Zoek in het forum!
[Forum] -> [RuneScape Revolution: Clan Nieuws] -> [Zes nieuwe Questguides]
Zes nieuwe Questguides
Aangezien iedereen dat Skilltoernooi inmiddels zat is, vond ik het tijd om wat questguides online te pleuren.

Dit zijn:

Tower of Life door Stomme Kaas
Missing My Mummy door Nollie28 en Arnoud X122
In Pyre Need door Thojohn22
The Chosen Commander door Nollie28
Family Crest door Stomme Kaas
While Guthix Sleeps door Nollie28

Blijf vooral insturen, but don't forget to check of hij al in the works is, want dubbele guides zouden zonde zijn. Vergeet niet dat ik weinig tijd heb, en het is heel erg lullig dat het inderdaad maanden kan duren voordat je questguide online is. Een goede tip: Kijk eens wat questguides door, leer het groene boekje uit je hoofd, en stuur vervolgens je guide in. Met wat geluk is jouw guide zo uitzonderlijk dat ik hem zonder na te kijken online kan zetten, dan is het maar 10 minuten werk. En die 10 minuten, heb ik nog wel.

Bij voorbaat dank, en keep questing!

~ Arnoud
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Gepost door Arnoud X122Retired Sub-Leader (R) op 11-10-2009 22:23
Antwoorden:
Nollie28

Operator (8)

OMG hij werkt eindelijk een keertje. Werd tijd dat er weer questguides bij kwamen. Ik heb die questguides al zo lang geleden gemaakt Plaatje.

Maar toch goed dat ze er "eindelijk" zijn, nice job Noud.
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
12-10-2009 07:55
Stomme Kaas

Gewist lid

Fijn dat de guides eindelijk zijn geupload. (duurde ongeveer even lang als dat ik met de guides zelf bezig was Plaatje )
Sommige pics werken niet maar dat kan aan mijn computer liggen.
12-10-2009 14:30
Arnoud X122

Retired Sub-Leader (R)

Nee, dat ligt waarschijnlijk aan imageshack. Imageshack faalt, maar andere alternatieven falen ook. Ik zou ze op de RSR server kunnen uploaden, maar dat is ten eerste veel werk, en ten tweede werkt dat half the time niet.

~ Arnoud
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
12-10-2009 14:35
Just Ne Pker

Leader (9)

Mooi werk Arnoud & de guideschrijvers! Plaatje Hoeveel guides moeten er nog uploaded worden?
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Ingame aanspreekbaar als Findolfin

Success was, and will always be, defined as getting up one more time than you've been smacked down.
- Gary Raser
12-10-2009 17:41
Gregoryw

Rune Member (6.9)

Goed werk, Stomme Kaas, Nollie28, Thojohn22 & Arnoud X122.
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
12-10-2009 18:51
Nighthell14

Inactief

Ziet er weer goed uit allemaal jongens! Ben echt trots op het feit dat we een stel goede quest-guide makers in onze groep hebben Plaatje.

Ga zo voort!
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
12-10-2009 18:53
Pttim

Moderator (7)

Wow: het einde van project-scolaris begint in zicht te komen! :sarcasm:

Maar alle beetjes helpen, dus complimenten voor de Quest-schrijvers en Arnoud natuurlijk!
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Image and video hosting by TinyPic
13-10-2009 13:56
Deemril

Inactief

Project Scolaris is nog een lange weg! Compimenten guide schrijvers!
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Deemril on RuneClan
13-10-2009 19:20
Ewout

Inactief

Oeps, ik zal maar eens verderdoen aan mijn FoG guide of Stijn begint weer met bliksems uit zijn ogen naar me te schieten :x
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
14-10-2009 01:09
Just Ne Pker

Leader (9)

*Stijn steekt zijn vingers alvast in het stopcontact om op te laten...

Want ja, ik moet ook nog roepen dat jullie ook minigameguides en/of verbeteringen mogen doorsturen naar mij. Of naar eendert welke MOLB eigenlijk, 't komt uiteindelijk wel bij de juiste persoon terecht. Hup hup, aan het werk!
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Ingame aanspreekbaar als Findolfin

Success was, and will always be, defined as getting up one more time than you've been smacked down.
- Gary Raser
14-10-2009 13:35
Jules

Inactief

Ziet er netjes uit guys and gals, als ik weer eens tijd heb om te scapen zal ik zeker jullie guides gebruiken voor het questen Plaatje. Keep it up Plaatje.

Edit: Leuk om te zijn dat mijn ingestuurde questguides er ook nog instaan haha Plaatje.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
14-10-2009 13:57
Dark Nike7

Gewist lid

Ik vind het echt fijn dat er zo'n mensen zijn die hun tijd willen steken om rsr handige en mooie guides te geven Plaatje.

Chapeau Plaatje.
14-10-2009 18:12
Paulus55

Rune Member (6.9)

Hazeel... Cult...........
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
17-10-2009 12:18
Antwoord 1-13 van 13 totaal.

Reageren:

Dit nieuwsbericht is te oud om nog op te mogen posten.