quote:
Het is alweer drie maanden geleden dat er medals werden uitgedeeld, en dat betekent dat het er inmiddels al weer tijd voor is!
En om jullie een idee te geven van wat er allemaal achter de schermen gebeurt bij het uidelen van medals, en om jullie natuurlijk nog even in spanning te houden, mag ik vertellen hoe van keurige, eerlijke LBers werkslaven worden gemaakt.
Het begon allemaal op 29 januari, toen Cat drie topics maakte op het LB bord. Eentje voor elk type medal waar het LB over gaat. Hier werd vurig op gediscussiëerd, ideeën werden voorgedragen en afgeschoten, Er zijn zelfs posts geweest van mensen die te vuur en te vlam verdedigden dat zij zelf de medal niet zouden moeten krijgen.
En na drie hevige discussies was de schade te overzien. Enkele gewonden, maar geen doden. En drie besluiten, daar ging het om.
Als eerste, de Memberpage Medal. Deze is helaas niet uitgedeeld. Ondanks dat er wel een flink aantal goede memberpages zijn, zijn dit vaak ofwel oude memberpages, ofwel memberpages die al eerder een medal hebben gehad. Dus als je graag die medal wil hebben, doe ook eens wat aan je al fantastische memberpage!
Er is nog een medal niet uitgedeeld, en volgens mijn spiekbriefje is dat de Event medal. De afgelopen maanden zag de kalender er een stuk minder groen uit dan voorheen gebruikelijk was. Dit had ook te maken met het survivaltoernooi, er is daar per slot van rekening elke twee dagen een event, die we alleen voor de duur van het toernooi challenges genoemd hebben. Verder was er ook niemand die er echt uit sprong met events, dus er is hier ook besloten om de medal niet uit te delen.
[http://i256.photobucket.com/albums/hh187/Sir_MVL/rect2832.png] align=right>Nu sta ik hier natuurlijk niet met lege handen, er is ook een medal wel uitgedeeld. Dit is de originaliteitsmedal. Uitgedeeld voor een originele, lachwekkende signature of avatar of combinatie daarvan. Deze medal is uitgedeeld aan Sir MVL. Niet alleen voor de avatar die hij nu heeft, maar ook voor zijn voortdurende originele signatures. Hier heeft hij al eerder een originaliteitsmedal voor gehad, dus bij deze krijgt hij er een ster bij. Michiel, gefeliciteerd!
Voor zover ik begrepen heb waren er ook nog andere medals uit te delen, maar dat zijn medals waar het LB niet over beslist. Als we mazzel hebben krijgen we zo een [catedit]
~ Elanthiel
namens het Ledenbestuur
Dark Dart2 Inactief | Gratz Rize en Sir MvL en wie de slobberkleutersloerie is Marco? lol 18-2-2010 19:20 | ||
Elanthiel Leader (9) | Gefeliciteerd aan alle winnaars van alle uitgedeelde medals. Alle drie zijn ze meer dan verdiend. 18-2-2010 19:28 | ||
Just Ne Pker Leader (9) | Wat een topiclure, je belooft pixels en ik krijg er helemaal geen ;( Feli aan alle winnaars, ze zijn verdiend! Ingame aanspreekbaar als Findolfin Success was, and will always be, defined as getting up one more time than you've been smacked down. - Gary Raser 18-2-2010 21:36 | ||
Ewout Inactief | Gefeli Marco en Rize met jullie blaadjes, en gratz Michiel met je ster Waar één woord van een bestaande avatar aanpassen al niet goed voor kan zijn 18-2-2010 22:28 | ||
Isengard1992 Inactief | Gratz aan zowel Rize als Marco (: 19-2-2010 03:30 | ||
Gregoryw Rune Member (6.9) | Gratz Rize77, Classicking2 en Sir Mvl! 19-2-2010 18:05 | ||
Zubat-freak Inactief | Gratz aan iedereen, maar wie is Classicking2? :x (jk) 19-2-2010 19:02 | ||
Cotoneaster Inactief | Meh in ik zit sochtend vaak alleen op clanchat pf f [IMG]http://i44.tinypic.com/28sll06.png[/IMG] 19-2-2010 19:36 | ||
Pttim Moderator (7) | Gratz Marco, Tim en Michiel! Geniet van jullie nieuwe pixels!! 20-2-2010 14:25 | ||
Sir Mvl Inactief | Gefeliciteerd beiden! En merci! 20-2-2010 14:41 | ||
Rize77 Inactief | Jahooo, ik won ook proficiat aan Michiel en Marco Ik zal nu weer actief worden, was er ff een paar dagen tussenuit vanwege het skiën. 22-2-2010 16:44 |