Zoek in het forum!
[Forum] -> [RuneScape Revolution: Clan Nieuws] -> [Vragenrondje]
Vragenrondje
Hallo luitjes en luitinnetjes,

Had je ooit eens een geniaal idee voor RSR, maar geen tijd of zin om het uit te werken? Heb je opmerkingen over dingen die de "werking" van RSR zouden kunnen verbeteren, dingen die je graag veranderd zouden zien of zaken die duidelijker kunnen? Of misschien zijn er zaken waar je bij denkt "steek hier je tijd niet in jongens, want het boeit niemand wat.." wel eens voor je ogen gekomen?

Als het antwoord "Ja!" is, dan is het nu het moment om die dingen eens op tafel (in dit topic, w/e) te gooien, want het MOLB organiseert een vragenrondje! Concreet komt het er op neer dat je hier in dit topic opmerkingen kan posten (liefst zo goed mogelijk onderbouwd en uitgewerkt mogelijk natuurlijk, maar dat is geen verplichting) en dat zal het MOLB in de mate van het mogelijke naar de suggesties kijken en ze eventueel uitwerken. Let wel op, het is geen garantie dat de dingen ook daadwerkelijk worden doorgevoerd, maar we doen ons best en als alles gebundeld wordt, gaat ons dat zeker helpen Plaatje.

P.s.: mocht het antwoord "neen" zijn geweest, start dan eens met denken, lamzakken.

De MOLB's
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Ingame aanspreekbaar als Findolfin

Success was, and will always be, defined as getting up one more time than you've been smacked down.
- Gary Raser
Gepost door Just Ne PkerLeader (9) op 31-3-2010 16:54
Antwoorden:
Gregoryw

Rune Member (6.9)

Posted with I-mode:
Ik heb nog enkele suggesties mbv de imode website. K'zal ze later posten of deze reply editen.
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
2-4-2010 15:52
Dark Nike7

Gewist lid

quote:
Mathii zei: DarkNike, mwahh waarom niet? Geloof me een mooie site + forum kan wonderen doen, no offence Plaatje

Een nieuw forum kan ook veel leden wegjagen die het forum op de moment gewoon zijn.

@ Ken , nee want ik wou m'n rsr naam in Tarte Maison veranderen maar het mocht niet , ookal heb ik nu bijna een half jaar deze naam maarjah Plaatje.
2-4-2010 18:23
Paulus55

Rune Member (6.9)

Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen!
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
2-4-2010 19:08
Glowball02

Rune Member (6.9)

quote:
Gregoryw zei: Posted with I-mode:
Ik heb nog enkele suggesties mbv de imode website. K'zal ze later posten of deze reply editen.
Jaron heeft al beloofd dat hij de website 'soon' beter compatible zou maken voor mobile browsing (nu hij zelf ook een smartphone heeft) Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
I'm not a Grammar Nazi. You're just a Grammar Jew.
3-4-2010 01:38
Delft0

Gewist lid

Ik zei het al tegen Joos maar nu ff hier dan: Een !geupdate-command/bot/ding in de IRC Plaatje!
4-4-2010 01:48
Just Ne Pker

Leader (9)

Ideeën staan genoteerd en gepost op Ledenbestuurboard. Keep it coming guys Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Ingame aanspreekbaar als Findolfin

Success was, and will always be, defined as getting up one more time than you've been smacked down.
- Gary Raser
6-4-2010 00:00
Antwoord 16-21 van 21 totaal.
Vorige 15 <<

Reageren:

Dit nieuwsbericht is te oud om nog op te mogen posten.