Zoek in het forum!
[Forum] -> [RuneScape Revolution: Clan Nieuws] -> [Frontpage, Logo en NaamDB]
Frontpage, Logo en NaamDB
Ja ja, we zijn weer druk bezig geweest!

Zoals je vast al merkte tijdens het inloggen, hebben we een nieuwe frontpage.
De oude was echt wel veel te kinderachtig met al dat bloed en bliksem en zo, dus schreven we een wedstrijd uit voor een nieuw logo.
Dat nieuwe logo is er ook, maar daar kom ik straks op terug.
Naar aanleiding van het winnende logo, is er een mooi passende skin gemaakt.
Die kennen jullie al, dat was New Dawn. New Dawn is nu ook op de frontpage en de aanmeld bladzijde.

Dan nu: het winnende logo!
Plaatje
Ja, hij is mooi. We weten het. Plaatje

We hadden moeite met uit de 3 inzenders te kiezen, vooral omdat ze allemaal wel mooi werk hadden geleverd, maar geen van allen echt geweldig waren. Dus, wat deden we? We hebben ze gemixt.
Het zwaard is een door mij gepimpte versie van een ontwerp door Thojohn22.
De letters waar het zwaard doorheen steekt zijn ontworpen door Xaverius.
En last but not least, het kleurenschema is van de hand van Sir MVL!

Dan is er nog een derde puntje. Jawel! De NaamDB is eindelijk gelanceerd.
In de NaamDB (te vinden onder Communicatie in het menu) kan je je IRL, Chat, en RS namen invoeren. Van elk type kan je er meerdere doen, zo kan je bijvoorbeeld ook je alt RS characters in onze highscores krijgen.
Let op: Iedereen moet zijn of haar RS character invoeren in de Naam DB, anders zullen je stats en highscore vermelding verdwijnen van de site!

De effecten van de NaamDB zijn nu vooral te merken in de nieuwe highscores op de frontpage, die de top 15 weergeeft van RS accounts in plaats van de top 3 van ledennamen, en op de chat, waar onze chatbot Pino 2 nieuwe commando`s heeft geleerd (!whois en !seen). Deze commando`s kan je gebruiken om op te zoeken wanneer iemand het laatst op de chat was en wat ook alweer de RSR naam was van RS account X.
Probeer het allemaal maar eens uit!

In de toekomst kunnen jullie nog verwachten:
- Meerdere RS account stats gelist op je profiel
- Grafieken weergeven van hoe snel je al je stats trained
- Het gebruiken van een niet-RS naam op de site is nu officieel toegestaan, dus renames komen weer beschikbaar.
- En natuurlijk nog veel meer!

Trouwens, als een PS`je nog even dat er ondertussen alweer een heleboel skins te kiezen zijn! Was je dit nog niet opgevallen en ben je al dat bruin beu? Kijk dan even bij instellingen.

Have fun!
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Gepost door ThulinmaRetired Sub-Leader (R) op 25-5-2009 21:36
Antwoorden:
Rutgerino

Inactief

Mooi hoor. Althans, de highscores dan. Laten we zeggen dat ik nog even moet wennen aan het nieuwe logo. Wanneer komen de shirts?
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
25-5-2009 21:39
Red Jannix

Inactief

Lol, ik was eerder dan `t clannieuws! Plaatje

`t Logo vind ik ook ff wennen.

Edit: Lol ik heb twee andere accounts van Cat gezien Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Oldskool signature!
Niet echt actief helaas..
25-5-2009 21:44
Arjan

Gewist lid

Mooi gemaakt thul, nog even wennen maar alles komt goed Plaatje
25-5-2009 21:48
Twan

Rune Member (6.9)

Top 15 is alleen wat overdrevenPlaatje Verder ziet het er helemaal te gek uit, veel beter dan eerst.Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Image and video hosting by TinyPic
25-5-2009 21:54
Ewout

Inactief

Ik sta in de top drie, EINDELIJK ERKENNING Plaatje
Ontopic: Mooie skin, het is inderdaad even wennen, maar het is nu overzichtelijker enzo.
En de Naam DB is echt een godsgeschenk, anders kon ik nooit meer mijn stat updaten Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
25-5-2009 22:11
Mrkuolematon

Gewist lid

Wow, zeer nice gedaan, vooral dat namechangen klinkt me goed in de oren Plaatje Plaatje.

Nicde done!

*applaus*

Misschien ook een functie om jezelf inactief te zetten?
Of is er een goede reden dat niet te doen?
25-5-2009 22:14
Stanley

Rune Member (6.9)

Thul, mooie update weer Plaatje!
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
25-5-2009 22:23
Gregoryw

Rune Member (6.9)

Posted with I-mode:
Leuk updates, ik zal straks als ik aan mijn PC zit even alles keuren. Ook bedankt voor de kleine Imode aanpassing. Goed werk, meer van dit Plaatje
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
25-5-2009 22:24
Nighthell14

Inactief

Hij gaat echt lekker Thul, vooral met de vele skins die binnenkort allemaal beschikbaar zijn! Plaatje
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
25-5-2009 22:26
Swords1989

Inactief

Hele mooie update, en leuke nieuwe skins.
Natuurlijk ook de i-mode update, misschien dat Gregory, ik & anderen nog meer leuke/handige dingen kunnen verzinnen voor i-mode modus.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
25-5-2009 22:27
Just Ne Pker

Leader (9)

Zie hem puntjes scoren voor de populariteitsverkiezing van volgend jaar... You evil bastard! !

Ook mooi werk nzo.. :$
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Ingame aanspreekbaar als Findolfin

Success was, and will always be, defined as getting up one more time than you've been smacked down.
- Gary Raser
25-5-2009 22:29
Pk-jos

Inactief

Potverdikke em eeft et weer es geflikt!

`t ziet er zeer goed uit Thul, ben vooral blij dat combat nu in de HoF staat Plaatje en dat hij werkt op doorgaand level(bv101) sta nu met alle cmb skills #2 en combat zelf #1 Plaatje

Maar nog 1vraagje, kan je de HoF niet tegenhouden door er met je muis boven te gaan staan zoals de berichtenbalk? Zou handig zijn als je hem es wilt bestuderen Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
25-5-2009 22:29
Ewout

Inactief

Ohja, Jaron, wanneer zijn mijn vaandels beschikbaar? ^^
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
25-5-2009 22:33
MacGyver

Retired Leader (R)

quote:
Pk-jos zei: Wel 1 ding dat ik echt niet kan laten, voor Pol, Cat en Stijn:

In de NaamDB (te vinden onder Communicatie in het menu) kan je je IRL, Chat, en RS namen invoeren. Van elk type kan je er meerdere doen, zo kan je bijvoorbeeld ook je alt RS characters in onze highscores krijgen.
Let op: Iedereen moet zijn of haar RS character invoeren in de Naam DB, anders zullen je stats en highscore vermelding verdwijnen van de site!

ik citeer in drukletters: VAN ELK TYPE KAN JE ER MEERDERE DOEN. Mag ik potverdorie mijn 2uur durende discussie terug En mijn irl namen?

Mvg Jos

papborstelkat it, en NU BEN IK HET GODVERDOMME ZAT. Terug naar ideeen bord jij, ik post daar je hele godvergeten e-mail-onzin. KRIJG HET GODVERDOMME IN JE HOOFD DAT DOOPNAMEN GEEN APARTE IRL-NAMEN ZIJN. JE HEET NIET ZOWEL JOS ALS ERNST ALS TONY ALS ROGER, JE HEET JOS ERNST TONY ROGER. Jaron is het MET ONS EENS, hij heeft de HELE discussie gevolgd, hij heeft zelfs nog zijn mening gegeven. BEN je achterlijk of LIJKT dat maar zo?
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats

25-5-2009 22:48
Pttim

Moderator (7)

quote:
Just Ne Pker zei: Zie hem puntjes scoren voor de populariteitsverkiezing van volgend jaar... You evil bastard! !

Ook mooi werk nzo.. :$

Dat zijn idd een hoop punten voor de verkiezingen!
Good job Thulinma!! Ga zo door, want je bent erg lekker bezig de laatste tijd!!
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Image and video hosting by TinyPic
25-5-2009 22:54
Antwoord 1-15 van 52 totaal.
>> Volgende 15

Reageren:

Dit nieuwsbericht is te oud om nog op te mogen posten.