Zoek in het forum!
[Forum] -> [RuneScape Revolution: Clan Nieuws] -> [Groepsskilltoernooi]
Groepsskilltoernooi
Hallo hallo, mijn lieve RSR leden!

Lees heel goed, want ik zal dit maar één keer typen:

Na het daverende succes van het eerste groepsskilltoernooi in april 2008, is het spectakel terug, met een paar aanpassingen.

Nu zijn jullie newbjes natuurlijk allang vergeten hoe dat groepsskilltoernooi ook alweer ging, dus, luister goed:
Bij dit toernooi moet je met een groep binnen een bepaalde tijd zoveel mogelijk xp halen. De groepsgenoten moedigen elkaar natuurlijk aan! En dat is de charme van dit toernooi: het is niet puur competief, maar er wordt samengewerkt!

Plaatje[http://www.rsrclan.com/rewards/lintje/classic/st-ribbon-f2p.gif]> Plaatje[http://www.rsrclan.com/rewards/lintje/classic/st-ribbon-p2p.gif]>
En deze prachtige ribbons zijn uiteraard voor het winnende team! Ja, oudjes, dat betekend dat diegenen die het toernooi de vorige keer wonnen hun wisselribbon straks kwijtraken tenzij ze hem weer winnen.

Welnu, hebben jullie er zin in? Ja? Mooi. Dit is wat je moet weten:

- Je kunt je inschrijven vanaf nu t/m za 3 okt 23:59
- Inschrijven doe je op het Evenementen Board
- Iedereen mag mee doen, zolang je maar een RS account hebt dat in de naamDB staat als 'confirmed' (1 account per lid)
- Bij het inschrijven moet je aangeven of je mee wilt doen als F2Per of P2Per. Dat zijn namelijk de 2 categoriën.
- Bij het inschrijven moet je 3 (verschillende) skills opgeven waarvan de xp mee gaat tellen. Het maakt niet uit of die skill ranked is of niet. (Overall mag uiteraard niet) (Non ranked skills tellen alleen mee als ze in de highscores staan. Is die skill niet ranked op de start van het toernooi, is je start xp -1. Je kan negatieve xp krijgen als je skill wel ranked is tijdens de start, en niet meer als het toernooi eindigd.)
- Je inschrijvingen wijzigen of je inschrijving intrekken mag tot de sluiting op za 3 okt 23:59. Doe dit door een nieuwe post op het topic op het Evenementen board te maken.

- De indeling van de teams wordt door ons gedaan op basis van total xp. De indeling zal `s ochtens op zo 4 oktober bekend worden gemaakt. We maken teams van ongeveer 4-5man. Uiteraard wordt het gemiddelde van de teamleden genomen, zodat teams van 4 man geen nadeel hebben t.o.v. teams van 5 man.
- De teams kunnen een team-naam verzinnen. Geef deze zo snel mogelijk door! Het kan nog gewijzigd worden na de start, maar liever niet.
- Het toernooi start op zondag 4 oktober om 20:00, dat is gelijktijdig met de vergadering. Er mag dan geskilld worden tot zondag 11 oktober 20:00. Vergeet niet uit te loggen!
- Alle xp bonusses van minigames, quests, etc etc mag gebruikt worden. Als je xp haalt in de skills die je opgaf, telt het.
- Het is toegestaan om voor de start al wat te trainen, zonder uit te loggen als de start xp wordt opgenomen.
- In principe worden deelnemers NIET uit het team gekickt als ze weinig/geen xp halen. Het is aan de deelnemers om hun teamgenoten aan te moedigen. Vind je toch dat iemand er uit gekickt moet worden, stuur dan een mailtje naar de ledenbestuur-molmail, wellicht maken we een uitzondering.
- Voor de F2P categorie: wordt/ben je tijdens de toernooi periode p2p wordt je xp op 0 gezet (gedurende de rest van het toernooi) en krijg je geen banner als je team ondanks jouw naaistreekt toch nog wint.
- Er zal een IRC-bot beschikbaar zijn die de xps bijhoudt. Deze wordt momenteel gebugtest.. Hierover later meer.

- Door je in te schrijven voor het toernooi ga je akkoord met de regels.

*haalt adem*
Oke, dat was het, dank u voor uw aandacht!
~ Cat,
namens het MOLB.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Gepost door IlovearagornLeader (9) op 28-9-2009 21:36
Antwoorden:
Pttim

Moderator (7)

Nice! Ik ga me gelijk inschrijven!!
Hopelijk win ik de überlelijke ribbon. Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Image and video hosting by TinyPic
27-9-2009 15:30
Ewout

Inactief

Vel geluk deelnemers! Plaatje
Ik ga iig niet meedoen, ik ben niet iemand die lang kan grinden Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
27-9-2009 15:36
Zubat-freak

Inactief

yay eindelijk nog eens leuke dingen ^^
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
27-9-2009 16:08
Dark Wizza74

Rune Member (6.9)

Oh yeah!
Dit is mijn kans om die 99 def te halen en een ribbon te winnenPlaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
27-9-2009 18:00
Just Ne Pker

Leader (9)

*Stijn is klaar om er wat geld (50M) tegenaan te smijten Plaatje.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Ingame aanspreekbaar als Findolfin

Success was, and will always be, defined as getting up one more time than you've been smacked down.
- Gary Raser
27-9-2009 18:02
Deemril

Inactief

Ik wil men Ribbon houden! Grrr! Probeer hem niet af te pakken...
Ik schrijf me in Plaatje.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Deemril on RuneClan
27-9-2009 18:40
Gregoryw

Rune Member (6.9)

Veel succes aan alle deelnemers, ikzelf speel geen rs meer dus neem ik ook geen deel.
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
28-9-2009 13:13
Ilovearagorn

Leader (9)

Tim/Gloeibal is ook retired en zal toch meedoen Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
28-9-2009 13:16
Opm3

Inactief

ik ga deze keer niet mee doen, ga wrs te veel werk hebben voor school enja school gaat voor (zker als je afstudeert dit jaar Plaatje)

is er deze keer opnieuw zo'n groepje waarvan de xp wordt opgezocht maar niet meetelt?
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
28-9-2009 18:55
Jevy1

Rune Member (6.9)

Ik ga me ook es inschrijven... hopelijk heb ik wat tijd om te RSen maar denk wel dat het zal lukken Plaatje
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
28-9-2009 19:10
Ilovearagorn

Leader (9)

quote:
Opm3 zei: ik ga deze keer niet mee doen, ga wrs te veel werk hebben voor school enja school gaat voor (zker als je afstudeert dit jaar Plaatje)is er deze keer opnieuw zo'n groepje waarvan de xp wordt opgezocht maar niet meetelt?

Het is geen moeite om even n nieuwe niet-meetel categorie te maken Plaatje Denk dat ik dat wel weer doe als er belangstelling is.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
29-9-2009 08:25
Opm3

Inactief

als er zo'n categorie komt ben ik wel kandidaat Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
29-9-2009 18:02
Dark Nike7

Gewist lid

Jammer eigelijk dat het net in zo'n drukke schoolweek is Plaatje .
anders had ik echt voor mega veel xp kunnen gaan maar ik kan dus van die 7 dagen maar 4 dagen rs'en Plaatje .
1-10-2009 06:24
Rize77

Inactief

Ik heb het ook heel druk volgende week...

Maar uiteraard komen er een x aantal uurtjes vrij om te Rsen.
Dus ALS er zo'n groep komt die Opm3 zei, count me in Plaatje.
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
2-10-2009 16:42
Antwoord 1-14 van 14 totaal.

Reageren:

Dit nieuwsbericht is te oud om nog op te mogen posten.