dit is niet genoeg voor de medal, waar zowel kwantiteit als kwaliteit vereist voor zijn.
  • De originality medal: gelukkig is er hier wél een winnaar, met name Gregoryw! En wel met deze signature:
    Plaatje
  • Blad van Herkenning: voor diegenen die denken "wie zijn de spammerds van afgelopen maand?", jullie zitten FOUT! Want zelfs BvH wordt deze maand niet uitgereikt. Er waren een aantal mensen die qua postcount/chatstats/actiefheid heel hoog stonden, maar dit op zich vonden we niet voldoende voor een Blad van Herkenning, ook een degelijke inhoud is belangrijk. Denk eraan, je maakt zelfs meer kans op deze medal als je wat minder in aantal maar meer nuttige posts maakt!
  • De Skillpage Star:Voor de skillpage star hebben we tenslotte niet een, maar twee winnaars! Ten eerste krijgt Scizor20 de skillpage star voor zijn zeker niet geringe bijdrage aan de Questguide-updates van de laatste maand(en). Ten tweede krijgt ook Arnoud X122, onze allom geliefde leader, een sterretje bij zijn Star voor al het update- en schrijfwerk dat hij heeft gedaan!

Zo, dat was het voor deze keer. Er zijn niet al te veel medals uitgereikt, maar laat dat een motivatie zijn om te proberen volgende keer wel zo'n medal in de wacht te slepen.
Rest mij nog de winnaars te feliciteren met hun medals: gefeliciteerd!

Stijn over and out.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Ingame aanspreekbaar als Findolfin

Success was, and will always be, defined as getting up one more time than you've been smacked down.
- Gary Raser
Gepost door Just Ne PkerLeader (9) op 18-5-2010 11:15
Antwoorden:
Rize77

Inactief

Proficiat aan alle winnaars!

Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
18-5-2010 14:56
Pieterjan29

Rune Member (6.9)

Spijtig ik vondt dat Gast zeker een meadel verdiende.

edite
Sommige mensen vinden het weer leuk om mijn post te veranderen Plaatje

Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Image and video hosting by TinyPic
18-5-2010 18:36
Jules

Inactief

Feli allemaal! Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
18-5-2010 19:00
Nighthell14

Inactief

Gefeliciteerd aan diegene die wonnen, al was het schaars dit keer.. Doe er is wat aan leden! Plaatje
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
18-5-2010 21:33
Gregoryw

Rune Member (6.9)

Proficiat aan Scizor20 En Arnoud. Ook bedankt voor mijn medal Plaatje Een leuk (RSR) verjaardagscadeau voor aanstaande donderdag..
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
18-5-2010 21:44
Gusti75

Inactief

feli aan al de gene die gewonnen zijn.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Photobucket
19-5-2010 13:40
Ewout

Inactief

Mooie collectie heb je daar al, Gregory Plaatje
En natuurlijk gratz Arnoud an Scizor voor hun skillpage bijdrages Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
19-5-2010 15:26
Dark G Unit

Inactief

gratz aan iedereen die gewonnen is he ^^

Allemaal terecht Plaatje
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
19-5-2010 16:18
Jules

Inactief

Welke unit loopt m'n post te editten :/
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
19-5-2010 18:48
Scizor20

Inactief

Yay, eerste medal binnen. Maar binnenkort komen er meer quest pages van mij Plaatje Ik hoop ze zo snel mogelijk in te sturen maar heb het de komende weken ff druk met school Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
19-5-2010 19:14
Cotoneaster

Inactief

pff ik wil dat blaadje, geef je bankrekeningnummer eenzs stijn

Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
[IMG]http://i44.tinypic.com/28sll06.png[/IMG]
23-5-2010 23:44
Antwoord 1-11 van 11 totaal.

Reageren:

Dit nieuwsbericht is te oud om nog op te mogen posten.