Zoek in het forum!
Actiefheid?
Jawel. De nieuwe actiefheidsmeter is nu zichtbaar!

En hij ziet er ZO uit:

Plaatje

Is hij niet mooi?
De meting is nog niet stabiel, maar zal zich gedurende de komende maand hopelijk vanzelf stabiliseren.
Dit betekent dat je score de komende 30 dagen nog behoorlijk snel omhoog en omlaag kan gaan, maar daarna zou moeten stabiliseren rond je echte niveau van actiefheid.

Even zodat jullie weten wat wat is:
- 100% is altijd maar 1 persoon, de meeste actieve persoon (Cat dus).
- De meting is niet linear, maar logaritmish parabolisch. Dus 50% is niet de helft van 100%, maar een kwart.
- Lichtblauw is actiefheid door chat.
- Donkerblauw is actiefheid door PM's
- Orange is actiefheid door forum.
- Donkergroen is actiefheid door RS spelen.
- Lichtgroen is actiefheid door events.
- Donkerrood is actiefheid door rewards te verdienen (lintjes, medals, etc).

Have fun.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Gepost door ThulinmaRetired Sub-Leader (R) op 14-10-2009 01:24
Antwoorden:
I Denvin I

Mith Member (4.0)

leuk,maar overbodig imo.
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
15-10-2009 00:31
Kingjr56

Gewist lid

zeg je dat omdat je maar 6% hebt ? Plaatje
vind het wel een leuke update Plaatje
maar hoe kan ik nu actief zijn bij events terwijl ik geen rs meer speel ? XD
15-10-2009 08:54
Jevy1

Rune Member (6.9)

jordy,
je moet dan gewoon zien dat je in de dingen die je wel kan doen actief bent he Plaatje

ontopic:

best goed dat mensen hun actiefheid eens zien Plaatje
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
15-10-2009 09:17
Ilovearagorn

Leader (9)

quote:
Jarre9 zei: is leuk Plaatje ik dacht dat ik wel actiever was op rs dan dat Plaatje.

RS actiefheid telt gewoon niet zo zwaar - het heeft tenslotte in principe weinig met RSR te maken, zie het als een extratje.

quote:
Kingjr56 zei: zeg je dat omdat je maar 6% hebt ? Plaatjevind het wel een leuke update Plaatjemaar hoe kan ik nu actief zijn bij events terwijl ik geen rs meer speel ? XD

Dat hoeft helemaal niet Plaatje Het idee is dat je aan de kleuren kunt zien of iemand een chat-a-holic is, of juist gek is op events, of w/e.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
15-10-2009 12:54
Glowball02

Rune Member (6.9)

De eerste die Cat onder de 90% actiefheid krijgt, krijgt een koekje van mij! Met chocolade! (op voorwaarde dat hij/zij het koekje zelf hier komt afhalen)
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
I'm not a Grammar Nazi. You're just a Grammar Jew.
15-10-2009 13:09
Sir Mvl

Inactief

quote:
I Denvin I zei: leuk,maar overbodig imo.

Voor een deel van de leden inderdaad een overbodig iets, bedacht net: "misschien een instelling om het uit te schakelen maken?", maar echt in de weg staat het voor hen niet zeker? Alhoewel het er nu wel heel vol staat en dat de mogelijkheid om het uit te schakelen misschien niet slecht is.... Iemand een mening daarover? : )
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
15-10-2009 18:54
De Z Warrior

Inactief

ik vind het wel grappig leuke update Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Image Hosted by ImageShack.us
15-10-2009 20:28
Gregoryw

Rune Member (6.9)

quote:
Glowball02 zei: De eerste die Cat onder de 90% actiefheid krijgt, krijgt een koekje van mij! Met chocolade! (op voorwaarde dat hij/zij het koekje zelf hier komt afhalen)
Ik zal er alles aan doenPlaatje Plaatje

quote:
Sir Mvl zei: Voor een deel van de leden inderdaad een overbodig iets, bedacht net: "misschien een instelling om het uit te schakelen maken?", maar echt in de weg staat het voor hen niet zeker? Alhoewel het er nu wel heel vol staat en dat de mogelijkheid om het uit te schakelen misschien niet slecht is.... Iemand een mening daarover? : )
Het actiefheidssysteem is zowat het belangrijkste in RSR, dus tegen.
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
15-10-2009 20:40
Kingjr56

Gewist lid

quote:
.Dat hoeft helemaal niet Plaatje Het idee is dat je aan de kleuren kunt zien of iemand een chat-a-holic is, of juist gek is op events, of w/e.

Ik bedoel dat ik al aciefheid bij events en rs heb terwijl ik geen rs speel Plaatje
15-10-2009 20:41
Sir Mvl

Inactief

quote:
Gregoryw zei:
....
Het actiefheidssysteem is zowat het belangrijkste in RSR, dus tegen.

Ik had het gewoon over een optie om te beslissen of je de balkjes ziet of niet; badges e.d. zijn ook belangrijk en kan je ook uit zetten? Of begreep je het als volgt: "een optie zodat niemand jou actiefheid ziet"? :$

Naja, maakt me eigenlijk niets uit, voor mij is zo'n optie niet nodig, dacht gewoon 'misschien wel praktisch voor een enkeling', maar dan kan je natuurlijk ook voor allerlei andere zaken instellingen gaan maken natuurlijk.. :p
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
15-10-2009 21:00
Zubat-freak

Inactief

quote:
Kingjr56 zei: Ik bedoel dat ik al aciefheid bij events en rs heb terwijl ik geen rs speel Plaatje

De meting is nog niet stabiel, maar zal zich gedurende de komende maand hopelijk vanzelf stabiliseren.
Dit betekent dat je score de komende 30 dagen nog behoorlijk snel omhoog en omlaag kan gaan, maar daarna zou moeten stabiliseren rond je echte niveau van actiefheid.

Btw heb eerste bug al gevonden. @ nieuws heb ik 71% en in posts heb ik 70%
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Image and video hosting by TinyPic
15-10-2009 21:16
Xxlvlzxx

Inactief

Cat zit gewoon ALTIJD ingelogd, doet ALTIJD mee met events, post ALTIJD op nuttige dingen.

Die krijg je nooit onder de 100% Plaatje
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
15-10-2009 21:20
Mrkuolematon

Gewist lid

quote:
Ilovearagorn zei: - De meting is niet linear, maar logaritmish. Dus 50% is niet de helft van 100%.^ dus niet logaritmisch, maar parabolisch.Misschien dat het dan beter is om niet te zeggen "procent (als in een deel van 100 enzo)" maar log wortelprocent ?

Laat het zo maar, is duidelijker, dat chinees van jou snap ik de ballen van...
15-10-2009 21:39
Pieterjan29

Rune Member (6.9)

waarom zou ik actief willen zijn ik heb een leven Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Image and video hosting by TinyPic
15-10-2009 21:41
Bakara

Gewist lid

Ik speel niet zo weinig RS maar ik heb me naam verandert dus dat wordt denk ik niet geregistreet? het gaat zeker op mijn oude naam ofniet?
15-10-2009 21:50
Antwoord 31-45 van 59 totaal.
Vorige 15 << >> Volgende 14

Reageren:

Dit nieuwsbericht is te oud om nog op te mogen posten.