Zoek in het forum!
[Forum] -> [RuneScape Revolution: Clan Nieuws] -> [Het 24e clanevent!]
Het 24e clanevent!
Het is weer gedaan!

De duimpjes zijn inmiddels uitgedeeld. Er zijn echter nog een paar namen van wie we niet weten wat hun RSR naam is (of of ze uberhaubt in RSR zitten). Dit zijn:
- Maxhitlionel
- Dark Artimes
- Vc Dennis
- Je Ay5
- 030LunaPrinz
- Armadyl K012
Ben jij 1 van de bovenstaande personen, of weet jij wat hun RSRnaam is, stuur van even een PM naar Ilovearagorn.
Was je er wel en heb je nog geen duimpje ontvangen? Ok dan PM je Ilovearagorn.

Ik vond het in ieder geval een geslaagd event! Plaatje

Plaatje[http://i46.tinypic.com/157y741.png]>

- - - -

Vandaag is het weer de 3e zaterdag van de maand, en dat betekent dat de fameuse glimduimpjes weer te halen zijn!

Vanavond gaan we RuneScape duidelijk maken dat de groene kolen een gevaar zijn, met hun drang tot invasies.. (we gaan dus cabbages droppen en mensen een WTF-gevoel bezorgen)

Sla (haha, sla, wat een grap) dus cabbages in en kom! Vanavond om 8u voor het Varrock Castle in world 167.

PS: vergeet ook het nieuwsbericht hieronder niet te lezen.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Gepost door IlovearagornLeader (9) op 16-1-2010 10:15
Antwoorden:
Just Ne Pker

Leader (9)

Ziet er ge-wel-dig uit moet ik zeggen! Plaatje Nah wat events waar we al eens de fik in heel wat logs steken, ook eens een event waar Greenpeace wél blij mee kan zijn Plaatje.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Ingame aanspreekbaar als Findolfin

Success was, and will always be, defined as getting up one more time than you've been smacked down.
- Gary Raser
17-1-2010 13:28
Nollie28

Operator (8)

Ziet er weer leuk uit, jammer dat ik er weer niet bij kon zijn Plaatje. Hopelijk soon weer wat events volgen want het gebeurd echt te vaak dat ik niet kan Plaatje.
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
17-1-2010 18:50
Black_boy12

Inactief

Ik was daar ook bij!

Plaatje

Nja, ik lag toen al bijna in mijn bed, spijtig dat ik 't gemist heb.
Maar vanochtend moest ik toch om half 7 mijn wekker weer horen.
!@#@#@ wie spreekt er ook een date af om half 9. -.-

Hoop dat jullie fun hebben gehad? Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats

God does not play dice with the universe; He plays an ineffable game of his own devising, which might be compared, from the perspective of any of the other players, to being involved in an obscure and complex version of poker in a pitch dark room, with blank cards, for infinite stakes, with a dealer who won't tell you the rules, and who smiles all the time.

-Terry Pratchett: Good Omens-
17-1-2010 19:10
Antwoord 16-18 van 18 totaal.
Vorige 15 <<

Reageren:

Dit nieuwsbericht is te oud om nog op te mogen posten.