Hoi hoi RSR'ers,
Hier ben ik even voor een paar dienstmededelingen, voornamelijk i.v.m. updates aan de site. Zo heeft een paar dagen geleden ons hoogstpersoonlijke cookieguardian, af en toe ook Jaron genoemd, de Events Admin een opknapbeurt gegeven zodat die wat vlotter zou moeten lopen en hij heeft ineens wat leuke dingetjes toegevoegd, zoals een autozoeker voor namen. Zeer cool allemaal, probeer het vooral eens uit door een event te organiseren zou ik zeggen
.
De tweede update aan de site vind je onder het menu "Guides", vroeger ook bekend als Skillpages. Omdat dat menu nog gemaakt was in het begin van RSR en dus ook nog toen Runescape niet lang bestond, waren er amper andere guides dan skillguides. Maar met het toenemende aantal bossmonsters, minigames en andere zooi op Runescape, hangen daar ook meer guides aan vast. Nu, vroeger moesten ál die guides in één miezerig file'tje, wat natuurlijk onhoudbaar is en ook niet lekker werkt. Daarom is het menu wat onder handen genomen.
Ten eerste is het aantal opties in het dropdownmenu drastisch verlaagt en staat nu alles gegroepeerd per categorie. Die linken op hun beurt door naar een index van de categorie, waar alle guides zichtbaar zijn. Hierdoor konden we o.a. de skills een cool icoontje geven (de badges) en dit is samen met de icoontjes van de minigames ook skinafhankelijk gemaakt. Ook is het veel gemakkelijker om nu guides toe te voegen of andere wijzigingen door te voeren aan die indexen.
Er moet nog wel even opgemerkt worden dat de questlinks momenteel vrij tot zeer dood zijn, maar dat wordt zo snel mogelijk geregeld
. Maar een Guidesmenu is natuurlijk niet zonder guides, dus daarom zou ik toch nóg eens willen oproepen om guides te schrijven of zelfs maar een deel van een guide en dan denk ik aan set-ups, clanchats die nuttig zijn of andere info waar een guideschrijver wat mee is. Je kan daarvoor een topic aanmaken op Quests & Skillpages
.
Rest me nog te vragen om vooral ook jullie input te geven over het nieuwe menu en suggesties/verbeteringen/bugs kan je altijd melden op de IRC of in een mailtje naar de leaders of technisch, dan komt het wel goed.
Edit: natuurlijk loopt de grote sponsor-RSR-voor-een-nieuwe-server-actie ook nog altijd, niet vergeten!
Ingame aanspreekbaar als
Findolfin
Success was, and will always be, defined as getting up one more time than you've been smacked down.
-
Gary Raser1197 posts
Praatgemiddelde: (<100) Going good...