Zoek in het forum!
[Forum] -> [RuneScape Revolution: Clan Nieuws] -> [[Beste Lid] Verkiezing gesloten!]
[Beste Lid] Verkiezing gesloten!
[Catedit]
Oké, het is gedaan.

~ UITSLAGEN ~

Beste MOLB 2008/2009
# Naam Punten
1 Thulinma 414
2 Ilovearagorn 361
3 MacGyver 357
4 Arnoud X122 334
5 Just Ne Pker 310
6 Glowball02 263
7 Nighthell14 256
8 Sharonf 238
9 Mzzlaersword 234
10 Sir Mvl 198

Beste Lid 2008/2009
# Naam Punten
1 Gregoryw 327
2 Zubat-freak 184
3 Ewout 169
4 Otherwise777 158
5 Hendrik73 155
6 Kobe 152 134
7 Pk-jos 132
8 Twan 123
9 Catznc00kies 115
10 Nouno2 87

[/Catedit]

Goeiemorgen dierbare clanleden!

Het is vandaag inmiddels 2 weken geleden dat de Beste Lid Verkiezing geopend werd, dus dat kan alleen maar betekenen dat deze vanavond zal sluiten.

Vanavond 23h zal de stemming offline gehaald worden, en wordt de uitslag gepost.
Stem dus je laatste puntjes weg, manipuleer je vriendje nog wat omhoog of w/e, maar zorg dat voor elven vanaaf al je stemmen staan zoals jij ze wilt hebben.

Tot vanavond,
~ Cat
namens de MOLBs.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Gepost door IlovearagornLeader (9) op 7-5-2009 09:15
Antwoorden:
Zubat-freak

Inactief

grtz iedereen die in top 10raakte, had liever paar mensen hoger gezien maar de clan vindt blijkbaar van niet..

Anyway , krijg ik nu 2de plaats banner ofzo? XD
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Image and video hosting by TinyPic
8-5-2009 08:18
Ilovearagorn

Leader (9)

Nope, Zubje Plaatje Je zal het moeten doen met de eer.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
8-5-2009 08:33
Pk-jos

Inactief

quote:
Zubat-freak zei: grtz iedereen die in top 10raakte, had liever paar mensen hoger gezien maar de clan vindt blijkbaar van niet..

Banner met:
Beste RSR lid 2009
Eerste plaats/Tweede/.../Zevende/.../Tiende

En voor de mols dan
Best RSR mol 2009

Mja komt er toch niet,al zou het mooi zijn, en veel plaats neemt het ook niet in, en er zijn maar 20mensen die em krijgen Plaatje

En @ Cat, over een paar dagen is iedereen die voting vergeten tot volgend jaar, zonder banners, met zou je nog kunnen zien wie verkozen werd Plaatje
Zoveel werk is het toch niet denk ik? Allemaal zelfde achtergrond en 1stukje tekst aanpassen Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
8-5-2009 14:07
Emissio

Inactief

@Pk Jos: Wil jij herinnerd worden als populair in een runescape community dan?

Gefeliciteerd met de behaalde plaatsen, ook ik had wat andere namen verwacht in de top 10 zoals Zubat ook al zei.
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
8-5-2009 16:10
Gregoryw

Rune Member (6.9)

quote:
Pk-jos zei:

Banner met:
Beste RSR lid 2009

En voor de mols dan
Best RSR mol 2009

Mja komt er toch niet,al zou het mooi zijn, en veel plaats neemt het ook niet in, en er zijn maar 20mensen die em krijgen Plaatje

En @ Cat, over een paar dagen is iedereen die voting vergeten tot volgend jaar, zonder banners, met zou je nog kunnen zien wie verkozen werd Plaatje
Zoveel werk is het toch niet denk ik? Allemaal zelfde achtergrond en 1stukje tekst aanpassen Plaatje
Ik vind dit wel een leuk idee.

@Emissio: Een beetje erkening is altijd leukPlaatje
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
8-5-2009 16:34
Ilovearagorn

Leader (9)

En dus weer 3 banners erbij voor de leden die de afgelopen keren in die top hebben gestaan? Lijkt me een beetje overkill.

Je mag het altijd in je sig zetten.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
8-5-2009 17:27
Thexcamelot

Inactief

Gefeliciteerd Miss en mr rsr 2009
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Image Hosted by ImageShack.us
8-5-2009 18:17
Catznc00kies

Inactief

quote:
Ilovearagorn zei: En dus weer 3 banners erbij voor de leden die de afgelopen keren in die top hebben gestaan? Lijkt me een beetje overkill.

Je mag het altijd in je sig zetten.

Nah, het kan toch ook gewoon vanaf dit jaar een tijdelijke banner zijn?
`Lid/MOLB van het jaar`
Die banner kan dan ieder jaar worden doorgegeven.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
8-5-2009 18:48
Just Ne Pker

Leader (9)

Gefeliciteerd Gregoryw & Thulinma met jullie plaatsen! Ze zijn verdiend. Toch ben ik persoonlijk teleurgesteld in mijn plaats, zeker als je deze tussenstand van woensdagavond bekijkt. Nou, da`s een deel van RSR kan je wel zeggen, maar ik verzeker je dat het pijnlijk is om je zo te zien kelderen..
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Ingame aanspreekbaar als Findolfin

Success was, and will always be, defined as getting up one more time than you've been smacked down.
- Gary Raser
8-5-2009 19:16
Pk-jos

Inactief

quote:
Emissio zei: @Pk Jos: Wil jij herinnerd worden als populair in een runescape community dan?

Gefeliciteerd met de behaalde plaatsen, ook ik had wat andere namen verwacht in de top 10 zoals Zubat ook al zei.

Ik denk toch dat die banners op RsR staan en niet ergens anders, dus wat bedoel je daarmee? Het is niet dat de hele wereld ziet dat je in de top 10 stond van RsR. En het is een leuke aanvulling.

quote:
Catznc00kies zei:

Nah, het kan toch ook gewoon vanaf dit jaar een tijdelijke banner zijn?
`Lid/MOLB van het jaar`
Die banner kan dan ieder jaar worden doorgegeven.

Kijk zulke mensen zoeken we! (geeft Catz een koekje). Elk jaar worden de oude banners weggehaald en krijgen de nieuwe hun banner, zo hoeft er ook geen nieuwe banner gemaakt te worden elk jaar, eventueel alleen het jaartal moet aangepast worden.

Dus een voorbeeld voor op de banner;

-----
Eerste plaats in
Beste lidverkiezing 2009
-----

of zonder jaar (elk jaar zelfde banners)

-----
Eerste plaats in
Beste lidverkiezing
-----

-----
Tweede plaats in
Beste molverkiezing 2009
-----

Zo kunnen ook nieuwe leden direct zien wie dat jaar verkozen werd, en hoefen ze die list niet te zoeken (ik weet niet eens waar hij stond van vorig jaar, en niemand wist nog wie 4de was bijvoorbeeld.)

Dus het kan geen nadelen hebben denk ik.

Oja, als je wilt post ik het wel op ideeënboard, dan kunnen er ook wat meer mensen op reageren Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
8-5-2009 21:16
Otherwise777

Inactief

quote:
Emissio zei: @Pk Jos: Wil jij herinnerd worden als populair in een runescape community dan?

zeker wel, weet je wat een eer! en hij komt natuurlijk ook op mijn CV
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Adopt one today! Adopt one today! Adopt one today! Adopt one today! Adopt one today! Adopt one today! Adopt one today! Adopt one today!
9-5-2009 10:50
Nouno2

Inactief

quote:
Zubat-freak zei: grtz iedereen die in top 10raakte, had liever paar mensen hoger gezien maar de clan vindt blijkbaar van niet..

Snif, bedankt zubat dat je mij liever wat hoger wouPlaatje

OT: 10de plaats valt wel mee zeker? xD
Btw, ik kreeg de 1ste puntenPlaatje
Gratz iedereen met zijn plaatjes^^
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
6de plaats survival toernooi 2008/2009
10-5-2009 10:04
Deemril

Inactief

quote:
Just Ne Pker zei: Gefeliciteerd Gregoryw & Thulinma met jullie plaatsen! Ze zijn verdiend. Toch ben ik persoonlijk teleurgesteld in mijn plaats, zeker als je deze tussenstand van woensdagavond bekijkt. Nou, da`s een deel van RSR kan je wel zeggen, maar ik verzeker je dat het pijnlijk is om je zo te zien kelderen..

Das inderdaad wel spijtig van die laffe rsr`ertjes die net voor het einde hun punten gaan veranderen Plaatje!
Vooral bij beste lid zag ik aardig wat mensen in de top 10 die ik niet had verwacht, zoals ik bijvoorbeeld Plaatje.

Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Deemril on RuneClan
10-5-2009 10:22
Ijmuide 222

Inactief

Leuk om te zien dat de mensen op wie ik heb gestemd ook in de top 10 staanPlaatje.

Alle winnaars, gefeliciteerd met jullie overwinningPlaatje.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
10-5-2009 18:02
Nouno2

Inactief

quote:
Deemril zei:

Das inderdaad wel spijtig van die laffe rsr`ertjes die net voor het einde hun punten gaan veranderen Plaatje!
Vooral bij beste lid zag ik aardig wat mensen in de top 10 die ik niet had verwacht, zoals ik bijvoorbeeld Plaatje.

euh, jij staat toch niet in top 10 ? xD
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
6de plaats survival toernooi 2008/2009
10-5-2009 19:51
Antwoord 16-30 van 33 totaal.
Vorige 15 << >> Volgende 3

Reageren:

Dit nieuwsbericht is te oud om nog op te mogen posten.