Zoek in het forum!
[Forum] -> [RuneScape Revolution: Clan Nieuws] -> [Newsflash 33!]
Newsflash 33!
De 33e newsflash is alweer uit!

Dit keer kunnen jullie verslagen van de survivalteams lezen, een interview met Tony (Nighthell14) en Celine (Dutchgirl 69), de dag van Pieterjan29 en zijn er natuurlijk de gebruikelijke uitspraken, moppen, picpost en prijsvraag.

Veel leesplezier!

De NF ribbons voor de volgende 2 maanden zijn ter ere van Harm196 (picpost) en Hendrik73 (prijsvraag).

- - - -

Omdat bepaalde persoontjes moeite hebben met het halen van deadlines die 2 maanden van te voren bekend zijn, missen hier en daar misschien nog wat onderdelen. Deze worden zo snel mogelijk aangevuld.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Gepost door IlovearagornLeader (9) op 15-1-2010 23:35
Antwoorden:
Black_boy12

Inactief

Whoot first post!

Ennuhm, nu die NF even lezen. =]
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats

God does not play dice with the universe; He plays an ineffable game of his own devising, which might be compared, from the perspective of any of the other players, to being involved in an obscure and complex version of poker in a pitch dark room, with blank cards, for infinite stakes, with a dealer who won't tell you the rules, and who smiles all the time.

-Terry Pratchett: Good Omens-
16-1-2010 00:42
Gregoryw

Rune Member (6.9)

Mooi werk! Altijd leuk om eens te lezen Plaatje
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
16-1-2010 01:21
Dutchgirl_69

Inactief

Vind het ook leuk om te lezen Plaatje maar morgen lees ik verder, nu ga ik slapen Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
16-1-2010 04:29
Pttim

Moderator (7)

Altijd leuk die newsflash! Ga hem snel lezen!
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Image and video hosting by TinyPic
16-1-2010 10:25
Hendrik73

Rune Member (6.9)

Hoera, de prijsvraag ribbon is weer in mijn bezit. Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
16-1-2010 10:59
Dark Nike7

Gewist lid

=p leuke nf Plaatje. ik wil ook wel eens zo een dag uit het leven maken. moet je die gewoon insturen of kiezen de molbs je uit?
16-1-2010 11:32
Xxlvlzxx

Inactief

Heb hem al helemaal doorgelezen, nice work Plaatje
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
16-1-2010 13:52
Just Ne Pker

Leader (9)

quote:
Dark Nike7 zei: =p leuke nf Plaatje. ik wil ook wel eens zo een dag uit het leven maken. moet je die gewoon insturen of kiezen de molbs je uit?

Gewoon insturen, vroeg of laat komt hij er wel in als hij een beetje een fatsoenlijk niveau heeft Plaatje. Mooi werk redactie, ik ga er dadelijk eens door lezen Plaatje.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Ingame aanspreekbaar als Findolfin

Success was, and will always be, defined as getting up one more time than you've been smacked down.
- Gary Raser
17-1-2010 13:22
Ijmuide 222

Inactief

Leuke Newsflash. Alleen hoort de Hollander-Belg mop van GregoryW andersom te zijn volgens mij.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
18-1-2010 01:19
Pieterjan29

Rune Member (6.9)

quote:
Dark Nike7 zei: =p leuke nf Plaatje. ik wil ook wel eens zo een dag uit het leven maken. moet je die gewoon insturen of kiezen de molbs je uit?

Ik werd gevraagd om dat te doen. Maar ik had helaas nog 1 zinnetje vergeten.

19:10 hendrik vraagt of ik tegen morgen een dag uit het leven van mijzelf wil schrijven. Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Image and video hosting by TinyPic
18-1-2010 19:55
Ed Feen

Inactief

Nice
tof tijdverdrijf tijdens het fishe
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
22-1-2010 18:24
Antwoord 1-11 van 11 totaal.

Reageren:

Dit nieuwsbericht is te oud om nog op te mogen posten.