quote:
Just Ne Pker zei:
Daarbij wil ik nog even toevoegen dat op dit moment de NaamDB nogal vol staat met unconfirmed namen. Degenen die hem toch graag confirmed hebben: doe wat moeite zou ik zeggen, want als die lijst té lang wordt naar mijn zin, wis ik gewoon alle namen waarvan ik weet dat ze er al een tijd instaan. Verder heb ik niets toe te voegen, maar ik ben wel eens benieuwd wat het nog gaat geven met al die namechanges...
Ewout Inactief | Snelle reactie, zelf nog sneller dan een post op 't runescape news board 1-10-2009 18:57 | ||
Just Ne Pker Leader (9) | Daarbij wil ik nog even toevoegen dat op dit moment de NaamDB nogal vol staat met unconfirmed namen. Degenen die hem toch graag confirmed hebben: doe wat moeite zou ik zeggen, want als die lijst té lang wordt naar mijn zin, wis ik gewoon alle namen waarvan ik weet dat ze er al een tijd instaan. Verder heb ik niets toe te voegen, maar ik ben wel eens benieuwd wat het nog gaat geven met al die namechanges... Ingame aanspreekbaar als Findolfin Success was, and will always be, defined as getting up one more time than you've been smacked down. - Gary Raser 1-10-2009 19:01 | ||
Kingjr56 Gewist lid | Pfff moet je weer persé member zijn om je naam te veranderen. XD 2-10-2009 21:45 |