Temmy Inactief | Ik heb verscheidene jaren actief deel uitgemaakt van deze community en begrijp dit ten volle. Nu ben ik zelden nog online en speel ik ook geen rs meer. Toch zal ik je binnekort eens aanspreken voor je gegevens en ook een mooie som over schrijven. veel succes verder. 19-1-2010 20:54 | ||
Kobe 152 Inactief | 50 Euro, dat zijn 30 pintjes o_O Zonde. 19-1-2010 21:57 | ||
Temmy Inactief | @Kobe: het bier is hier nu toch op je moet er iets mee doen he. 19-1-2010 22:54 | ||
Nollie28 Operator (8) | Kobe, het is voor rsr. Je geeft het ook uit aan rs membership en ik heb toch net zoveel al niet meer plezier van rsr. Een rsr wat eigenlijk zijn diensten gratis aanbied terwijl er voor Jaron wel kosten aan verbonden zijn. Dan vind ik het wel kunnen dat wij, als de leden die zoveel plezier beleven aan rsr hier een helpende hand in rijken. Dat is tenminste hoe ik erover denk. Je hoeft natuurlijk niet te doneren als je hier geen behoefte toe heb, geen geld voor hebt of geen toestemming voor heb van je ouders. 19-1-2010 22:56 | ||
Bobsel Rune Member (6.9) | quote: Sommige mensen verdienen meer als ze kunnen drinken 20-1-2010 00:02 | ||
Ijmuide 222 Inactief | quote: Je hoeft niet per sé €50,- te doneren. Ik heb gewoon netjes €20,- gedoneerd en zo te zien is mijn ribbon best zeldzaam. 20-1-2010 00:04 | ||
Tisiptgemak Inactief | Hoe legaal is dit ? Ik ken er niets van & heb er niets tegen, maar lijkt me (ook al zijn het donaties) toch opletten als je zowel voor vrij jonge leden gaat & een donatie-systeem uitwerkt... Ik denk niet dat ik stort aangezien die kosten me op veel andere vlakken veel grotere voordelen kunnen bieden (vind het behoorlijk verrassend dat sommigen sneller klikken 50€ waard vinden)! http://www.youtube.com/watch?v=SItrex38PHU 20-1-2010 01:32 | ||
Nollie28 Operator (8) | Het is volkomen legaal, we mogen alleen geen donaties aannemen van kinderen onder de 16 zonder toestemming van de ouders. Dat word ook aangegeven als je een donatie wilt maken. Er worden dus als het goed is geen donaties aangenomen van jonge leden zonder toestemming van een ouder. 20-1-2010 09:49 | ||
Glowball02 Rune Member (6.9) | quote:Voordat je hierop antwoordt "Ja, maar jij geeft zelf toch ook niks?": ja, ik ga doneren. Maar niet via bankoverschrijving, ik doe 't liever in cash op de volgende IRL meet Ik ga 't niet doen omwille van een iets snellere server. Ik ga het doen om twee redenen, die ook in het topic staan: - Oude troep is onbetrouwbaar We hebben in het verleden al een crash gehad. Daar is toen veel verloren gegaan (het halve forum, een paar newsflashes, badges waarvan de leden de screens alweer hadden weggegooid...), kortom, dat was kak en wil ik niet opnieuw meemaken - Jaron draait al jaren alleen op voor de kosten Hoewel de server grotendeels bestaat uit afgedankte troep van hemzelf, heeft hij er verder toch wel kosten aan. De stroom is op dit moment nog voor zijn ouders (wat in feite geen reden is om het een energieverslindende machine te laten zijn, maar kom), maar binnenkort komt die waarschijnlijk naar zijn eigen huisje. Als er toch iets stuk gaat (zie puntje 1), is het quasi onmogelijk daar nog nieuwe onderdelen voor te vinden. De twee praktische problemen zijn dat het langer (tot enkele dagen?) kan duren voor hij iets vindt, dat dan veel tijd kost en die onderdelen in verhouding tot wat ze waard zijn enorm buiten proportie staan met de prijs. Je beseft het niet als je er niet over gaat denken, maar zo'n server kan echt nog wel wat kosten... Waarmee ik natuurlijk niet zeg dat je moet doneren... Ik leg gewoon uit waarom anderen dat wel doen I'm not a Grammar Nazi. You're just a Grammar Jew. 20-1-2010 11:27 | ||
Halve Gek1 Inactief | en kan je niks doen met reclame of zo op rsr ? 20-1-2010 15:54 | ||
Baswai Rune Member (6.9) | quote: Doneren is natuurlijk ook gewoon een signaal van waardering voor het harde werk dat Jaron doet om de site up en degelijk te houden. 20-1-2010 16:11 | ||
Rutgerino Inactief | quote: Heeft Thul al geprobeerd, maar dat bleek bar weinig op te leveren. 20-1-2010 16:21 | ||
Elanthiel Leader (9) | Halve Gek1, dat is regelmatig geprobeerd, en het werkt niet. De ene keer werd Jaron gebanned van Google Ads omdat hij pcp aanbood om op de ads te klikken, omdat er anders geen geld binnen kwam. De tweede keer hebben de ads in ongeveer een half jaar 2 euro 50 of iets dergelijks opgeleverd. That said, de eerstvolgende keer dat ik Jaron zie maak ik een donatie 20-1-2010 17:16 | ||
Pttim Moderator (7) | quote: Er zijn genoeg leden van wie je de leeftijd weet. Maar is altijd een categorie leden waarbij de leeftijd onduidelijk is. Ik mag hopen dat die leden om hun leeftijd wordt gevraagd. Zelf is mij bijvoorbeeld niets gevraagd (donatie volgt volgende week). Ik vraag me af hoe Jaron kan weten hoe oud ik ben. Ik heb dit immers nog nooit ergens ingevuld of verteld op RSR... PS: Maak je geen zorgen, mijn donatie zal volkomen legaal zijn. 20-1-2010 18:43 | ||
Glowball02 Rune Member (6.9) | Pttim: ik denk niet dat je geld kunt overschrijven zonder toestemming van je ouders als je nog minderjarig bent... Dat hangt natuurlijk van bank tot bank af, maar 't lijkt mij in ieder geval vrij logisch. I'm not a Grammar Nazi. You're just a Grammar Jew. 20-1-2010 19:20 |