Zoek in het forum!
CE 17
Goeiedag luitjes,

Zoals beloofd op de vergadering van juni, verschijnt hier voor jullie ogen de Clannews-post omtrent ons 17de Clan Event. De grote vernieuwing deze keer zal zien dat we ook mensen van buiten RSR zullen uitnodigen om deel te nemen aan dit event, zodat mensen kunnen kennismaken met onze wonderlijke community en hopelijk zullen we ons ledenaantal zien stijgen! Maar wat is nu de opzet? Wel, het zal een good 'ld ClanWars gevecht worden!

Het is de bedoeling dat we drie rondes zullen uitvechten, die elk 15 minuten zullen duren en 5 minuten pauze zullen hebben ertussen. Dit komt erop neer dat de eerste ronde om 20:05h zal beginnen, de tweede ronde om 20:25h en de derde ronde om 20:45h, wees dus op tijd! Natuurlijk is er geen gevecht zonder regels:
  • Niet returnen (daarom ook drie rondes)
  • Geen food
  • All styles
  • Turrets Area

De twee clanchats die zullen dienen om het gevecht te organiseren zijn die van Cat (Ilovearagorn) en die van mezelf (Just Ne Pker, surprise!). Jullie, onze trouwe RSR-leden, zullen verdeeld worden over deze twee clanchats en daarom vragen we jullie om al op voorhand in te schrijven, zodat we al zoveel mogelijk mensen op voorhand kunnen toevoegen, dat maakt het voor ons wat makkelijker op de dag zelf. Je kan jezelf inschrijven op de sticky op Evenementenboard.

Hopelijk zien we een groot deel van RSR terug op de 20ste en ook een hoop nieuwe leden!

P.s.1: we zullen reclame maken voor dit CE op het Nederlandstalig deel van de Runescapefora, laat gerust een berichtje achter daar om het topic te bumpen en het populair te maken Plaatje.
P.s.2: natuurlijk mag je ook altijd zelf vrienden uitnodigen!
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Ingame aanspreekbaar als Findolfin

Success was, and will always be, defined as getting up one more time than you've been smacked down.
- Gary Raser
Gepost door Just Ne PkerLeader (9) op 13-6-2009 14:48
Antwoorden:
Sir Mvl

Inactief

Superb! Plaatje[http://www.rsrclan.com/rewards/duimpje/classic/event.gif]>             
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
13-6-2009 15:10
Deemril

Inactief

Wel een goede manier van leden aan te werven, ik zal zeker eens bumpen =D! Cool CE, hopelijk kan ik komen.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Deemril on RuneClan
13-6-2009 15:28
Thexcamelot

Inactief

Ik heb een vrienden-voebaltoernooi die dag. mochten we niet al te ver komen (ga ik wel vanuit) dan doe ik gewoon lekker mee. dus count me in Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Image Hosted by ImageShack.us
13-6-2009 15:53
Alabuka2

Inactief

Ziet er zo te zien wel leuk uit Plaatje

Ik kan niet met zekerheid zeggen dat ik er zal zijn dus daarom ga ik me niet op voorhand inschrijven. Maar moest ik toch komen zal ik dat wel een uurtje of zo van te voren laten weten

Anders misschien ergens een quick link naar dat topic op de rsof dat we allemaal kunnen bumpen Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
13-6-2009 16:26
Emavg

Inactief

Ik kom, Da PVP Joker komt (Dat moet ie, gnagna.) en Yangsta 033 misschien, en een IRL vriend. is dat niet vet? verder zal ik nog wel wat mensen op Xbox live pesten en laten komen >Plaatje en ik ga kijken of een andere vriend van Runescape kan komen.

brb, Ff bumpen!!
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
13-6-2009 17:00
Deemril

Inactief

Mmmm dat topic op runescape vind ik niet..

Alleen zo'n topic van Just Ne pker met "RSR daagt jullie uit" en daarin staat: wrong forum.

EDIT: Ik heb het al gevonden ([http://forum.runescape.com/forums.ws?122,123,79,58971644] Voor als je ook eens zou willen bumpen)

EDIT2: Stijn, zou je er ook niet beter de site bijzetten van RSR?
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Deemril on RuneClan
13-6-2009 17:32
Opm3

Inactief

deem:

Quick find code: 122-123-79-58971644
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
13-6-2009 17:35
Just Ne Pker

Leader (9)

Deemril, je mag helemaal geen links geven naar andere websites op Runescape of op de Runescapefora Plaatje.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Ingame aanspreekbaar als Findolfin

Success was, and will always be, defined as getting up one more time than you've been smacked down.
- Gary Raser
13-6-2009 18:10
Gregoryw

Rune Member (6.9)

Ik heb geen vrienden Plaatje

Nee, serieus. Ik zal er er zijn!
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
13-6-2009 19:20
Deemril

Inactief

quote:
Just Ne Pker zei: Deemril, je mag helemaal geen links geven naar andere websites op Runescape of op de Runescapefora Plaatje.

Plaatje, dat wist ik niet! Maar het moet dan zeker vermeld worden op CE17
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Deemril on RuneClan
13-6-2009 19:29
Ijmuide 222

Inactief

Als ik tijd heb zal ik ook wel komen.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
13-6-2009 20:33
Otherwise777

Inactief

leuk, ik kom met een andre account aangezien mijn eige account nog steeds banned is ;p
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Adopt one today! Adopt one today! Adopt one today! Adopt one today! Adopt one today! Adopt one today! Adopt one today! Adopt one today!
15-6-2009 11:12
Jules

Inactief

Sorry maar ik ga dan andere dingen doen. Zaterdagavond man, jezus :/.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
15-6-2009 11:58
Mats

Gewist lid

Ik wilde net zeggen: ik zal proberen, tot ik zag: Zaterdagavond? Wat een beroerde avond.
15-6-2009 12:15
Wizardmag

Inactief

Ah fijn, ziet er nice uit, ik kom als ik kan! Alhoewel, zaterdagavond lukt wss niet...
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Uploaded with ImageShack.us
15-6-2009 16:35
Antwoord 1-15 van 15 totaal.

Reageren:

Dit nieuwsbericht is te oud om nog op te mogen posten.