Zoek in het forum!
[Forum] -> [RuneScape Revolution: Clan Nieuws] -> [Verkiezingsreminder en Duel Dungeon Rewards!]
Verkiezingsreminder en Duel Dungeon Rewards!
Hey RSR-lidjes,

Ten eerste wil ik jullie er aan herinneren dat zondagavond de verkiezing van Beste Lid/MOLB afloopt en dat de eindtijd vervroegd is naar 22:00h. Vergeet niet voor die tijd op jullie favoriete leden en MOLB'ers te stemmen!

In heel ander nieuws, vanaf nu hebben we een Dungeoneering Badge! Dit is echter alleen nog maar de eerste badge, dungeoneering #1. Dit is omdat we met badge #2 en badge #3 op de tweede Dungeoneering Batch van Jagex willen wachten. Op deze manier kunnen we geschikte requirements voor deze badge instellen. Maar niet getreurd, want badge #1 is helemaal haalbaar vanaf nu! De requirements voor deze badge zijn:
~~~~
140

Maak twee screenshots: één waarbij je tegen Bal'lak the Pummeller vecht, en één waarbij je een large dungeon voltooid hebt. Bij de tweede screenshot(Large Dungeon) hoeft de tekst niet boven je hoofd te staan, maar wel in de chatlog.
~~~~

Verder is er nog besloten een kleine verandering te doen aan de Duel Tournament vaandel. Voorheen moest je namelijk zowel 2000 rating hebben, als een toernooi winnen terwijl je deze 2000 rating had. Omdat het vrijwel onmogelijk is om met een rating van 2000+ een toernooi in te komen, laat staan dat je hem ook nog toevallig wint, is besloten dat de win een duel toernooi-requirement geschrapt moest worden. Bovendien heb je door 2000 rating te halen bewezen dat je genoeg toernooien kunt winnen. Dit maakt de nieuwe requirement als volgt:
~~~~
81

Haal een duel rating van 2000 en maak hier een screenshot van!
~~~~

Dat waren mijn drie mededelingen alweer. Succes met de beste lid/MOLB-verkiezingen, en veel succes met het behalen van de rewards!

~ Arnoud
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Gepost door Arnoud X122Retired Sub-Leader (R) op 8-5-2010 14:53
Antwoorden:
Ilovearagorn

Leader (9)

Met dank aan Jeroen, Thomas (en moi) voor de nieuwe ontwerpen: (zelfs alvast voor #2 en #3)

Classic skin by Djerun Xvii
PlaatjePlaatjePlaatje

Evolution skin by Thojohn22
PlaatjePlaatjePlaatje

Rondheid skin by Cat
PlaatjePlaatjePlaatje

Hoekigheid skin by Cat
PlaatjePlaatjePlaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
8-5-2010 15:04
Gregoryw

Rune Member (6.9)

Na een nieuwe skill volgt een nieuwe badge Plaatje Mooi gedaan allemaal..
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
8-5-2010 16:23
Xxlvlzxx

Inactief

Mooi gemaakt de badges Plaatje

Alleen vind ik zelf de req van #1 te hoog al Plaatje
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
8-5-2010 16:48
Thojohn22

Inactief

Wel, XXlvlzxx, hij is niet zo hoog hoor, een large dungeon completen is niet zo moeilijk, en een level req van 65 is normaal voor een #1.

Over mijn badges, kan het zijn dat de layout nog veranderd als er andere bosses uitkomen.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
9-5-2010 11:18
Nighthell14

Inactief

Ik vind de badges er goed uit zien, motiveert me hem te halen Plaatje.
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
9-5-2010 18:13
Just Ne Pker

Leader (9)

Pfff, nog zoveel training & duellen =(
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Ingame aanspreekbaar als Findolfin

Success was, and will always be, defined as getting up one more time than you've been smacked down.
- Gary Raser
10-5-2010 15:55
Antwoord 1-6 van 6 totaal.

Reageren:

Dit nieuwsbericht is te oud om nog op te mogen posten.