Jeeweejong Inactief | Laat ons dan ook de nieuwelingen pesten! [IMG]http://img145.imageshack.us/img145/5541/magebank4.png[/IMG] 18-11-2009 00:17 | ||
Thojohn22 Inactief | Van die dingen heb ik eigenlijk weinig tot niets gemerkt. 1 incidentje op de IRC, dan die op het irl, maar voor de rest niets, dus voor mij komt deze eigenlijk wel onverwachts. Maar het zal wel juist zijn zeker? 18-11-2009 02:06 | ||
Gregoryw Rune Member (6.9) | Oke, die regels zijn dan ook weer opgefrist 18-11-2009 02:07 | ||
Elanthiel Leader (9) | Om dit statement even kracht bij te zetten - vooral wat betreft de clanchat - ik heb gisteren 1 mute en 2 non-mute reports uitgedeeld op de clanchat. Elk van die reports waren 100% correct, terecht en verdiend. Ik vind het niet leuk om te moeten muten of reporten in de clanchat. Aangezien ik zeer goed door heb dat het om mijn clangenoten gaat, die ik toch wel wat beter ken dan de gemiddelde vreemdeling die in mijn pm gaat vragen of hij mijn account mag. Maar als het nodig is dat ik report, zal ik me niet inhouden. Dat neemt niet weg dat ik het nog steeds niet leuk vind om te doen. Als het even kan, dwing mij dan dus niet om mijn mute te moeten gebruiken. De enige die dat in zijn hand heeft, ben jijzelf. 18-11-2009 10:05 | ||
Just Ne Pker Leader (9) | Weinig meer aan toe te voegen, buiten even te benadrukken dat andere regels i.v.m. verboden content ook gewoon blijven gelden en zeker op de clanchat. Op de IRC knijpen we inderdaad gemakkelijker een oogje toe (al moet je nog steeds niet afkomen met scam/RWT/macro-toestanden), maar op de clanchat zijn wij (al kan ik in principe natuurlijk alleen maar voor mezelf spreken) daar strenger in. Het kan zijn dat je niet akkoord bent met de mening van de aanwezige MOL(s) over welke onderwerpen zijn toegestaan en waar de grens ligt (die in 99.9% van de gevallen ook duidelijk wordt gesteld met een waarschuwing, aangezien een clanchat-kick == 1 uur ban van de clanchat), maar beginnen flamen, zagen of MOL's zogezegd gaan ignoren is daar niet de beste oplossing voor. We doen ons best om het voor iedereen zo aangenaam mogelijk te maken in RSR, maar de rotte appels moeten eruit. Ingame aanspreekbaar als Findolfin Success was, and will always be, defined as getting up one more time than you've been smacked down. - Gary Raser 18-11-2009 12:59 | ||
Nouno2 Inactief | Zelf nooit veel problemen mee gehad. Ik hou me toch meestal wel aan die regels. 6de plaats survival toernooi 2008/2009 18-11-2009 13:25 | ||
Tisiptgemak Inactief | Respect, meuh een van die woorden. http://www.youtube.com/watch?v=SItrex38PHU 18-11-2009 14:39 | ||
Swords1989 Inactief | Doorverwijzen naar een clan site mag ook niet, heb ik 2 dagen geleden nog een 24h mute voor gehad. 18-11-2009 17:19 | ||
Ijmuide 222 Inactief | Nou nou, jullie Leaders zijn wel erg mild geworden. Vooral als het over het eerste punt gaat. Ik verwacht wel dat er kinderen na 23:00 nog op zullen zijn en ook al zou dat niet zo zijn, het is een belemmering op de zedelijkheid. De rest van de punten lijkt mij vanzelfsprekend. 18-11-2009 19:18 | ||
Wismerhill99 Inactief | Ja maar dat is een soort regel overal he, op tv zie je ook tieten, maar je ziet veel meer na 23uur, =D Meh, sexueel getinte stuff horen dan zoiezo niet toe op een spel.. Dus met deze regels zou alles in orde moeten zijn, rebellen zoals ik ook ben, houden zich gewoon wat meer in, zo blijft uw eigen repuatie hoog, en zult u ooit tot de oldskoolcrew behoren! 19-11-2009 13:00 | ||
Catznc00kies Inactief | @hierboven, ja maar RSR is geen spel, het is een community. En in een community zitten mensen met diverse interesses, dus is het wel goed dat die 23h regel er is ipv een totaalverbod. Anders hadden mensen zoals Peter al lang de clan geleaved. 19-11-2009 17:54 |