Zoek in het forum!
Uit het LB.
Hallo iedereen.

Ik, Simon, Mzzlaersword, of hoe je me wil noemen, heb besloten om uit het LB te stappen.

Waarom?
Ik had/heb vrij weinig vrije tijd meer over nu ik werk.
Ik heb een leven, vrienden en vriendinnen die mijn aandacht vragen, en die ik ze wil kunnen geven. Plaatje
Ik wil de plek niet bezet houden voor een LB'er die een stuk actiever dan ik zou zijn.

Nou dat zijn zo'n beetje de grootste redenen.

Ik wil hierbij iedereen bedanken die op mij had gestemd, en excuses dat ik niet heb kunnen waarmaken wat ik beloofd had. Ik vertrouw er op dat mijn opvolg(st)er dit wel kan.

Wie wordt het? Ik weet het nog niet precies, maar heb wel een vermoeden. Jullie horen er nog van.

Ik blijf uiteraard wel in RSR als 6.9, en, don't forget: Love Ya All! Plaatje

Simon
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
- Simon (1988-heden)
Gepost door MzzlaerswordInactief op 1-1-2010 17:43
Antwoorden:
Isengard1992

Inactief

Ik hou nog steeds van je :'D
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
2-1-2010 00:12
Black_boy12

Inactief

Simon! Lots of huggles!
Zulke keuzes zijn lastig, maar IRL > pixellife.
Have fun met je baan en andere dingen buiten de computer! <3
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats

God does not play dice with the universe; He plays an ineffable game of his own devising, which might be compared, from the perspective of any of the other players, to being involved in an obscure and complex version of poker in a pitch dark room, with blank cards, for infinite stakes, with a dealer who won't tell you the rules, and who smiles all the time.

-Terry Pratchett: Good Omens-
2-1-2010 01:53
Ilovearagorn

Leader (9)

quote:
Thojohn22 zei: Ik denk dat ik ook al weet wie het wordt.

Das knap, wij niet. Waarschijnlijk komen er mini-verkiezingen.

Simon, zoals je weet, je zal gemist worden. Al was je inactief, je was toch altijd bereid een goede bijdrage te leveren, als je de tijd er voor had. Bedankt voor je inzet!

Edit: LB-powers removed.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
2-1-2010 09:50
Elanthiel

Leader (9)

Simon, ik wist dat het er aan zat te komen, maar toch valt het zwaar om je te zien gaan. De bijdragen die je geleverd hebt zijn van goede kwaliteit, en daar zijn we heel blij mee. Ik hoop dan ook zeker dat je opvolger net zo'n drive heeft om dingen aan te pakken als jij. Het ga je goed, kom vooral nog regelmatig langs, en vergeet ons niet Plaatje

-Tijn
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
2-1-2010 21:04
Ricothamen

Inactief

Jammer Simon.

Snap het wel aangezien je er nooit meer was.
/me huggles Simon|Heaven, we blijven een team he.
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
2-1-2010 21:38
Mzzlaersword

Inactief

Dankjewel allemaal voor de reacties, ben blij dat jullie tevreden over me waren! En tuurlijk Rico, TEAM HEAVEN FTW MUCH! Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
- Simon (1988-heden)
2-1-2010 23:30
Twan

Rune Member (6.9)

Simon, jammer dat je eruit bent gestapt. Gelukkig blijf je nog altijd lid en kom je natuurlijk ook naar de irl meetings, wat natuurlijk het allerbelangrijkste is!Plaatje Ik spreek je snel.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Image and video hosting by TinyPic
3-1-2010 11:26
Nighthell14

Inactief

Vind het erg jammer dat je gaat Simon, maar vind het wel tof dat je zelf even een afsluitpost voor het LB maakt. Liever een actief iemand dan een inactieve, ook al ben jij het Plaatje.

Vond het leuk met je samengewerkt te hebben en je ook ontmoet te hebben tijdens de IRL meet en wij spreken elkaar vast nog wel! Plaatje
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
3-1-2010 12:09
Antwoord 16-23 van 23 totaal.
Vorige 15 <<

Reageren:

Dit nieuwsbericht is te oud om nog op te mogen posten.