Zoek in het forum!
[Forum] -> [RuneScape Revolution: Clan Nieuws] -> [Weer een IdleRPG reset]
Weer een IdleRPG reset
Zoals sommigen misschien weten draaien wij een IdleRPG op de IRC server in het kanaal #IdleRPG. (En als je het niet weet, bij deze. Meer info. Onze bot heet Ieniemienie.)

[MacGyver] [Ieniemienie] MacGyver behaalt het volgende level in 828 dagen, 16:02:12. <-- Tijd voor een IdleRPG reset Plaatje
[Klaas] +1
[Arnoud] Pol: Veel rankverandering vindt er toch niet meer plaats
[evolution606] wtf is dat?Plaatje
[MacGyver] Ik sta nog steeds derde, toch? Plaatje
[Arnoud] Yeah
[Arnoud] Denk het wel
[Arnoud] Pol
[Arnoud] Weet je wat het vreemde is
[Arnoud] Mijn itemsum is lager
[Arnoud] En ik ga wel gewoon vooruit
[MacGyver] Right, whichever happens first: Luc bereikt level 85 of ik ga over de 1000 dagen.
[MacGyver] Dan is de reset Plaatje

Aangezien ik intussen weer ruim over de 1000 dagen zit, heb zelfs over de 2000 gezeten, is dus vandaag een reset uitgevoerd. Wat houdt dit in?
  • Je oude account blijft gewoon werken, maar alle stats zijn teruggezet op 0.

• Je alignment staat nog steeds op je oude alignment, dit is niet gereset.

• Morgenavond, 28 september, om 20:00 gaat Ieniemienie, onze IdleRPG bot, weer aan. Als je nog geen account hebt kun je die dan aanmaken.

Denk eraan, iedereen begint weer op 0! Dus iedereen heeft weer goede kansen!

Dan de hall of fame van de afgelopen ronde:

Luc, de level 83 White Light, is nummero 1! Volgend level in 12 dagen, 15:13:34.
ArnoudX, de level 71 Codexian Guard, is nummero 2! Volgend level in 0 dagen, 21:48:56.
MacGyver, de level 63 Technomancer, is nummero 3! Volgend level in 1186 dagen, 17:11:54.

Eervolle vermelding voor Simon (Mzzlaersword) die me met enkele uren tot lvl 63 op de hielen zat. Helaas Simon, ik heb zoveel pech gehad dat m'n tijd vér over de 1000 dagen is gegaan. Beschouw het als een gedeelde derde plaats.

See you on the playing field.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats

Gepost door MacGyverRetired Leader (R) op 27-9-2009 16:07
Antwoorden:
Glowball02

Rune Member (6.9)

Je vergeet de extra eervolle vermelding voor de persoon met de hoogste item sum. Ik! Plaatje
Als enige die op het moment van de reset nog boven de 1000 zat Plaatje (Sorry Luc Plaatje)
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
I'm not a Grammar Nazi. You're just a Grammar Jew.
27-9-2009 16:31
Zubat-freak

Inactief

Tim zijn schuld!
(:
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Image and video hosting by TinyPic
27-9-2009 16:37
Nighthell14

Inactief

Ogh het zat er ook wel aan te komen ook. Zelf doe ik niet meer mee omdat ik het oneerlijk vind van mensen die hun computers dag en nacht aan laten staan om het spelletje te winnen. Denk is aan het milieu Plaatje.

Veel succes diegene die aan de volgende ronde mee gaan doen!
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
27-9-2009 17:37
Otherwise777

Inactief

ik moest nog 21 secs voor mijn lvl 58!!!

en ik was 4de hoor ik net
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Adopt one today! Adopt one today! Adopt one today! Adopt one today! Adopt one today! Adopt one today! Adopt one today! Adopt one today!
27-9-2009 20:19
Gregoryw

Rune Member (6.9)

quote:
Nighthell14 zei: Ogh het zat er ook wel aan te komen ook. Zelf doe ik niet meer mee omdat ik het oneerlijk vind van mensen die hun computers dag en nacht aan laten staan om het spelletje te winnen. Denk is aan het milieu Plaatje.Veel succes diegene die aan de volgende ronde mee gaan doen!
Zo begon ik er ook over te denken.

Ik denk eraan deze keer niet meer deel te nemen. Toch succes aan iedereen!
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
28-9-2009 13:15
Mzzlaersword

Inactief

quote:
Otherwise777 zei: ik moest nog 21 secs voor mijn lvl 58!!!en ik was 4de hoor ik net

kan niet want ik sta 4e met lvl 63 Plaatje

Maar thx voor eervolle vermelding, ik kwam niet meer echt hoger omdat ik mn computer 's nachts uit zet. tegenwoordig ... Plaatje

Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
- Simon (1988-heden)
28-9-2009 16:22
Pttim

Moderator (7)

Een reset: Mooi dan ga ik me er ook eens aan wagen!!
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Image and video hosting by TinyPic
29-9-2009 07:57
Antwoord 1-7 van 7 totaal.

Reageren:

Dit nieuwsbericht is te oud om nog op te mogen posten.