Rutgerino Inactief | Mooi hoor. Althans, de highscores dan. Laten we zeggen dat ik nog even moet wennen aan het nieuwe logo. Wanneer komen de shirts? 25-5-2009 21:39 | ||
Red Jannix Inactief | Lol, ik was eerder dan `t clannieuws! `t Logo vind ik ook ff wennen. Edit: Lol ik heb twee andere accounts van Cat gezien Niet echt actief helaas.. 25-5-2009 21:44 | ||
Arjan Gewist lid | Mooi gemaakt thul, nog even wennen maar alles komt goed 25-5-2009 21:48 | ||
Twan Rune Member (6.9) | Top 15 is alleen wat overdreven Verder ziet het er helemaal te gek uit, veel beter dan eerst. 25-5-2009 21:54 | ||
Ewout Inactief | Ik sta in de top drie, EINDELIJK ERKENNING Ontopic: Mooie skin, het is inderdaad even wennen, maar het is nu overzichtelijker enzo. En de Naam DB is echt een godsgeschenk, anders kon ik nooit meer mijn stat updaten 25-5-2009 22:11 | ||
Mrkuolematon Gewist lid | Wow, zeer nice gedaan, vooral dat namechangen klinkt me goed in de oren . Nicde done! *applaus* Misschien ook een functie om jezelf inactief te zetten? Of is er een goede reden dat niet te doen? 25-5-2009 22:14 | ||
Stanley Rune Member (6.9) | Thul, mooie update weer ! 25-5-2009 22:23 | ||
Gregoryw Rune Member (6.9) | Posted with I-mode: Leuk updates, ik zal straks als ik aan mijn PC zit even alles keuren. Ook bedankt voor de kleine Imode aanpassing. Goed werk, meer van dit 25-5-2009 22:24 | ||
Nighthell14 Inactief | Hij gaat echt lekker Thul, vooral met de vele skins die binnenkort allemaal beschikbaar zijn! 25-5-2009 22:26 | ||
Swords1989 Inactief | Hele mooie update, en leuke nieuwe skins. Natuurlijk ook de i-mode update, misschien dat Gregory, ik & anderen nog meer leuke/handige dingen kunnen verzinnen voor i-mode modus. 25-5-2009 22:27 | ||
Just Ne Pker Leader (9) | Zie hem puntjes scoren voor de populariteitsverkiezing van volgend jaar... You evil bastard! ! Ook mooi werk nzo.. :$ Ingame aanspreekbaar als Findolfin Success was, and will always be, defined as getting up one more time than you've been smacked down. - Gary Raser 25-5-2009 22:29 | ||
Pk-jos Inactief | Potverdikke em eeft et weer es geflikt! `t ziet er zeer goed uit Thul, ben vooral blij dat combat nu in de HoF staat en dat hij werkt op doorgaand level(bv101) sta nu met alle cmb skills #2 en combat zelf #1 Maar nog 1vraagje, kan je de HoF niet tegenhouden door er met je muis boven te gaan staan zoals de berichtenbalk? Zou handig zijn als je hem es wilt bestuderen 25-5-2009 22:29 | ||
Ewout Inactief | Ohja, Jaron, wanneer zijn mijn vaandels beschikbaar? ^^ 25-5-2009 22:33 | ||
MacGyver Retired Leader (R) | quote: papborstelkat it, en NU BEN IK HET GODVERDOMME ZAT. Terug naar ideeen bord jij, ik post daar je hele godvergeten e-mail-onzin. KRIJG HET GODVERDOMME IN JE HOOFD DAT DOOPNAMEN GEEN APARTE IRL-NAMEN ZIJN. JE HEET NIET ZOWEL JOS ALS ERNST ALS TONY ALS ROGER, JE HEET JOS ERNST TONY ROGER. Jaron is het MET ONS EENS, hij heeft de HELE discussie gevolgd, hij heeft zelfs nog zijn mening gegeven. BEN je achterlijk of LIJKT dat maar zo? 25-5-2009 22:48 | ||
Pttim Moderator (7) | quote: Dat zijn idd een hoop punten voor de verkiezingen! Good job Thulinma!! Ga zo door, want je bent erg lekker bezig de laatste tijd!! 25-5-2009 22:54 |