Zoek in het forum!
[Forum] -> [RuneScape Revolution: Clan Nieuws] -> [[DM toernooi] Inschrijvingen geopend]
[DM toernooi] Inschrijvingen geopend
Een goeie morgen deze morgen!

Zoals al is gezegd op de laatste vergadering, is het weer tijd voor een RSR Death Match Toernooi. Dus, slijp jullie scimitars en verfijn jullie krachtdrankjes tot perfectie, want het grootse gevecht om de Ribbon zal binnenkort losbarsten.

Plaatje[http://www.rsrclan.com/rewards/lintje/classic/dm-ribbon.gif]>

Het betreft hier een wisselribbon, dat houdt in dat de winnaar zijn ribbon kwijtraakt als bij het volgende DM toernooi een ander wint. In dit geval is het Folkie5 die zijn titel moet verdedigen.

De adrenaline stroomt natuurlijk door jullie bloedvaten nadat jullie dit gelezen hebben, maar voor jullie elkaar in de pan kunnen hakken, zullen jullie je eerst moeten inschrijven. En dat kan vanaf nu! Dus, haast je naar het evenementenboard, althans, nadat je gelezen hebt hoe het DM toernooi zal gaan verlopen.

Inschrijvingen
» Allereerst zijn er uiteraard dus de inschrijvingen. Deze zijn van vandaag, de 10e augustus, tot en met zondag, de 16e augustus.
» Iedereen mag zich inschrijven, maar, je moet met een RS account vechten dat in de NaamDB staat en confirmed is. (Accounts gemarkeerd met ISRR mogen niet meedoen)
» Inschrijven doe je door een post te maken in het inschrijvings topic op het Evenementen Board, met daarin het RS account waarop je wilt meedoen.

De 1e ronde: poules
» Iedereen die zich ingeschreven heeft wordt geheel willekeurig ingedeeld in een poule.
» Elke poule heeft ongeveer 3 tot 5 deelnemers, zodat het totale aantal poules een macht is van 2. (Dus, 1, 2, 4, 8, 16 etc)
» Iedereen in een poule heeft een DM met alle andere personen in die poule. Jullie hebben een week om al je gevechten te doen.
» Spreek met je tegenstanders af via RSR PM, de IRC Chat en/of de Clanchat. ("RSR ClanChat") Heb je moeite om met iemand af te spreken, neem dan op tijd contact op met een MOLB.

De DMs zelf
» Het gevecht zelf vindt plaats in de Duel Arena te Al Kharid.
» Om het gevecht geldig te maken, moeten jullie zorgen dat er een scheids aanwezig is. De 6.95 en hoger zijn daarvoor beschikbaar. De scheids controleert jullie invens en tekent de uitkomst op.
» In principe vindt de DM plaats in f2p, met full rune, een scimitar en r2h, een str pot en lobsters als food. Alle prayers zijn toegestaan. Als jullie daar vanaf willen wijken mag dat, maar alleen als beide deelnemers dat graag willen, en vergeet vooral niet aan de scheids te vertellen dat jullie dat willen. Het enige waar je niet vanaf mag wijken is de lobsters als food.
» Er wordt namelijk gebruik gemaakt van een zgn. handicap van 1 lobster per 1.5 cmb verschil. Dit houdt in dat degene met hoger combat minder food heeft dan de lagere, zodat het gevecht eerlijker is. De afronding betekent dat bij 1 combat level verschil 1 lobster minder en bij 2 en 3 combat levels verschil 2 lobsters minder toegestaan zijn.

Na de 1e ronde
» Van elke poule gaan de 2 besten door. Bij gelijkspel tussen Jantje en Klaasje, gaat degene door die in het gevecht "Jantje vs Klaasje" had gewonnen.
» Na de 1e ronde is er geen poule systeem meer. Iedereen wordt willekeurig ingedeeld in gevechten die werken volgens een afvalsysteem, dus als Piet tegen Henk moet en Henk wint, gaat Henk door en heeft Piet pech.
» Voor elke serie gevechten na de 1e ronde is weer een week tijd beschikbaar. Is iedereen al klaar gaan we natuurlijk gewoon door.
» De gevechten gaan zo door tot er nog maar 2 deelnemers over zijn. De finale bestaat uit een 'Best of 3'.

Dat was het qua uitleg, nu hup hup hup naar het inschrijvingstopic!

~ Cat
namens de MOLBs

PS: De regels van het Levelboard zijn aangepast. Lees ze eens na!
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Gepost door IlovearagornLeader (9) op 10-8-2009 07:57
Antwoorden:
Thexcamelot

Inactief

I'm in!!!! Plaatje met thexcamelot (f2p)
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Image Hosted by ImageShack.us
10-8-2009 09:38
Hendrik73

Rune Member (6.9)

Leuk. Plaatje Hopelijk kom ik door de 1e pool heen met het toernooi. Plaatje Geen nieuws over het LB in CN?
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
10-8-2009 10:07
Just Ne Pker

Leader (9)

Succes aan alle deelnemers, ik ben nog aan het twijfelen of ik mee ga doen Plaatje.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Ingame aanspreekbaar als Findolfin

Success was, and will always be, defined as getting up one more time than you've been smacked down.
- Gary Raser
10-8-2009 11:25
Cotoneaster

Inactief

in f2p maar ben daar nie pro in lol
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
[IMG]http://i44.tinypic.com/28sll06.png[/IMG]
10-8-2009 23:36
Zubat-freak

Inactief

yay we hebben weer dm toernooi ^^
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Image and video hosting by TinyPic
11-8-2009 01:48
Mzzlaersword

Inactief

Mzzlaersword, count me in Plaatje Al moet ik er member voor wordenPlaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
- Simon (1988-heden)
11-8-2009 09:03
Deemril

Inactief

Veel geluk iedereen! Ik weet nog niet zeker of ik ga meedoen...
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Deemril on RuneClan
11-8-2009 10:15
Jevy1

Rune Member (6.9)

Voor het skilltoernooi was ik te laat.. maar nu doe ik mee Plaatje F2P Plaatje
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
11-8-2009 11:30
Jules

Inactief

Hier ben ik wel bereid aan mij te doen, lijkt me wel gezellig! Plaatje.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
11-8-2009 12:40
Otherwise777

Inactief

Ik ga ook weer meedoen ;p
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Adopt one today! Adopt one today! Adopt one today! Adopt one today! Adopt one today! Adopt one today! Adopt one today! Adopt one today!
11-8-2009 13:06
Classicking2

Inactief

i'm in (Classicking2)(f2p)
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
16-8-2009 11:14
Antwoord 1-11 van 11 totaal.

Reageren:

Dit nieuwsbericht is te oud om nog op te mogen posten.