Zoek in het forum!
[Forum] -> [RuneScape Revolution: Clan Nieuws] -> [RSR Survival #2!]
RSR Survival #2!
Ja, het grote (boze) RSR Survival toernooi, editie #2!

In dit kleine meldinkje lezen jullie wat het inhoudt. Ook meld ik hierbij dat de inschrijving zijn geopend, die vanaf vandaag, 27-10-`09, zo ongeveer een jaar na het einde van de inschrijvingen van Survival #1, 2 weken lang zijn geopend(Tot Dinsdag 10-11-'09 om 23:59)!

Jullie zullen je misschien afvragen wat het idee achter dit geheel is, maar daarom lezen jullie dit nu ook.

Het idee is een Elimination-round aan opdrachten. Jullie worden door ons, de organisatoren, verdeeld in 2 EERLIJKE, EVEN GROTE teams. Jullie teams zullen het tegen elkaar opnemen in een reeks van uitdagingen, ieder totaal van elkaar verschillend. Ieder van deze ronden zal moeten worden gewonnen met een combinatie van Skills, Samenwerking, Inzicht, en Tactiek. In de ene ronde speelt de één een wat grotere rol dan de ander, maar dit wordt door het grote aantal challenges wel opgeheven.

Iedere ronde moet natuurlijk een verliezersteam kennen. Als je team verliest, dan zul je als hele team een stem uit moeten brengen over wie van JOUW team, helaas, het toernooi moet verlaten. Zo kun je bijvoorbeeld krijgen dat Team A 13 mensen overheeft, en team B nog maar 6 mensen. Hier wordt in de uitdagingen dan ook rekening mee gehouden, zodat alles wel eerlijk blijft. Het team met 13 mensen zal altijd voordeel blijven behouden natuurlijk, omdat jullie zo dom waren je mensen kwijt te raken, maar you get the idea.

Overigens zal iedere ronde zich afspelen in een NL-wereld, world 167, tenzij dit anders vermeld is. Er zullen zich ook ronden BUITEN RuneScape afspelen, maar dit is een verhaal op zich, waar ik niet over uitweid. Daar kom je bij je challenges wel achterPlaatje

Jullie zullen strijden, vele mini-events winnen, of natuurlijk verliezen, en uiteindelijk zullen er mensen zijn die vele uitdagingen hebben overwonnen. Uiteindelijk zal er één winnaar zijn. De winnaar van de RSR Survival Ribbon, editie #2!

De uitdagingen blijven strict geheim tot op het moment waarop hij moet worden uitgevoerd. De uitdagingen zullen gepost worden op het speciale bord wat daarvoor is gemaakt, het RSR Survival Toernooi Bord. Hierop kunnen jullie ook speculeren, maar de hoofdzaak is toch VOORLOPIG het inschrijven. We hopen dat jullie allemaal meedoen, zodat we een wederom ownage toernooi krijgen!

Om jullie interesse te prikkelen hebben Hendrik73, Zubat-Freak, Catznc00kies, en de winnaar van de vorige keer, Thojohn22, voor jullie een leuk stukje geschreven in de NewsFlash. Laten we maar fijn doen alsof deze er al sinds de NewsFlash #31-launch staan, of niet soms?

Oh, en vergeet niet naar onze supercoole, megageweldige promotievideo te kijken! Natuurlijk is hij Arnoud-kwaliteit, en zuigt dus bij standaard, maar hopelijk zal het jullie een indruk geven over de ownage van dit toernooi, en hoe hard we hopen dat jullie mee zullen doen om deze ownage te brengen!
t6I86vuXUhQ
(De twee zinnen van Rick Astley zijn geen Rick Roll enzo. Het is een parodie, live with itPlaatje ) (Kun jij alle spoilers van de toernooironden vinden?(Note, het zijn er veel, dus je vindt ze sowieso niet allemaal VOORDAT de ronde plaatsvindtPlaatje ))

Doe allen mee, en succes iedereen!

~ Arnoud
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Gepost door Arnoud X122Retired Sub-Leader (R) op 27-10-2009 02:08
Antwoorden:
Gregoryw

Rune Member (6.9)

Leuk filmpje Arnoud, ikzelf ga niet deelnemen. Succes aan iedereen die wel deelneemt!
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
27-10-2009 04:04
Joowdemannen

Inactief

Ik doe mee. Plaatje
Hopelijk lig ik er niet direct na de eerste uitdaging uit. Plaatje
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
27-10-2009 04:29
Silmarilen

Rune Member (6.9)

haha total drama islandPlaatje
ik doe dit keer niet mee. vorige keer was ik in de eerste ronde wegPlaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
27-10-2009 07:48
Dark G Unit

Inactief

ik doe dit jaar terug mee Plaatje

zal weer super worden xD
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
27-10-2009 08:21
Geertjen2

Gewist lid

Haha geweldig filmpje, wie zijn stem is dat?Plaatje
27-10-2009 09:21
Thojohn22

Inactief

Dat mijne heren is de nasale stem van Arnoud.

En ik doe ook weer mee.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
27-10-2009 09:47
Mzzlaersword

Inactief

Je promo vid is eigelijk helemaal niet zo slecht Plaatje

Goodluck deelnemers, ik weet zeker dat het weer een fantastisch jaar gaat worden!
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
- Simon (1988-heden)
27-10-2009 11:04
Knuffelboom

Gewist lid

Lol. Een Fries die engels praat XD

Succes allemaal enzo
27-10-2009 15:50
Xxlvlzxx

Inactief

Leuk filmpje Noud Plaatje

Natuurlijk kom je weer te laat lol Plaatje
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
27-10-2009 15:52
Nighthell14

Inactief

Nou Arnoud, ik moet zeggen dat je puik werk hebt afgeleverd met die video. Nog een paar vids en je had wel naar JaGeX HQ gekund Plaatje.

Veel plezier iedereen!
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
27-10-2009 17:31
Ilovearagorn

Leader (9)

En wie van jullie newbs denkt een excuus te hebben om zich niet in te schrijven? Hmm?
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
27-10-2009 17:44
Ewout

Inactief

/me steekt zijn hand op.
Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
27-10-2009 18:13
Dutchgirl_69

Inactief

Filmpke is leuk, dus doe ik wel eens mee, jmoet alles is gedaan hebben Plaatje
Hopelijk overleef ik Eerste ronden Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
27-10-2009 18:28
Pieterjan29

Rune Member (6.9)

Waarom niet de eerste survivel toernooi vondt ik wel leuk Plaatje

count me in!!!
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Image and video hosting by TinyPic
27-10-2009 18:30
Jules

Inactief

quote:
Ilovearagorn zei: En wie van jullie newbs denkt een excuus te hebben om zich niet in te schrijven? Hmm?

Ikke, het heet "ik ben een slechte teamspeler" Plaatje.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
27-10-2009 18:51
Antwoord 1-15 van 22 totaal.
>> Volgende 7

Reageren:

Dit nieuwsbericht is te oud om nog op te mogen posten.