Isengard1992 Inactief | Ik hou nog steeds van je :'D 2-1-2010 00:12 | ||
Black_boy12 Inactief | Simon! Lots of huggles! Zulke keuzes zijn lastig, maar IRL > pixellife. Have fun met je baan en andere dingen buiten de computer! <3 God does not play dice with the universe; He plays an ineffable game of his own devising, which might be compared, from the perspective of any of the other players, to being involved in an obscure and complex version of poker in a pitch dark room, with blank cards, for infinite stakes, with a dealer who won't tell you the rules, and who smiles all the time. -Terry Pratchett: Good Omens- 2-1-2010 01:53 | ||
Ilovearagorn Leader (9) | quote: Das knap, wij niet. Waarschijnlijk komen er mini-verkiezingen. Simon, zoals je weet, je zal gemist worden. Al was je inactief, je was toch altijd bereid een goede bijdrage te leveren, als je de tijd er voor had. Bedankt voor je inzet! Edit: LB-powers removed. 2-1-2010 09:50 | ||
Elanthiel Leader (9) | Simon, ik wist dat het er aan zat te komen, maar toch valt het zwaar om je te zien gaan. De bijdragen die je geleverd hebt zijn van goede kwaliteit, en daar zijn we heel blij mee. Ik hoop dan ook zeker dat je opvolger net zo'n drive heeft om dingen aan te pakken als jij. Het ga je goed, kom vooral nog regelmatig langs, en vergeet ons niet -Tijn 2-1-2010 21:04 | ||
Ricothamen Inactief | Jammer Simon. Snap het wel aangezien je er nooit meer was. /me huggles Simon|Heaven, we blijven een team he. 2-1-2010 21:38 | ||
Mzzlaersword Inactief | Dankjewel allemaal voor de reacties, ben blij dat jullie tevreden over me waren! En tuurlijk Rico, TEAM HEAVEN FTW MUCH! - Simon (1988-heden) 2-1-2010 23:30 | ||
Twan Rune Member (6.9) | Simon, jammer dat je eruit bent gestapt. Gelukkig blijf je nog altijd lid en kom je natuurlijk ook naar de irl meetings, wat natuurlijk het allerbelangrijkste is! Ik spreek je snel. 3-1-2010 11:26 | ||
Nighthell14 Inactief | Vind het erg jammer dat je gaat Simon, maar vind het wel tof dat je zelf even een afsluitpost voor het LB maakt. Liever een actief iemand dan een inactieve, ook al ben jij het . Vond het leuk met je samengewerkt te hebben en je ook ontmoet te hebben tijdens de IRL meet en wij spreken elkaar vast nog wel! 3-1-2010 12:09 |