Gregoryw Rune Member (6.9) | Een mijlpaal in de RSR geschiedenis! Lang leve de nieuwe server! Thx, Thul & Co.. Edit: je merkt echt een verschil in snelheid! 11-5-2010 01:45 | ||
Classicking2 Inactief | yay eindelijk overgeschakeld, nu moet ik die donatie die ik al sinds het begin beloof maar is geven :X 11-5-2010 03:08 | ||
Rutgerino Inactief | Aha, daarom kom ik die vervloekte chat dus niet meer op. Hoe communiceer ik nu met jullie? 11-5-2010 03:18 | ||
Baldgod Gewist lid | De actiefsheid meter doet het volgens mij niet ! en nog een paar kleine dingen Al 12 uur online op de chat als bert ( dat kan niet want ik ben gister om 10.30 weggegaan) Forum: 7 topics en 9 antwoorden Chat: 17 regel(s) dit uur, 41 regel(s) vandaag (klopt ook niet) IRC werkt helemaal niet 11-5-2010 07:53 | ||
Nollie28 Operator (8) | Hmmmm, ik zit gewoon op de irc hoor. Maar het is wel enorm rustig ja. En yeeey voor thul, nog niet echt veel erop gedaan, maar zal vast soon verschil merken met eerst. I m excited for more too come. 11-5-2010 08:36 | ||
Mzzlaersword Inactief | Ja, site is stuk sneller geworden! Ik kom alleen nu niet op de chat, weet niet of het IP veranderd is of de naam irc.rsrclan.com werkt niet meer? - Simon (1988-heden) 11-5-2010 13:03 | ||
Just Ne Pker Leader (9) | Baby, let's rock. En de problemen worden natuurlijk zo snel mogelijk gefixed . Ingame aanspreekbaar als Findolfin Success was, and will always be, defined as getting up one more time than you've been smacked down. - Gary Raser 11-5-2010 14:35 | ||
Xxlvlzxx Inactief | Idd, de verandering merk je goed, lekker snel. En je kan nu ook weer gewoon op de chat. Good job ^.^ 11-5-2010 14:50 | ||
Nighthell14 Inactief | Je had je eigen donatie die je in de pc stak er ook wel bij mogen zetten wat het kwa tijd gekost heeft om het geheel draaiende te krijgen voor de geïnteresseerden zoals ik . Goed werk! 11-5-2010 17:01 | ||
Thulinma Retired Sub-Leader (R) | Even ter info: - Het chatadres was per ongeluk OOK overgezet - terwijl er nog helemaal geen chat draait op de nieuwe server! Connecten met de chat via irc.rsrclan.com zou in de loop van vandaag weer moeten werken. Verbinden via old.rsrclan.com ipv irc.rsrclan.com moet voor iedereen direct werken though! - Pino is down, ieder geval t/m donderdag. Dit betekend dat je chatactiviteit en chatstatus op de website sowieso VERKEERD worden weergegeven. Let daar niet op - De rest zou moeten werken - zo niet, meld het even! 11-5-2010 20:38 | ||
Joowdemannen Inactief | Is er zo geen mogelijk voor leden die niet doneerden om de server specs te kunnen zien? (Of misschien een screenshotje van de serv zodat ik al weet hoe hij eruit ziet?) 11-5-2010 21:56 | ||
Pttim Moderator (7) | Good job Thul! En voor iedereen die nog niet heeft gedoneerd: ga je schamen! 13-5-2010 19:00 |