Zoek in het forum!
[Forum] -> [RuneScape Revolution: Clan Nieuws] -> [De Gnome-Minigame Vaandel]
De Gnome-Minigame Vaandel
Goedenavond RSR-leden en gast-ingang-users die dit bericht lezen,

Er is ons ter attentie gekomen dat Jagex zojuist de merchantcommunity wist te screwen door mint cakes minder rare te maken. Waar wij als community niks te maken hebben met merchanten, wil ik wel even jullie aandacht voor het volgende:

De huidige requirements voor de Gnome-Minigame vaandel zijn als volgt:
PlaatjePlaatje
Controleer je volle Gnome Delivery Reward Token, terwijl je 5 Mint Cakes, 3 Grand Tree Pods, een Gnome Scarf, Gnome Goggles en een Gnomeball bezit.

Aangezien Mint Cakes en Grand Tree Pods tegenwoordig standaard issue zijn als reward, en daarom geen rare item meer zijn, is gekozen om de requirements een klein beetje aan te passen. Er is besloten dat we een nieuwe requirement voor de Gnome-Minigame Vaandel gaan hanteren.

Thus, de vanaf nu huidige requirements voor de Gnome-Minigame vaandel zijn als volgt:
PlaatjePlaatje
Controleer je volle Gnome Delivery Reward Token, terwijl je 1000 Mint Cakes, 500 Grand Tree Pods, een Gnome Scarf, Gnome Goggles en een Gnomeball bezit.

Vanzelfsprekend zullen de hiervoor behaalde Gnome-Vaandels niet in twijfel worden getrokken, for obvious reasons.

Een prettige dag/nacht nog!

~ Arnoud
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Gepost door Arnoud X122Retired Sub-Leader (R) op 1-2-2010 23:14
Antwoorden:
Just Ne Pker

Leader (9)

Lijkt me niet meer dan logisch.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Ingame aanspreekbaar als Findolfin

Success was, and will always be, defined as getting up one more time than you've been smacked down.
- Gary Raser
1-2-2010 23:34
Ijmuide 222

Inactief

1000 Mint cakesPlaatje. Krijg je ze nu dan zo vaak? Ik weet wel dat het eerst heel moeilijk was om aan die dingen te komen en dat ze daarom zoveel waard waren, dan zijn ze nu wel heel makkelijk te krijgen.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
1-2-2010 23:49
Ewout

Inactief

En dan vaandels die behaald zijn tussen de update en deze nieuwspost blijven gewoon?
BS.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
2-2-2010 00:08
Thojohn22

Inactief

Uit ervaring leer ik nu ook, dat je waarschijnlijk nu de vaan makkelijker kunt halen dan ervoor, en het dus niet meer dan normaal is dat de vaandels die al behaald zijn blijven.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
2-2-2010 00:13
Aad_kapelle

Inactief

@thojohn er word bedoeld dat 2 mensen hem na die update hebben gehaald en daarna de reqs zijn veranderd wel beetje lame tbh....
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
2-2-2010 00:24
Ewout

Inactief

Thomas' post is geen reply op de mijne Aad Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
2-2-2010 00:28
Ilovearagorn

Leader (9)

Je haalt nu de vaan in ruwweg 15 volle tokens. Dat is vrij zeker, want doordat de droprate zwaar omhoog is is ook de standaardafwijking kleiner. Dat betekent dat de vaan minder gebaseerd is op luck.

Arnoud had de vaan, op de volle token na, volledig banked.
Ikzelf had de vaan, op 3 mintcakes en een volle token na, volledig banked.
Ik weet niet hoeveel volle tokens ik gehaald heb, maar ik schat het boven de 25. Ver boven de nieuwe verwachte tijdsduur dus.

De enige die verder Gnome Minigame heeft gespeeld met zicht op de vaan, is Peter/Dark Wizza76. Als ik het me goed herinner had hij alles buiten de 3 pods. Ook hij komt in aanmerking om de vaan met de oude reqs te halen. (ondanks dat hij gruwelijk veel geluk heeft gehad en die cakes haalde in 3 tokens oid)

We veranderen reqs niet makkelijk. Maar een ver-200-voudiging van de droprate is gewoon idioot.

Nu zeggen jullie misschien: en de TzHaar vaan dan?
Wel, de TzHaar vaan bestaat uit het behalen van een firecape, en 50k Tokkul.
De firecape is waar de vaan eigenlijk om draait, die Tokkul haal je toch wel. Bij de gnome vaan is dat anders. De mint cakes en de grand tree pods zijn rare, rareder dan de scarf en goggles. Ik heb vele scarfs en goggles gehad in mijn 5 pods & 2 cakes. Door Jagex' update is de moeilijkheidsgraad van de vaan dusdanig veranderd dat de reqs gewijzigd zijn. En dat was bij de Tokkul-drop-increase niet het geval.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
2-2-2010 10:44
Ewout

Inactief

Je hebt niet veel geluk bij iets met een willekeurige uitkomst, en ineens word de winkans aagepast en ga je toch nog snel je vaandel halen voordat je zelf de requirements veranderd, en dat met twee leaders?
Ik weet waar dit op gaat uitlopen, en ik weet dat jullie zullen weigeren die vaandels weg te halen bij jezelf, dus ga ik er over ophouden, maar jullie weten iig hoe ik (en anderen) er over denken.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
2-2-2010 13:28
Ilovearagorn

Leader (9)

De requirements voor degenen die hun items grotendeels met de oldskool droprates hebben behaald, zijn niet veranderd.

EDIT: Peter heeft zijn cakes voor de update weggedaan, dus is nvt.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
2-2-2010 13:33
Gregoryw

Rune Member (6.9)

Succes met het behalen van deze vaan Plaatje
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
3-2-2010 11:32
Dark Nike7

Gewist lid

ik dacht al effe what the.. 1000 mintcakes Plaatje maar had het bovenste nog niet gelezen Plaatje.

Denk niet dat ik die vaan snel zal halen omdat ik die minigame nog nooit heb gespeeld Plaatje en niet echt van plan ben tbh. wel leuk voor degene die zich er echt mee bezig houden .
4-2-2010 14:31
Nighthell14

Inactief

Een erg logische verandering, lekker boeiend of hij nu moeilijker of makkelijker is, het gaat om de fun die je ermee hebt om hem te halen Plaatje.
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
7-2-2010 16:32
Antwoord 1-12 van 12 totaal.

Reageren:

Dit nieuwsbericht is te oud om nog op te mogen posten.