Zoek in het forum!
Dragon Skin
Hallo lieve leden!
Plaatje[http://www.rsrclan.com/templates/dragon_skin/dragonwall.png] align=left>
Zoals jullie misschien al wisten, ben ik al sinds een paar maanden bezig geweest aan een nieuwe skin, Dragon Skin. En, je verwacht het misschien al, deze post is gemaakt om te melden dat hij nu af is, en kiesbaar.

Al zeg ik t zelf, ik vind het een erg mooie skin, en -in tegenstelling tot mijn andere skins- is hij -voor zover bekend- geheel bugvrij. (tested in IE7, IE8, FF3 en GC)
Neem even een kijkje dus Plaatje

Ik zal als ik tijd heb de dingen die ik nu heb geleerd ook naar Blue Moon en Spring Green overzetten.

Verder heeft de layout tester een makeover gekregen van onze koekjesverslaafde sysadmin, Thulinma. O.a. is het nu voor skin-makers mogelijk om een skin te editen die al online staat, en zijn er meer vakjes om in te vullen. Joepie! Plaatje Thul belooft zelfs nog meer updates, dus als je het leuk vindt om aan skins te prutsen: hou het in de gaten.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Gepost door IlovearagornLeader (9) op 22-12-2009 17:08
Antwoorden:
Sir Mvl

Inactief

Zeer mooi Cat!

Nog praktischer, merci Jaron!

Zal binnenkort btw zelf ook nog eens een skin afwerken, moet nog ergens een onafgewerkte hebben liggen..
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
22-12-2009 17:10
H0tmarijke

Adam Member (5.8)

Mooi gedaan, en bugs ook weggewerkt Plaatje

Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
"He who joyfully marches to music in rank and file has already earned my contempt. He has been given a large brain by mistake, since for him the spinal cord would suffice. This disgrace to civilization should be done away with at once. Heroism at command, senseless brutality, and all the loathsome nonsense that goes by the name of patriotism, how violently I hate all this, how despicable and ignoble war is I would rather be torn to shreds than be part of so base an action. It is my conviction that killing under the cloak of war is nothing but an act of murder."
22-12-2009 17:53
Elanthiel

Leader (9)

Hij is awesome. Na alle voorbereiding, en de gigantische partij werk die erin is gaan zitten, is deze skin best wel een schouderklopje waard. Ik heb in ieder geval een nieuwe favoriet Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
22-12-2009 17:57
Ijmuide 222

Inactief

Sinds gisteren heb ik problemen met skins op RSR en ik zie nu, zelfs nu ik de Dragon Skin heb ingesteld, mijn oude skin (Black Magic).

En ook is de linkerpagina het enige wat ik normaal zie. Ik kan alleen de rechterpagina zien door bijvoorbeeld het forum met de rechtermuisknop te openen in een nieuw tabblad.

Ik hoop dat dit een tijdelijk probleem is en het vanzelf overgaat, wanneer ik jouw skin kan zien, zal ik zeggen wat ik ervan vindPlaatje.

EDIT: Ik kan hem zien (menu e.d. nu), ziet er heel mooi uit Cat, misschien zal ik hem wel gebruiken.

EDIT2: Hij doet het helemaal weer. Heel netjes Cat, ook leuke knopjes linksboveninPlaatje.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
22-12-2009 18:01
Ewout

Inactief

Is het de bedoeling dat de tekst bij het forum kiezen geel is? Want dat past niet echt bij het kleurenpalet van de rest van de skin ^_^
De 6 knopjes bovenaan zijn trouwens geweldig Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
22-12-2009 18:06
Just Ne Pker

Leader (9)

Da's misschien nog bamizuurassed-up Appleheid Ewout Plaatje. Anyway, fijn om te zien dat mijn favo skin nu ook selecteerbaar is in het menu Plaatje Dank je Cat en toy toy toy voor de skinmakers!
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Ingame aanspreekbaar als Findolfin

Success was, and will always be, defined as getting up one more time than you've been smacked down.
- Gary Raser
22-12-2009 18:16
Ilovearagorn

Leader (9)

quote:
Ewout zei: Is het de bedoeling dat de tekst bij het forum kiezen geel is? Want dat past niet echt bij het kleurenpalet van de rest van de skin ^_^De 6 knopjes bovenaan zijn trouwens geweldig Plaatje

Nee, die is echt wit hier. Ik houd t ook op apple's schuld Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
22-12-2009 18:49
Glowball02

Rune Member (6.9)

Voor degenen die het nog niet zagen: rechtsbovenin staat ook een klokje. Als je die activeert, komt daar de servertijd te staan (dus niet per se gelijk met jouw uur, maar zoals die op de server staat).
Verder vind ik 't de coolste skin (hoewel ik toch graag Unlimited! terug zou zien Plaatje), gj, Cat Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
I'm not a Grammar Nazi. You're just a Grammar Jew.
22-12-2009 18:58
Gregoryw

Rune Member (6.9)

Leuk skin, deze ga ik voorlopig gebruiken.
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
22-12-2009 19:44
Bv202

Inactief

Is het mogelijk die modkleuren en icoontjes toe te voegen in andere skins? Ik vind die skin van Cat wel mooi, maar Orange Juice blijft beter Plaatje

Leuk idee wel van die icoontjes (geen idee of andere skins die ook hebben ^-^) Plaatje
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
22-12-2009 21:05
Ilovearagorn

Leader (9)

Ja Bjorn, gewoon ff bij de skin-maker gaan klagen Plaatje Cat-skins hebben ze iig, de rest weet ik niet.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
22-12-2009 23:05
Sir Mvl

Inactief

Bjorn, doe wat Cat zegt, maar vervang dat ' klagen' door 'vriendelijk vragen', en dan zullen we er eens over spreken. Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
23-12-2009 09:08
Pttim

Moderator (7)

Super Skin Cat! Werkt helemaal prima hier! Voorlopig zal ik deze gaan gebruiken ipv Orange Juice. Als ik bugs tegen kom, zal ik je dat melden!
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Image and video hosting by TinyPic
23-12-2009 10:47
Bv202

Inactief

quote:
Sir Mvl zei: Bjorn, doe wat Cat zegt, maar vervang dat ' klagen' door 'vriendelijk vragen', en dan zullen we er eens over spreken. Plaatje

*kijkt Michiel lief aan*

Is dat voldoende? Plaatje
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
23-12-2009 11:28
Ilovearagorn

Leader (9)

quote:

.rank_leader {color:black;background-image:url("http://www.rsrclan.com/templates/bluemoon/rankpicleader.png");}
.rank_oper {color:white;background-image:url("http://www.rsrclan.com/templates/bluemoon/rankpicoper.png");}
.rank_mod {color:white;background-image:url("http://www.rsrclan.com/templates/bluemoon/rankpicmod.png");}
.rank_lb {color:black;background-image:url("http://www.rsrclan.com/templates/bluemoon/rankpiclb.png");}
.rank_leader , .rank_oper , .rank_mod , .rank_lb {font-weight:bold;}
.rank_leader , .rank_oper , .rank_mod , .rank_lb , .rank_banned {background-color:transparent;padding-left:22px;padding-bottom:1px;padding-top:1px;padding-right:2px;background-position:center left;background-repeat:no-repeat;background-size:auto 100%;}
.rank_banned {color:white;background-image:url("http://www.rsrclan.com/templates/bluemoon/rankpicbanned.png");}

Das vast handig.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
23-12-2009 12:15
Antwoord 1-15 van 26 totaal.
>> Volgende 11

Reageren:

Dit nieuwsbericht is te oud om nog op te mogen posten.