Zoek in het forum!
[Forum] -> [RuneScape Revolution: Clan Nieuws] -> [Nieuwe LB verkiezingsregel]
Nieuwe LB verkiezingsregel
Hallo clanleden!

Zoals jullie vast wel weten zijn de ledenbestuursverkiezingen alweer druk bezig.
Echter willen we nog een kleine aanpassing op de regels toevoegen:
Vanaf dit jaar zijn ex-7+ niet meer toegestaan in het LB.

Hier even een korte FAQ over deze beslissing:

Waarom?
Mensen die uit het MOLteam zijn, zijn eruit met een reden. Misschien kunnen we er gewoon niet mee samenwerken, hebben ze problemen met mensen in het MOLteam, of om persoonlijke redenen. Hoe dan ook zijn ze dus geen goeie keus als lid van een team dat communicatie tussen het MOLteam en de leden moet bevorderen.

Is dat de enige reden?
Natuurlijk niet. We hebben een hele lijst redenen, maar die houden we liever voor ons.

Maar persoon X zou perfect zijn als LBer!
Dat is geen vraag. Maar goed, natuurlijk zijn uitzonderingen mogelijk. Dan moeten we wel een goede reden hebben, dat wordt per geval bekeken, zoals altijd bij uitzonderingen.

En dat Greg zich net heeft aangemeld is puur toeval, of wat?
Nee, Greg willen we niet in het team omdat we niet met hem kunnen samenwerken. De regel is algemeen omdat er meer gevallen zoals dit zijn.

Huh?! Waarom een nieuw topic?!
Omdat de redenen waarom we deze regel willen in het vorige topic verkeerd verwoord waren. Dat topic is verwijderd om verdere verwarring te voorkomen.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Gepost door ThulinmaRetired Sub-Leader (R) op 20-8-2009 04:46
Antwoorden:
Knuffelboom

Gewist lid

Een stuk duidelijker, let the elections begin.
20-8-2009 10:22
The1stnazgul

Inactief

mee eens, legt nu een hoop meer uit. Plaatje dit zal wel mindere verwarring veroorzaken.

ik had het er gister met Tim eventjes over en toen werd het ook al wat duidelijker.

[edit]nadat hij (Tim dus) mij vriendelijk verzocht had om een hoofdletter bij zijn naam te gebruiken heb ik dat toch maar gedaan. [/edit]
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
20-8-2009 10:23
Deemril

Inactief

Ik snap de regel wel, maar ik vind het spijtig voor Greg en Bert!
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Deemril on RuneClan
20-8-2009 19:42
Ewout

Inactief

Stephen, ik heb in 't Lb gezeten, en de MOLs doen echt wel meer dan leden voor de clan (ze kunnen ook meer doen, als je als lid een FotC wilt moet je maar creatief zijn Plaatje), en als je leden laat beslissen over beste sig krijg je 100% vriendjespolitiek.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
20-8-2009 20:07
Just Ne Pker

Leader (9)

Neen Xave, leden kunnen niets insturen Plaatje. We hebben simpelweg een admin waarin we alle avatars en signatures kunnen zien, terwijl we meestal ook een post maken voor ava's/sig's op te schrijven die al in aanmerking komen.

Verder ben ik eigenlijk niet te vinden voor meer "transparantie". Ik ben bang dat dat juist méér problemen zou geven. Het is waar dat een leiding over beslissingen moet nadenken, maar het komt ook (dikwijls) voor dat normale leden niet direct het echte nut zien van een beslissing. Daarom denk ik dat het niet wenselijk is dat het MOLB zich nog méér zou moeten verantwoorden voor beslissingen. Daarom vind ik het raar dat sommigen (ik bedoel niemand in het speciaal, het wordt gewoon af en toe gezegd) melodramatisch terugdenken aan die goeie ouwe tijd, met Drass nog als leader. Nu, ikzelf het die periode nauwelijks/niet meegemaakt, maar als ik door de Clannews-topics blader (die natuurlijk maar een deel van het verhaal zijn, da's waar), vind ik net dat we méér open zijn dan voordien en dat is nu al niet altijd even makkelijk.

Over de medals in het algemeen:
Een telling van de laatste vijf medaluitreikingen (=afgelopen jaar) geeft me dit beeld:
-Blad van herkenning: Gregoryw, Jarre9, Zubat-Freak, Hendrik73, Darnk Nike7, Nollie28, Mzzlaersword, SharonF, Just Ne Pker, Elanthiel
quote:
-Originality medal: Ilovearagorn, Jarre9, Arjan, Jules
-Event Puim: Ilovearagorn, Zubat-Freak, Hendrik73, Nollie28, Otherwise777, Arnoud X122
-Skillpage Star: Just Ne Pker, Ilovearagorn
-Memberpage medal: H0tmarijke, Hendrik73, Pete MT
-RA medal: Koop723
-Flame of the Clan: Just Ne Pker, Thulinma
-Erelint: Arnoud X122

Er zijn dus twee medals (drie, maar erelint is echt extremely rare) uitgereikt aan MOL-team; FotC en SP star. Dan kan je zeggen dat het niet helemaal objectief is (al hebben de ontvangers die niet aan zichzelf uitgereikt), maar zelfs toen ik nog een lid was, vond ik het niet onterecht dat MOL's nu eenmaal meer mogenlijkheden hebben om iets voor de clan te doen. Ook over BvH kan je iets zeggen, want het gehele LB heeft een blaadje gekregen, maar dat vind ik ook niet verwonderlijk, aangezien ze ook meer mogenlijkheden hebben om zich bekend te maken. Het zou ook unfair zijn om ze te "discrimineren" omdat ze LB zijn. Het blijven tenslotten leden (af en toe terugsteken mag best wel Plaatje). Misschien dat je voor BvH kan overwegen om met een nominatie/stem-systeem kan werken, maar hier ben ik persoonlijk geen voorstander van. Niets houd je natuurlijk tegen om het te posten op het ideeënboard, maar ik vrees ervoor Plaatje.

Anyway, dit is al een serieuze post geworden qua lengte (en ook wel qua inhoud) en aangezien ik morgen vróég uit bed moet (05:15h), ga ik hier afsluiten en naar bed gaan, alhoewel ik ongetwijfeld nog een pak meer te zeggen/typen had. Maar ik sta altijd open voor verdere discussies Plaatje.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Ingame aanspreekbaar als Findolfin

Success was, and will always be, defined as getting up one more time than you've been smacked down.
- Gary Raser
20-8-2009 22:19
I Denvin I

Mith Member (4.0)

Wat jammer,wou net voor bert gaan stemmen Plaatje
Beste leader die ik ooit gehad heb :$
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
21-8-2009 16:18
Thulinma

Retired Sub-Leader (R)

Persoonlijke conversaties heb ik uit dit topic gehaald.
Jongens, die horen niet in het nieuws.
Als je een gesprek wilt, neem dan direct contact op. In fact, neem contact op met mij als je problemen hebt met de nieuwe regel. Dat meen ik. Spreek me aan op IRC/MSN/whatever.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
21-8-2009 23:13
Habbostery

Inactief

Wel jammer dat ze er niet meer in mogen, maar kan het ook wel begrijpen Plaatje

Zal me benieuwen wie er deze keer door de verkiezingen komen Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
22-8-2009 13:55
Pttim

Moderator (7)

Erg begrijpelijk dat een LB-er goed overweg moet kunnen met de MOLs en andersom! Ook de leden hebben er niets aan wanneer er spanning en wantrouwen is tussen beide. Deze maatregel komt het functioneren van het LB alleen maar ten goede!!
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Image and video hosting by TinyPic
23-8-2009 12:57
Jmthebigman

Rune Member (6.9)

vind als een ex 7+er mee wil doen dan moet dat kunnen...
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
active rs player, pro-castlewars-player between 2004-2008
24-8-2009 00:06
Jules

Inactief

Gelukkig is jouw mening volstrekt irrelevant.

NICE.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
25-8-2009 10:40
Antwoord 1-11 van 11 totaal.

Reageren:

Dit nieuwsbericht is te oud om nog op te mogen posten.