Zoek in het forum!
[Forum] -> [RuneScape Revolution: Clan Nieuws] -> [Skillpages, Monsterhunting, Newsflash 29 en Clanevent 16]
Skillpages, Monsterhunting, Newsflash 29 en Clanevent 16
Hoi hoi,

Hier ben ik weer met wat nieuws over de skillpages! Deze keer heb ik maar twee puntjes Plaatje. Ten eerste wil ik erop wijzen dat vanaf nu alle mensen die een guide schrijven die in "Overig" thuishoort (being: monsterhunting, minigames en cityguides), geacht worden om deze te maken in de vooropgestelde lay-out/code, te vinden in de sticky "[Forum] -> [Quests & Skillpages Bord] -> [HTML-form skillpages]". Het doel hiervan is om een overzichtelijke code te krijgen van de skillpages en eenzelfde lay-out voor alle guides te hebben. Eventuele commentaar en/of opmerkingen mogen ook altijd in de sticky gegeven worden.

Ten tweede zou ik willen vragen aan iedereen die wel eens naar God Wars Dungeon gaat om te boss hunten, hun outfit & inventory te screenen en die door te sturen naar mij, samen met hun levels, de grootte van hun team, de boss die ze killen en de tactiek die ze gebruiken (korte beschrijving is genoeg). Zoals je kan raden, is mijn plan om een GWD-guide te gaan schrijven en daarvoor is alle hulp dus meer dan welkom, aangezien dat een vrij grote guide wordt Plaatje.

Dat was het, nu terug guides schrijven jullie!

Tenminste.. Nadat jullie de Newsflash hebben gelezen die nu uit is!

Onze grote leider Thulinma heeft een lading werk gedaan aan de manier waarop de MOLBs hun verslagjes insturen, en hoe het geheel weergegeven wordt. Meld dus vooral je bugs via de MOLmail, technisch of newsflash, kies maar wat leuks.

Daarnaast zal zaterdagavond het 16e Clanevent plaatsvinden.
quote:
[Het 16e Clanevent] - Organisator: De Leaders - Datum en tijd: za 16 mei 2009 20:00 - Plaats: World 120 bij Varrock Castle Courtyard

Het event noemen we "Merchers` Trails", en het zal een soort van Treasure Trail event worden. Hoe het allemaal precies gaat, merken jullie daar natuurlijk wel Plaatje Vergeet ook niet de RSR Clanchat te joinen!

Goed, over and out.

~Cat en Stijn
namens de MOLBs
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Ingame aanspreekbaar als Findolfin

Success was, and will always be, defined as getting up one more time than you've been smacked down.
- Gary Raser
Gepost door Just Ne PkerLeader (9) op 16-5-2009 00:15
Antwoorden:
Arnoud X122

Retired Sub-Leader (R)

Looking good. Nu nog hopen dat men voor jouw projecten meer enthousiasme heeft als voor questguides schrijven, stelletje eikels!Plaatje

~Arnoud
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
15-5-2009 17:00
Gregoryw

Rune Member (6.9)

Mooi werk Thul!

De NF zal ik meteen eens gaan lezen..
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
16-5-2009 00:10
Nollie28

Operator (8)

Jeey won the picpost.
Nf is er weer en er zitten weer leuke quotes en verhalen in. Vond zelf het verhaal van de redactie wel mooi.

@ De monsterhunting guides: Good luck Stijn met het verzamelen van al de data. Hopelijk kan je genoeg mensen bereiken die bereid zijn je te helpen met je project.

Dat was het dan wel weer. Zie jullie allemaal morgen op het clanevent he Plaatje.
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
16-5-2009 00:25
Rutgerino

Inactief

Wat een gaaf verhaal! Wie heeft dat geschreven?
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
16-5-2009 00:49
Pttim

Moderator (7)

Nieuwe newsflash!! Ik ga hem gelijk lezen!
Jammer dat ik opnieuw niet op het clanevent aanwezig kan zijn Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Image and video hosting by TinyPic
16-5-2009 10:25
Mzzlaersword

Inactief

Leuke NF weer Plaatje Ben benieuwd hoeveel mailtjes Tim gaat krijgen hahaha Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
- Simon (1988-heden)
16-5-2009 10:27
Hendrik73

Rune Member (6.9)

Leuke NF. Plaatje Vanavond ben ik alleen thuis samen met een magnetron maaltijd, dus het ce zal ook wel in orde komen. Plaatje
@ Stijn, zoek je ook nog equip & inv screens voor aviansies?
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
16-5-2009 11:21
Chocoman77

Inactief

Leuke NF. Ik zal proberen te komen naar het clanevent maar zoals altijd zal het waarschijnlijk weer niet lukken...
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
16-5-2009 12:59
Just Ne Pker

Leader (9)

Neen Hendrik, of dat is althans niet de hoofdbedoeling. Aanvullingen op guides mag natuurlijk altijd, maar momenteel wil ik vooral set-ups voor de bosses Plaatje.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Ingame aanspreekbaar als Findolfin

Success was, and will always be, defined as getting up one more time than you've been smacked down.
- Gary Raser
16-5-2009 13:42
Deemril

Inactief

Leuke NF alweer, maar mijn mopjes staan er weer niet in Plaatje.
Die gwd guide zal ik zeker gebruiken als ik member ben Plaatje.
Gl Stijn!

EDIT: Het clanevent vond ik héél erg geslaagd, spijtig dat ik 5min te laat was... zo moest ik altijd wachten tot dat de trade limit hersteld was Plaatje.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Deemril on RuneClan
16-5-2009 14:16
Nouno2

Inactief

Altijd leuk om eens te lezen^^
Btw, dat van greg is ook wel eens interessant om te weten,
wist wel dat hij nachtdienst deed, mr niet precies wat^^
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
6de plaats survival toernooi 2008/2009
16-5-2009 17:29
Sir Mvl

Inactief

Gj allen! : )      
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
16-5-2009 18:38
Gregoryw

Rune Member (6.9)

quote:
Nouno2 zei: Altijd leuk om eens te lezen^^
Btw, dat van greg is ook wel eens interessant om te weten,
wist wel dat hij nachtdienst deed, mr niet precies wat^^
Daarom dat verslagje Plaatje
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
16-5-2009 21:49
Thexcamelot

Inactief

Mooie nf, die guides zeggen me niet zoveel de opstellig maakt het zowiezo niet fijn om er naar te kijken, maar ach wel tijd verdrijf voor sommige Plaatje en over het clanevent. nu was het een beetje crappy, maar het had een mooi Ce event kunnen zijn. zonder trade limit.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Image Hosted by ImageShack.us
17-5-2009 11:38
Jules

Inactief

Haha, de newsflash was weer leuk om te lezen Plaatje. Geinige uitspraken en een mooi verhaal van Rutgerino Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
17-5-2009 12:23
Antwoord 1-15 van 16 totaal.
>> Volgende 1

Reageren:

Dit nieuwsbericht is te oud om nog op te mogen posten.